Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Το νέο Toyota Yaris GR Sport δεν κρύβει το DNA του
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο Toyota Yaris GR Sport δεν κρύβει το DNA του

3/12/2021

Η Toyota παρουσίασε επίσημα το νέο Yaris GR Sport που πλέον έχει νέο χρώμα, μοναδικές ζάντες, λογότυπα GR Sport στο εσωτερικό, ενώ διαθέτει πιο σπορ σύστημα ανάρτησης και βελτιωμένη αεροδυναμική σχεδίαση.

Η Toyota παρουσίασε την GR Sport έκδοση της νέας γενιάς Yaris, συμπληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο την ήδη πλούσια γκάμα του μικρού hatchback, με φανερές τις επιρροές του από την σκληροπυρηνική GR έκδοση με το τρικύλινδρο 1.600άρι μοτέρ απόδοσης 261 ίππων και το αγωνιστικό DNA

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Μοναδική εμφάνιση

Το νέο Yaris GR Sport προσφέρεται στο νέο Dynamic Grey χρωματισμό με διχρωμία σε μαύρο τόνο, που το κάνει να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις, αφού διατίθεται αποκλειστικά για αυτήν. Ακόμα, «πατάει» σε νέας σχεδίασης ζάντες 18 ιντσών με τις λεπτομέρειες σε κόκκινο να θυμίζουν τη σειρά Gazoo Racing. Η εμπρός μάσκα έχει μία κυψελοειδή σχεδίαση με το μοτίβο «G» να μαγνητίζει τα βλέμματα, ενώ την δυναμική εμφάνιση ολοκληρώνει  ο ανανεωμένος διαχύτης στο πίσω μέρος.

Εσωτερικό που σε «πριζώνει»

Οι επιρροές της Gazoo Racing συνεχίζονται και στο εσωτερικό, με πληθώρα των διακριτικών GR στο τιμόνι, στα προσκέφαλα του καθίσματος, ακόμα και στο κουμπί εκκίνησης push-to-start. Τα καθίσματα έχουν ανανεωμένη υφασμάτινη επένδυση με κόκκινες ραφές, ενώ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν το θερμαινόμενο κάθισμα Ultrasuede που προσφέρεται στον προαιρετικό εξοπλισμό. Η κόκκινη ραφή επεκτείνεται και στο περφορέ δερμάτινο τιμόνι και τον επιλογέα ταχυτήτων. Στην καμπίνα δεν περνούν απαρατήρητα τα μεταλλικά ασημί φινιρίσματα GR Sport  που διακοσμούν την επένδυση της πόρτας, τα πλαϊνά πάνελ, την κονσόλα και το τιμόνι .

Διαθέσιμο σε βενζίνη και σε υβριδικό 

Το Yaris GR Sport διατίθεται είτε με το υβριδικό σύνολο 1,5 λίτρων και  116 ίππων είτε με τον βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων και 125 ίππων. Το Έξυπνο Μηχανικό Κιβώτιο ταχυτήτων (Intelligent Manual Transmission- iMT) βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό και καταφέρνει να αυξάνει αυτόματα τις στροφές του κινητήρα, όταν ο οδηγός κατεβάζει ταχύτητα, προκειμένου να εξασφαλίσει ομαλές αλλαγές σχέσεων. Το σύστημα iMT λειτουργεί επίσης όταν ο οδηγός ανεβάζει σχέση στο κιβώτιο για να μειώσει τις καταπονήσεις κατά τις αλλαγές. Με το παραπάνω σύστημα γίνεται εφικτή η ομαλή εκκίνηση από στάση, με τον κίνδυνο ακινητοποίησης του οχήματος (stalling) να είναι αμελητέος, σύμφωνα με την εταιρία.

Βελτιωμένη οδηγική συμπεριφορά

Οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν και το σύστημα ανάρτησης, με τα αμορτισέρ να έχουν δεχθεί τροποποιήσεις ώστε σε χαμηλότερες ταχύτητες να αντιδρούν πιο γρήγορα και να προσφέρουν καλύτερη απόκριση στο τιμόνι και οδηγική άνεση. Επιπρόσθετα στους πίσω τροχούς, τα αναβαθμισμένα ελατήρια μειώνουν την κλίση του αμαξώματος ή την ανύψωση των τροχών κατά την επιτάχυνση και το φρενάρισμα, εξασφαλίζοντας ομαλότερη και πιο απολαυστική οδηγική εμπειρία.

  ...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε