Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Νέος προφυλακτήρας, ανανεωμένη γρίλια και νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα συνθέτουν ένα γοητευτικό σύνολο.

Στο πίσω μέρος, τα λεπτότερα φωτιστικά σώματα και η χαμηλή οροφή δίνουν την άισθηση coupe αμαξώματος.

Ο εσωτερικός διάκοσμος είναι αναβαθμισμένος και διαθέτει πίνακα οργάνων με πιο μοντέρνα εμφάνιση ενώ το σύστημα infotainment είναι νέας τεχνολογίας.

Το νέο VW Passat

14/1/2019

Η VW παρουσιάζει επίσημα την νέα γενιά του δημοφιλές σεντάν Passat στην Διεθνή έκθεση του Ντιτρόιτ αλλάζοντας το στα σημεία. Δείτε το νέο μοντέλο.

H μείωση στις πωλήσεις που παρατηρείται στην κατηγορία των σεντάν στην αγορά των ΗΠΑ έχει κάνει μια σειρά από εταιρείες να σταματήσουν την παραγωγή κάποιων μοντέλων, ωστόσο η VW θα συνεχίζει να έχει δυνατή παρουσία στην εν λόγω κατηγορία και τα επόμενα χρόνια μέσω του νέου VW Passat.

Παρά το γεγονός ότι η Volkswagen αναφέρει πως πρόκειται για μια νέα γενιά, το μοντέλο είναι ουσιαστικά μια ανανεωμένη εκδοχή του τωρινού Passat ενώ γίνεται γνωστό πως βασίζεται πάνω στην ίδια πλατφόρμα.
 
Σε σχέση με προηγουμένως, ο πρόβολος λαμβάνει νέο εμπρός προφυλακτήρα με μεγαλύτερη γρίλια και νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα ενώ στην κορυφαία έκδοση R-Line, οι διαφοροποιήσεις περιλαμβάνουν ακόμη ζάντες αλουμινίου με δίτονο φινίρισμα, ψεύτικους αεραγωγούς και ελαφρώς πιο σπορ μπροστά προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος, η οροφή είναι αρκετά πιο coupe και μοντέρνα, ενώ το πορτ-μπαγκάζ εξοπλίζεται τώρα με μικρό διακριτικό σπόιλερ και λίγο πιο λεπτά πίσω φωτιστικά σώματα.

Ο εσωτερικός διάκοσμος είναι αναβαθμισμένος και περιλαμβάνει τώρα έναν μεγάλο αεραγωγό που ξεκινά από την κεντρική κονσόλα και φτάνει μέχρι την θύρα του συνοδηγού, με την μάρκα να αναφέρει πως αυτός ήταν ένας έξυπνος τρόπος να απομακρύνουν τα μαύρα σκληρά πλαστικά του προκατόχου του. Τέλος, ο πίνακας οργάνων είναι πιο μοντέρνος ενώ το σύστημα infotainment είναι νέας τεχνολογίας.

Η ισχύς πηγάζει αποκλειστικά από έναν 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων που παράγει 176 άλογα και 280 Νm ροπής σε συνδυασμό με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που στέλνει την κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις