.jpg)
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το smart #3 BRABUS 428 PS 66 kWh.
Smart #3 BRABUS, Τιμή 29/09/2025: 47 380€
smart #3 Brabus 428 PS 66 kWh: Το γρηγορότερο smart στην ιστορία
Με 428 άλογα και 0-100 σε 4,1 δλ. με «Rocket Launch», αυτό είναι το γρηγορότερο smart που έχει φτιαχτεί.
Με μία φόρτιση κάνει 330 χλμ. (400+ στην πόλη).
Πολυτελές εσωτερικό με ικανοποιητικούς χώρους για τους επιβάτες, όμως σχετικά μικρό πορτμπαγκάζ (370 λτ.).
Πλούσιος εξοπλισμός: σπορ ηλεκτρικά καθίσματα, premium ηχοσύστημα και πανοραμική οροφή.
autoagora Team
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το smart #3 BRABUS 428 PS 66 kWh
Ο κόσμος της BRABUS ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του ’70, όταν η γερμανική εταιρεία άρχισε να βελτιώνει μοντέλα της Mercedes-Benz, χτίζοντας γρήγορα φήμη για εκρηκτικές επιδόσεις, δυναμικό στήσιμο και έντονα σπορτίφ αισθητική. Με τα χρόνια η BRABUS εξελίχθηκε σε έναν από τους πιο γνωστούς βελτιωτές παγκοσμίως, ενώ περίπου 20 χρόνια αργότερα ξεκίνησε η σχέση της με την smart, όταν η μικρή αστική φίρμα επιδίωξε να δώσει μια πιο δυναμική διάσταση στα μοντέλα της.
Έτσι γεννήθηκε η smart BRABUS, μια συνεργασία που πρόσφερε ξεχωριστό χαρακτήρα σε οχήματα που είχαν χτιστεί αρχικά με γνώμονα την πρακτικότητα και την οικονομία. Στη σύγχρονη εποχή, με τη smart να έχει εξελιχθεί σε πλήρως ηλεκτρική μάρκα, η BRABUS συνεχίζει να παίζει τον ρόλο του «καυτού» alter ego στην κορυφή των εκδόσεων των μοντέλων της. Στα χέρια μας, λοιπόν, το εκρηκτικό smart #3 BRABUS.
Από την πρώτη ματιά, ακόμα και το «απλό» smart #3 ξεκαθαρίζει πως δεν είναι άλλο ένα τυπικό μικρομεσαίο SUV. Με το coupe προφίλ του, τις δυναμικές καμπύλες και τη χαμηλωμένη γραμμή οροφής, δείχνει περισσότερο σαν σπορ κατασκευή που θέλει να ξεχωρίσει παρά σαν ένα απλό ηλεκτρικό καθημερινό μέσο. Το εμπρός μέρος ξεχωρίζει με τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα που ενώνονται με φωτεινή λωρίδα, ενώ το ίδιο συμβαίνει και στο πίσω μέρος. Το τελευταίο είναι σίγουρα το πιο εντυπωσιακό σημείο με το κεκλιμένο οπίσθιο παρμπρίζ να τονίζει τον coupe χαρακτήρα.
Η έκδοση BRABUS ανεβάζει τον πήχη στην εμφάνιση, προσθέτοντας τα απαραίτητα «καυτά» στοιχεία που δικαιολογούν το όνομα. Οι προφυλακτήρες αποκτούν πιο επιθετικά σχήματα και μεγαλύτερες εισαγωγές, όπως συμβαίνει και με τις ζάντες με πιο σπορ σχεδίαση, ενώ οι κόκκινες λεπτομέρειες – από τα φρένα μέχρι τις πινελιές σε προφυλακτήρες και καθρέφτες – σπάνε τη μονοτονία. Το ίδιο και τα διακριτικά λογότυπα, που φανερώνουν πως εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με ένα συνηθισμένο #3, αλλά με την πιο εκρηκτική εκδοχή του.
Μπαίνοντας στο εσωτερικό του smart #3, σε κερδίζει αμέσως η ατμόσφαιρα που συνδυάζει μοντέρνα σχεδίαση με μια ξεκάθαρα σπορ διάθεση. Οι γραμμές είναι καθαρές, με καμπύλες που αγκαλιάζουν τον χώρο και δημιουργούν μια αίσθηση ροής, ενώ η κεντρική κονσόλα δεσπόζει με τρεις στρογγυλούς αεραγωγούς. Οι μετρήσεις μας φανερώνουν πως δεν ξεχωρίζει για την ευρυχωρία του ανάμεσα στους ηλεκτρικούς «ανταγωνιστές», αν και αυτό δεν σημαίνει ότι οι επιβάτες θα στριμωχτούν. Σίγουρα, πάντως, το πορτμπαγκάζ του θα βόλευε να ήταν μεγαλύτερο.
