Οδηγούμε μεταχειρισμένο BMW σειρά 1 και αναλύουμε

Διαβάστηκε από 23342 αναγνώστες - 19/3/2019

Ο «Τελευταίος Επαναστάτης» (BMW Σειρά 1) είναι το μόνο compact με πίσω κίνηση. Το οδηγούμε μετά από έντονη χρήση χρόνων και βγάζουμε συμπεράσματα. Που χωλαίνει το «μικρό» της BMW?

 
 
Για όσους βιαστούν να στρίψουν με την σειρά 1, παραμονεύει ο Θεός της πλαγιολίσθησης με υπερστροφή. Θα πρέπει να περιμένεις τη σωστή στιγμή, για να βιώσεις την εμπειρία ενός γλυκού πλασαρίσματος του πίσω μέρους της BMW, με το ESP απενεργοποιημένο. Ξέρω τι σκέφτεστε τώρα…
Αυτό είναι ανώριμο και επικίνδυνο, αλλά μια μικρή πλαγιολίσθηση, είναι αρκετά διασκεδαστική οφείλω να ομολογήσω. Αυτό είναι δύσκολο να το βρεις στις οικονομικά προσιτές κατηγορίες αυτοκινήτων.



Η BMW Σειρά 1 F20 είναι η τελευταία που θυσιάζει το υψηλότερο κόστος παραγωγής και την έλλειψη χώρου, για χάρη της οδηγικής ευχαρίστησης που προσφέρει η πίσω κίνηση. Σύντομα η πορεία της θα τελειώσει, καθώς ο διάδοχος οδεύει ολοταχώς για την γραμμή παραγωγής με τρικύλινδρο κινητήρα και (σωστά μαντέψατε) μπροστινή κίνηση.

Test Αξιοπιστίας
Για τους σκληρούς οπαδούς που δεν θέλουν να στραφούν στη μεγαλύτερη 3αρα, η F20 είναι ένας ακόμη λόγος για να εξετάσουμε πιο προσεκτικά την μεταχειρισμένη έκδοση της BMW. Η σχεδίαση είναι κομψή χωρίς να προκαλεί και τα πίσω φωτιστικά σώματα είναι σε στιλ VW Polo. Επιπλέον, είναι ψηλότερη και βαρύτερη από τον προκάτοχό της, αλλά και πολύ πιο άνετη και κατάλληλη για καθημερινή χρήση. Παράλληλα είναι και πιο γρήγορη, αφού οι κινητήρες βενζίνης turbo που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με το PSA γκρουπ, προσφέρουν σημαντική απόδοση. Ακόμη και μια γενναία 116i επιταχύνει ζωηρά μέχρι τα 100 χιλιόμετρα μέσα σε 8,7 δευτερόλεπτα, σε συνδυασμό με το κορυφαίο αυτόματο οκτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.



Η λογική κατανάλωση καυσίμου σε κάνει να παραβλέψεις την ελαφρώς τραχιά αίσθηση.
Βέβαια δεν κατάφερε να αποφύγει μια ασθένεια από την οποία υπέφερε και ο προκάτοχός της, δηλαδή ζημιές στον κινητήρα… Το F20 δεν επιμηκύνει την αλυσίδα, με αποτέλεσμα ο τεντωτήρας να παραδίδει πνεύμα.

Μοναδική αλλά και με Θέματα
Είναι ωραίο ότι υπάρχουν ακόμα αυθεντικά αυτοκίνητα, όπως η BMW Σειρά 1. Παρέχει πραγματική οδηγική απόλαυση, που συνδυάζεται αρμονική με την καθημερινή και προσιτή χρήση. Πραγματικά ενοχλητική είναι η βλάβη του κινητήρα που βασανίζει τους ιδιοκτήτες για 2 σερί γενιές. Μια εγγύηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου θα δημιουργήσει περισσότερη ασφάλεια κατά την αγορά, σε περίπτωση που το αγοράσετε. Οι μικρές BMW έχουν μια άγρια και συναισθηματική ζωή και  γερνούν γρήγορα. Ιδιαίτερη προσοχή συνιστάται στην περίπτωση (επισφαλών) αυτοκινήτων από εταιρίες μίσθωσης με εταιρικούς στόλους, ενοικιαζόμενα κλπ.



Η αλήθεια είναι πως η μικρή BMW σε παρασύρει μόνο σε σπορ οδήγηση. Υπάρχουν όμως και οχήματα από ώριμους ιδιοκτήτες, που θα μπορούσες να βρεις σε καλή κατάσταση. Εδώ, οι συμπαγείς διαστάσεις συχνά έπαιξαν μεγαλύτερο ρόλο από τη δυναμική συμπεριφορά. Οι 114i και  114d είναι ασταθείς και πιο θορυβώδεις. Οι μεσαίοι κινητήρες ανταποκρίνονται με συνέπεια στις υψηλές προσδοκίες όσον αφορά την ιδιοσυγκρασία. Αν ο ήχος μετράει για σας, δεν έχετε παρά να κοιτάξετε προς το συναρπαστικό M135i / M140i με τους έξι κυλίνδρους και επιδόσεις επιπέδου σπορ αυτοκινήτων.
 
-Διαρροή λαδιού
Ακόμα και τα νεαρά οχήματα είναι επιρρεπή σε διαρροές. Εάν υπάρχουν ήδη οι πρώτες σταγόνες κάτω από το αυτοκίνητο, η στεγανοποίηση του κινητήρα κοστίζει και είναι αναπόφευκτη.
-Σκουριά
Ιδιαίτερα ενοχλητικό για ένα τέτοιο μικρό σε ηλικία όχημα είναι τα πρώτα σημάδια σκουριάς. Ορισμένα οχήματα επηρεάζονται στο κάτω μέρος και στον πίσω υαλοκαθαριστήρα
-Τυφλές πτήσεις
Οι μεγάλοι προβολείς συνηθίζουν να τραβούν την υγρασία και την ομίχλη στο εσωτερικό τους.
-Αδύναμες αρθρώσεις
Η κατάχρηση στη σπορ οδήγηση, προκαλεί πρόωρη φθορά στον μπροστινό άξονα. Οι μεγάλοι τροχοί και οι αποστάτες επιδεινώνουν το πρόβλημα.