.jpg)
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Smart #1. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
19/9/2025
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση, στην ευρυχωρία της καμπίνας, αλλά και τις επιδόσεις του smart #1 272 PS RWD 66 kWh.
Μάρκα/Μοντέλο | Smart #1 | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Χώροι | ||||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 16 | 16 | BYD ATTO 2 FWD 177ps 47 KWh | 3,1 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 9,5 | 9,5 | SMART #1 EV 200 kW RWD 272ps 66 KWh | 2,8 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,36 | 1,4 | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | 1,21 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 323 | 523 | FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh | 270 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | ||||||
Είδος | Ηλεκτρικό | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 272 | 280 | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh | 65 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 343 | 376 | FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh | 113 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 6,3 | 6,1 | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh | 15,3 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 3,8 | 3,4 | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh | 17,6 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,27 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,82 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,64 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,75 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | ||||||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 18,2 | 20 | JEEP AVENGER BEV 156ps 54 KWh | 14 | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1788 | 1050 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 1885 | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 272 | 280 | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh | 65 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||||||
Ροπή (Nm) | 343 | 376 | FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh | 113 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
Φρένα | ||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,2 | 34,6 | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 156ps 54 KWh | 41,1 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Για Ηλεκτρικά | ||||||
Ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 62 | |||||
Αν ήταν βενζίνη, θα λέγαμε πως είναι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Όσο μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας, τόσο μεγαλύτερη αυτονομία με μια φόρτισηΣυνολική χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 66 | |||||
Κατανάλωση στην πόλη (KWh/100 χλμ.) | 14,4 | 11 | FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh | 16 | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh | |
Πραγματική Κατανάλωση στο ταξίδι με 120 χλμ (kWh/120 χλμ) | 21,8 | 16,8 | JEEP AVENGER BEV 156ps 54 KWh | 23,5 | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh | |
Πραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.) | 17,5 | 14,3 | FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh | 20 | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh | |
Πραγματική Αυτονομία στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα | 284 | 344 | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | 210 | BYD ATTO 2 FWD 177ps 47 KWh | |
Θεωρητική Αυτονομία (χλμ.) | 420 | |||||
Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν εγγύηση τέτοια ώστε στο τέλος της εγγύησης η υγεία της μπαταρίας να είναι τουλάχιστον στο 70%Εγγύηση μπαταρίας (χρόνια) | 8 | 7 | MG ZS EV LR 156ps 72,6 KWh | 8 | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA 156ps |
Ξεκινώντας από την κατανάλωση ρεύματος, όπως φανερώνουν οι μετρήσεις, ο ηλεκτροκινητήρας «καίει» ρεύμα σε φυσιολογικά επίπεδα για την κατηγορία με τις τιμές να πλησιάζουν τον μέσο όρο. Στην πόλη, σημειώνει κατανάλωση 14,4 kWh/100 χλμ. που μεταφράζεται σε 450 χλμ. αυτονομίας, ενώ σε ταξίδι 21,8 kWh/100 χλμ., αρκετό για 282 χλμ. Όπως προαναφέρθηκε, η μέση κατανάλωση σε μεικτό κύκλο υπολογίστηκε στις 17,5 kWh/100 χλμ., συνεπώς 355 χλμ. μέσης αυτονομίας.
Προχωρώντας στις επιδόσεις του, τα 6,3 δλ. για το 0-100 και τα 3,8 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα φανερώνουν ότι λίγοι θα καταφέρουν να αξιοποιήσουν πλήρως το «γκάζι» του. ¶λλωστε, είναι παραπάνω από αρκετό για την κίνηση της πόλης. Πάντως, δεν έχει θυσιάσει καθόλου τον τομέα της άνεσης. Τα τρία οδηγικά προφίλ (Eco, Comfort, Sport) μεταφέρουν ουσιαστική διαφορά στον τρόπο κίνησης ενώ η λειτουργία S-Pedal είναι αρκετά βοηθητική επιτρέποντας την οδήγηση με ένα πεντάλ.
.jpg)
Οι χώροι στην καμπίνα είναι επίσης ικανοποιητικοί, με αυτούς για τους πίσω επιβάτες να ξεχωρίζουν. Προσφέρει τον περισσότερο χώρο στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών SUV για τα γόνατά τους (+ 16 εκ.) και τον περισσότερο χώρο για το κεφάλι τους (9,5 εκ.), υποδεικνύοντας ότι θα φιλοξενήσει με ευκολία ακόμα και τους ψηλούς. «Αχίλλειος πτέρνα» το σχετικά μικρό πορτμπαγκάζ (323 λτ.) που θα χωρέσει τα απαραίτητα για τις καθημερινές μετακινήσεις.
.jpg)
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Smart #1 σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Smart #1. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Smart #1. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |
autoagora Team