autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τι προσφέρει η γκάμα των υβριδικών Citroen

Τι προσφέρει η γκάμα των υβριδικών Citroen

Τιμές μοντέλων: 25/09/2025
CITROEN C3 AIRCROSS Hybrid Automatic: 25 000€ CITROEN C4 Hybrid Automatic: 22 900€
CITROEN C5 AIRCROSS Hybrid Automatic: 31 300€

Τι προσφέρει η γκάμα των υβριδικών Citroen

25/9/2025

Τυπικά είναι mild hybrid αλλά μπορούν να κινηθούν αποκλειστικά με ρεύμα.
C3 Aircross: Καίει σαν diesel στο ταξίδι (4,7 λτ/100 χλμ), στην πόλη έχει 5,7 λτ/100 χλμ.
C4: Στην πόλη μετρήσαμε 6,5 λτ/100 χλμ και σε αυτοκινητόδρομο 5,2 λτ/100 χλμ.
C5 Aircross: Οικογενειακό SUV που καίει 5,8 λτ/100 χλμ στην πόλη (6,2 στο ταξίδι).

autoagora Team

Τυπικά είναι mild hybrid αλλά μπορούν να κινηθούν αποκλειστικά με ρεύμα

Πλέον ολοένα και περισσότερες εταιρείες έχουν ασπαστεί την υβριδική τεχνολογία, με τα mild hybrid συστήματα 48V να έρχονται να μειώσουν την κατανάλωση και τους εκπεμπόμενους ρύπους. Η Citroen έχει αντίστοιχα περάσει στην εποχή του υβριδισμού, με μια διαφορά σε σχέση με τις υπόλοιπες εταιρείες: Το ήπια υβριδικό σύστημα της Stellantis έχει τη δυνατότητα να κινήσει αποκλειστικά με ρεύμα το αμάξωμα, σε συνθήκες χαμηλού φορτίου.

Ο ηλεκτροκινητήρας 29 ίππων βρίσκεται ενσωματωμένος μέσα στο εξάρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και μπορεί να δώσει ώθηση στο αυτοκίνητο χωρίς τη λειτουργία του «κανονικού» μοτέρ κατά την κίνηση στο μποτιλιάρισμα, στη διαδικασία στάθμευσης, αλλά και στον αυτοκινητόδρομο, αρκεί να μην πιέζουμε βαθιά το πεντάλ του γκαζιού.
 
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειώνεται η κατανάλωση, τόσο εντός πόλης όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Παράλληλα, η άμεση απόδοση της ισχύος του ηλεκτρικού μοτέρ συμβάλλει στη βελτίωση των επιδόσεων του οχήματος.
Ας αναλύσουμε τα Citroen C3 Aircross, C4 και C5 Aircross, και ας δούμε τι προσφέρει η υβριδική τεχνολογία στα μοντέλα!

C3 Aircross: Καίει σαν diesel στο ταξίδι (4,7 λτ/100 χλμ), στην πόλη έχει 5,7 λτ/100 χλμ

Η γκάμα του νέου Citroen C3 Aircross περιλαμβάνει αμιγώς βενζινοκίνητο μοτέρ 1,2 λίτρων με 100 ίππους, ήπια υβριδικό σύνολο 145 ίππων, καθώς και αποκλειστικά ηλεκτρική έκδοση με 113 άλογα.
Εστιάζουμε στη Hybrid επιλογή, η οποία εφοδιάζεται με τον βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων, που όπως αναφέραμε συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 29 ίππων, με τη συνδυαστική ισχύ να είναι 145 άλογα.
 
Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, η κατανάλωση του Citroen C3 Aircross Hybrid στην πόλη είναι 5,7 λτ/100 χλμ, επίδοση που είναι η καλύτερη ανάμεσα στα ήπια υβριδικά οικογενειακά SUV και που μπαίνει στα «χωράφια» των full υβριδικών οχημάτων. Σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου, το γαλλικό SUV καίει 4,7 λτ/100 χλμ, ένα νούμερο που συναγωνίζεται αυτό των πετρελαιοκίνητων μοντέλων και είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία, ανεξαρτήτως είδος κινητήρα.
Σε μικτό κύκλο, σε διαδρομή που περιλαμβάνει κίνηση σε ανηφόρες και κατηφόρες, οι μετρήσεις μας έδειξαν μέση κατανάλωση 6,5 λτ/100 χλμ.
 