Στην έκδοση BRABUS, το περιβάλλον γίνεται ακόμη πιο εκρηκτικό. Οι κόκκινες ζώνες, ραφές και λεπτομέρειες σπάνε τη μονοχρωμία, οι σπορτίφ πινελιές σε καθίσματα και τιμόνι σε βάζουν σε διάθεση οδήγησης πριν καν βάλεις τον επιλογέα πίσω από τον τιμόνι στην θέση D (Drive), ενώ η αίσθηση ποιότητας συνοδεύεται από μια αύρα δυναμισμού που μόνο το όνομα Brabus θα μπορούσε να αποπνέει σε ένα smart.
Η έκδοση BRABUS δεν περιορίζεται σε πιο «άγριο» look. Κάτω από το αμάξωμα του smart #3 BRABUS κρύβεται ένα σύνολο που κάθε άλλο παρά «αστικό» μπορείς να το πεις. Με δύο ηλεκτροκινητήρες –έναν σε κάθε άξονα– το μοντέλο αποκτά τετρακίνηση και δύναμη που αγγίζει τους 428 ίππους και τα 543 Nm ροπής. Αυτά τα νούμερα σε συνδυασμό με το αυξημένο βάρος της μεγαλύτερης μπαταρίας των 66 kWh φυσικά έχουν αντίκτυπο στην αυτονομία του.
Αυτό αντισταθμίζεται με εξαιρετικά γρήγορους ρυθμούς φόρτισης, αφού με ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος (έως 150 kW), χρειάζεται περίπου 27 λεπτά για να πάει από το 10 στο 80%, ενώ σε wallbox με εναλλασσόμενο ρεύμα 22 kW η πλήρης φόρτιση ολοκληρώνεται σε περίπου 3,5 ώρες.
Ας δούμε τον επόμενο πίνακα που συνοψίζει τους κύριους τομείς αξιολόγησης αλλά και αναφέρει την συνολική βαθμολογία που κατάφερε να συγκεντρώσει το smart #3 Brabus 428 PS 66 kWh.
Μάρκα/Μοντέλο | Smart #3 | Καλύτερα | |
---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Smart #3 BRABUS 428 PS 66 kWh | ||
Βαθμολογία | 81% | ||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρομεσαία SUV Ηλεκτρικό | ||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2023 | ||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Ηλεκτρικό | ||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
|||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
428 | 428 | SMART #3 BRABUS 428ps 66 KWh |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
1 | ||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
4Χ4 | ||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.)
|
19 | 14 | CITROEN C4 X Electric Standard Range 136ps 50 KWh |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική Αυτονομία στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα
|
281 | 407 | FORD EXPLORER EXTENDED RANGE RWD 286ps 82 KWh |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
14 | 22 | BYD ATTO 3 FWD 204ps 62 KWh |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,38 | 1,43 | PEUGEOT 3008 e Standard Range 210ps 73 KWh |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 370 | 550 | OPEL GRANDLAND Electric 213ps 77 KWh |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
4,1 | 4,1 | SMART #3 BRABUS 428ps 66 KWh |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
180 | 180 | AUDI Q4 e-tron 45 286ps 82 KWh |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,3 | 35,7 | LYNK AND CO 02 ELECTRIC 272ps 69 KWh |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
2 | ||
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση μπαταρίας (χρόνια ή χλμ.)
|
2 | ||
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
.jpg)
Μπροστά αλλά και πίσω φώτα ενώνονται με φωτεινή λωρίδα.
Το smart #3 Brabus κατάφερε να συγκεντρώσει βαθμολογία 81%. Ξεκινώντας από το σημαντικότερο σημείο για τη συγκεκριμένη έκδοση, τις επιδόσεις, είναι ικανό να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 4,1 δλ. (με λειτουργία Rocket Launch) κολλώντας τους επιβάτες στην πλάτη των καθισμάτων ανάλογα με την διάθεση αλλά και τα όρια του οδηγού. Φυσικά, προκαλεί για δυναμική οδήγηση που έχει αντίκτυπο στην κατανάλωση ρεύματος, άρα και στην αυτονομία. Σε μεικτό κύκλο ήπιας οδήγησης, πάντως, είδαμε τιμές κοντά στις 19 kWh/χλμ., κάτι που μεταφράζεται σε περίπου 330 χλμ. χωρίς στάση για φόρτιση.
Περνώντας στους χώρους του, ανάμεσα στα μικρομεσαία ηλεκτρικά SUV έχει το λιγότερο χώρο για τα γόνατα (+14 εκ.). Μιλάμε, όμως, για μία κατηγορία που φημίζεται για τους χώρους της, οπότε δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να θεωρηθεί στενό και επιβάτες μέσου ύψους στα πίσω καθίσματα δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα. Το πορτμπαγκάζ είναι σημαντικότερη απώλεια, καθώς έχοντας χωρητικότητα 370 λτ. είναι από τα μικρότερα και θα χωρέσει τις καθημερινές αποσκευές μίας οικογένειας, αλλά όχι πολλά παραπάνω.
Ας δούμε στις σελίδες που ακολουθούν τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά τις επιδόσεις, τους χώρους και την πραγματική κατανάλωση του μοντέλου.
Σελ. 2 | Smart #3. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Smart #3. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |