
Υστερεί σε επιδόσεις, όμως είναι ευχάριστο και ανάλαφρο στο δρόμο
Στο δρόμο, το Suzuki Swift είναι ευχάριστο, απόρροια του άμεσου συστήματος διεύθυνσης και της ελαφρώς σφιχτής ρύθμισης της ανάρτησης. Παράλληλα, το βάρος που διατηρείται στα 1.072 κιλά (919 κιλά στο προσθιοκίνητο) προσδίδει έναν ανάλαφρο «χαρακτήρα» στο ιαπωνικό μικρό, που παρά τη χαμηλή του ιπποδύναμη είναι fun to drive.
Αυτό δεν σημαίνει πως θα κουράσει στην πόλη, δηλαδή στις συνθήκες για τις οποίες έχει εξελιχθεί. Οι «μαζεμένες» διαστάσεις και η πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα, σε συνδυασμό με τα μαλακά πεντάλ, συμβάλλουν στη μεγάλη ευκολία χρήσης και στην πολύ καλή ευελιξία εντός της αστικής «ζούγκλας». Το τελευταίο ενισχύεται ακόμα παραπάνω από τον μικρό κύκλο στροφής που είναι 9,6 μέτρα, το μικρότερο νούμερο από τα μοντέλα της κατηγορίας που έχουμε δοκιμάσει. Η ανάρτηση θα απορροφήσει σωστά τις κακοτεχνίες του δρόμου και δεν θα ενοχλήσει, ενώ στον αυτοκινητόδρομο το μοντέλο είναι ευθύβολο.
Η εισαγωγική έκδοση εξοπλισμού του Suzuki Swift είναι η GL, με την τιμή για το τετρακίνητο μοντέλο να κυμαίνεται στο μέσο όρο της κατηγορίας.
Στον εξοπλισμό άνεσης περιλαμβάνεται air condition, εμπρός-πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα, αισθητήρες παρκαρίσματος, camera οπισθοπορείας, LED φανάρια, αισθητήρες φωτός, cruise control, καθώς και έγχρωμη οθόνη αφής 9 ιντσών για το σύστημα infotainment με εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης.
Στον εξοπλισμό ασφαλείας βρίσκουμε 6 αερόσακους, εργοστασιακό σύστημα συναγερμού, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, έλεγχο τυφλού σημείου, προβολή των σημάτων του Κ.Ο.Κ στον πίνακα οργάνων, και προειδοποίηση κόπωσης οδηγού.
Συνοψίζοντας, το Suzuki Swift στη συγκεκριμένη έκδοση είναι το φθηνότερο τετρακίνητο της αγοράς και το μοναδικό στην κατηγορία του με κίνηση σε όλους τους τροχούς και ξεχωρίζει από το νεανικό του σχεδιασμό, τη χαμηλή κατανάλωση και τον πλούσιο εξοπλισμό του.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | Suzuki Swift Hybrid 4WD |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.197 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 3 σε σειρά/12 |
Τροφοδοσία | Πολλαπλός ψεκασμός, Mild Hybrid 48V |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 82/5.700 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 112/4.500 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 5/χειροκίνητο/τετρακίνηση |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 12,8 |
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 12,5 |
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 22,3 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 160 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.070 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 4,9 |
Μέση δοκιμής | 6 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP* | 110 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 37 |
Σελ. 1 | Suzuki Swift Hybrid 4WD: Τετρακίνητο που καίει λίγο |
Σελ. 2 | Το νέο Suzuki Swift είναι μοντέρνο σε design και έχει βελτιωμένη αεροδυναμική |
Σελ. 3 | Αναβαθμισμένη η καμπίνα, με μεγαλύτερη οθόνη και καλούς χώρους για 4 ενήλικες |
Σελ. 4 | Το μοναδικό τετρακίνητο της κατηγορίας, έχει μέση κατανάλωση 6 λτ/100 χλμ |
Σελ. 5 | Υστερεί σε επιδόσεις, όμως είναι ευχάριστο και ανάλαφρο στο δρόμο |