Περνώντας στις επιδόσεις, η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 9,5 δευτερόλεπτα, ενώ οι ρεπρίζ 60-100 και 80-120 χλμ/ώρα χρειάζονται 5,1 και 6,4 δευτερόλεπτα αντίστοιχα, νούμερα που είναι καλύτερα από τον μέσο όρο της κατηγορίας.

Citroen C4: Στην πόλη μετρήσαμε 6,5 λτ/100 χλμ και σε αυτοκινητόδρομο 5,2 λτ/100 χλμ

Το ανανεωμένο Citroen C4 προσφέρεται σε δύο Hybrid εκδόσεις, με ισχύ 110 και 145 άλογα, καθώς και ως ηλεκτρικό. Εμείς δοκιμάσαμε την ισχυρότερη εκ των δύο υβριδικών επιλογών, αυτή των 145 ίππων, που έχει το ίδιο σύνολο με το προαναφερθέν του C3 Aircross.
Κατά τη δοκιμή μας, το Citroen C4 Hybrid 145 έκαψε 5,2 λτ/100 χλμ στο ταξίδι και 6,5 λτ/100 χλμ στην πόλη. Η μέση κατανάλωση που είδαμε είναι 7 λτ/100 χλμ.
 
Το Citroen C4 Hybrid των 145 ίππων χρειάζεται 8,4 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα. Η επιτάχυνση προσπέρασης σε επαρχιακό δρόμο (60-100 χλμ/ώρα) επιτυγχάνεται σε 4,4 δευτερόλεπτα, ενώ η προσπέραση σε αυτοκινητόδρομο (80-120 χλμ/ώρα) σε 5,5 δευτερόλεπτα, καθιστώντας το όχημα γρηγορότερο από τον μέσο όρο της κλάσης.

C5 Aircross: Οικογενειακό SUV που καίει 5,8 λτ/100 χλμ στην πόλη (6,2 στο ταξίδι)

Το Citroen C5 Aircross είναι το κατεξοχήν οικογενειακό SUV της γαλλικής εταιρείας, και είναι διαθέσιμο ως diesel με 130 άλογα, ως Hybrid με 145 και ως Plug-in hybrid με 225.
Η Hybrid έκδοση του Citroen C5 Aircross φέρει τον 1.200άρη κινητήρα που αναλύσαμε νωρίτερα, και παρά τον αυξημένο όγκο του αμαξώματος καταφέρνει κατανάλωση εντός πόλης 5,8 λτ/100 χλμ.
Στο ταξίδι το Citroen C5 Aircross Hybrid 145 καίει 6,2 λτ/100 χλμ, ενώ σε μικτό κύκλο το νούμερο που είδαμε είναι 7,1 λτ/100 χλμ.
 
Όσον αφορά στις επιδόσεις, τα 145 άλογα του Citroen C5 Aircross επιταχύνουν το αυτοκίνητο από στάση στα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 9,8 δευτερόλεπτα. Για τις ρεπρίζ 60-100 και 80-120 χλμ/ώρα, τα χρονόμετρα σταμάτησαν στα 5,2 και 6,5 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Αξίζει να αναφέρουμε πως οι συγκεκριμένες μετρήσεις είναι καλύτερες από τον μέσο όρο της κατηγορίας.
 
Βλέπουμε λοιπόν πως το ήπια υβριδικό σύστημα που χρησιμοποιούν τα μοντέλα της Citroen έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ των «συμβατικών» mild hybrid κινητήρων και των full αυτοφορτιζόμενων υβριδικών, προσφέροντας χαμηλή κατανάλωση και καλές επιδόσεις.

CITROEN
OPEL