.jpg)
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Citroen C3. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
19/12/2025
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση ρεύματος, την ευρυχωρία στο εσωτερικό, αλλά και τις επιδόσεις του Citroen e-C3 113 PS 44 kWh.
| Μάρκα/Μοντέλο | Citroen C3 | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Χώροι | ||||||
| Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 13,7 | 14,5 | BYD DOLPHIN SURF Comfort 156ps 46 KWh | 7 | MINI COOPER 3θυρο SE 218ps 54,2 KWh | |
| Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 7 | 7,5 | DONGFENG BOX BEV 95ps 42,3 KWh | 2,8 | OPEL CORSA Electric 136ps 50 KWh | |
| Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,34 | 1,34 | CITROEN C3 Electric 113ps 45 KWh | 1,16 | MINI COOPER 3θυρο SE 218ps 54,2 KWh | |
| Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 328 | 328 | CITROEN C3 Electric 113ps 45 KWh | 210 | MINI COOPER 3θυρο SE 218ps 54,2 KWh | |
| Κινητήρας - Επιδόσεις | ||||||
| Είδος | Ηλεκτρικό | |||||
| Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | ||||||
| Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 113 | 218 | MINI COOPER 3θυρο SE 218ps 54,2 KWh | 95 | DONGFENG BOX BEV 95ps 42,3 KWh | |
| Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 125 | 330 | MINI COOPER 3θυρο SE 218ps 54,2 KWh | 125 | CITROEN C3 Electric 113ps 45 KWh | |
| Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,9 | 6,5 | MINI COOPER 3θυρο SE 218ps 54,2 KWh | 13,4 | DONGFENG BOX BEV 95ps 42,3 KWh | |
| Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 8,3 | 4 | MINI COOPER 3θυρο SE 218ps 54,2 KWh | 9 | DONGFENG BOX BEV 95ps 42,3 KWh | |
| Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
| Μήκος (μέτρα) | 4,01 | |||||
| Πλάτος (μέτρα) | 1,76 | |||||
| Ύψος (μέτρα) | 1,58 | |||||
| Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,54 | |||||
| Ρεζερβουάρ (λίτρα) | ||||||
| Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 16,3 | 16,3 | CITROEN C3 Electric 113ps 45 KWh | 12,4 | MINI COOPER 3θυρο SE 218ps 54,2 KWh | |
| Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1494 | 1372 | RENAULT 5 E-Tech 120 Urban Range 120ps 43 KWh | 1680 | MINI COOPER 3θυρο SE 218ps 54,2 KWh | |
| Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
| Κυβικά εκατοστά | ||||||
| Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 113 | 218 | MINI COOPER 3θυρο SE 218ps 54,2 KWh | 95 | DONGFENG BOX BEV 95ps 42,3 KWh | |
| Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||||||
| Ροπή (Nm) | 125 | 330 | MINI COOPER 3θυρο SE 218ps 54,2 KWh | 125 | CITROEN C3 Electric 113ps 45 KWh | |
| Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
| Φρένα | ||||||
| Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,4 | 36,1 | OPEL CORSA Electric 156ps 51 KWh | 41,5 | OPEL CORSA Electric 136ps 50 KWh | |
| Για Ηλεκτρικά | ||||||
| Ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 44 | |||||
| Αν ήταν βενζίνη, θα λέγαμε πως είναι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Όσο μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας, τόσο μεγαλύτερη αυτονομία με μια φόρτισηΣυνολική χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 45 | |||||
| Κατανάλωση στην πόλη (KWh/100 χλμ.) | 12,5 | 10,5 | RENAULT 5 E-Tech 120 Urban Range 120ps 43 KWh | 13,4 | BYD DOLPHIN SURF Comfort 156ps 46 KWh | |
| Πραγματική Κατανάλωση στο ταξίδι με 120 χλμ (kWh/120 χλμ) | 26,4 | 16,5 | DONGFENG BOX BEV 95ps 42,3 KWh | 26,4 | CITROEN C3 Electric 113ps 45 KWh | |
| Πραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.) | 16,5 | 13,8 | RENAULT 5 E-Tech 120 Urban Range 120ps 43 KWh | 16,5 | BYD DOLPHIN SURF Comfort 156ps 46 KWh | |
| Πραγματική Αυτονομία στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα | 167 | 278 | MINI COOPER 3θυρο SE 218ps 54,2 KWh | 167 | CITROEN C3 Electric 113ps 45 KWh | |
| Θεωρητική Αυτονομία (χλμ.) | 312 | |||||
| Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν εγγύηση τέτοια ώστε στο τέλος της εγγύησης η υγεία της μπαταρίας να είναι τουλάχιστον στο 70%Εγγύηση μπαταρίας (χρόνια) | 8 | 8 | BYD DOLPHIN SURF Comfort 156ps 46 KWh | 8 | BYD DOLPHIN SURF Comfort 156ps 46 KWh | |
Παρατηρώντας τα αναλυτικά νούμερα μέσης κατανάλωσης ρεύματος του Citroen e-C3 καταλαβαίνουμε πως τοποθετείται κοντά στα πιο ενεργοβόρα της κατηγορίας, τουλάχιστον σε μεικτό κύκλο. Στην πόλη, όμως, βρίσκεται κοντά στον μέσο όρο δαπανώντας 12,5 kWh/100 χλμ., κάτι που μεταφράζεται σε 350 χλμ. αυτονομίας. Αρκετά σημαντικό δεδομένου ότι αυτό είναι το περιβάλλον για το οποίο προορίζεται. Πάντως, ταξιδεύοντας με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα είναι αρκετά λαίμαργο, σημειώνοντας 26,4 kWh/100 χλμ. και μειώνοντας την αυτονομία με ρυθμούς που αποθαρρύνουν αποδράσεις εκτός πόλης.
.webp)
Η οδηγική συμπεριφορά του Citroen e-C3 περιγράφεται από όσα πρεσβεύει ο κατασκευαστής, δηλαδή χαρακτηριστική άνεση για το εύρος τιμών του και φυσικά έμφαση στην ασφάλεια. Η τοποθέτηση της μπαταρίας χαμηλά φαίνεται να έχει συμβάλει στον περιορισμό των κλίσεων και την ύπαρξη των προβλέψιμων – κατά βάση υποστροφικών – αντιδράσεων σε συνθήκες πίεσης, αν και το σύνολο δεν εμπνέει για τέτοιες δραστηριότητες. Η Advanced Comfort ανάρτηση με τα «Progressive Hydraulic Cushions» έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να απορροφά καλύτερα τις ανωμαλίες του δρόμου και προδιαθέτει για χαλαρό τρόπο οδήγησης.
Η ησυχία στην καμπίνα και η υψηλή θέση οδήγησης στα «πολυθρονάτα» Advanced Comfort καθίσματα σε κάνει να ασχοληθείς λιγότερο με τους «αλμυρούς» χρόνους επιτάχυνσης και την απουσία οδηγικών προφίλ και δυνατότητας να επιλέξεις το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας. Ενδεικτικά, ολοκληρώνει το 0-100 σε 10,9 δλ. και την ρεπρίζ των 80-120 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ.
.webp)
Κάνοντας και πάλι αναφορά στην ευρυχωρία του μικρού ηλεκτρικού, πρόκειται για το μοντέλο που συγκεντρώνει τις καλύτερες μετρήσεις στην κατηγορία. Αναλυτικότερα, προσφέρει πολύ χώρο μπροστά από τα γόνατα των πίσω επιβατών (+13,7 εκ.) και πάνω από το κεφάλι τους (+7 εκ.). Παράλληλα, διαθέτει το φαρδύτερο πίσω κάθισμα (1,34 μ.) και το μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ (328 λτ.), αν και το τελευταίο έχει σχετικά ψηλό κατώφλι φόρτωσης και απουσιάζει διπλό πάτωμα για την αποθήκευση των καλωδίων φόρτισης. Όπως και να έχει, επαρκεί και με το παραπάνω για τις ανάγκες τις καθημερινότητας.

| Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Citroen C3 σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
| Σελ. 2 | Citroen C3. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
| Σελ. 3 | Citroen C3. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |
autoagora Team

