5 μικρά μεταχειρισμένα με μεγάλους χώρους
Μοντέλα 4 έως 7 ετών, με τιμή που δεν ξεπερνά τα 12.000 ευρώ.
Το Opel Corsa έχει καλό χώρο για τα πόδια και τα κεφάλια των πίσω.
Yaris και Ibiza: Με φαρδύ πίσω κάθισμα και πολύ χώρο για τα πόδια των πίσω.
Citroen C3 και Renault Clio έχουν μεγάλο πορτ-μπαγκάζ.
Μοντέλα 4 έως 7 ετών, με τιμή που δεν ξεπερνά τα 12.000 ευρώ
Με τις τιμές των αυτοκινήτων –καινούργιων και μεταχειρισμένων- να γίνονται όλο και πιο υψηλές, αυξάνονται αντίστοιχα και οι απαιτήσεις μας. Κάναμε έρευνα αγοράς και επιλέξαμε 5 μοντέλα της μικρής κατηγορίας, τα οποία καταφέρουν να συνδυάσουν τις «μαζεμένες» διαστάσεις με μεγάλη ευρυχωρία. Με ένα budget που δεν ξεπερνά τα 12.000 ευρώ, μπορεί κανείς να αποκτήσει αυτοκίνητα μεταξύ 4 και 7 ετών, τα οποία διατηρούνται ακόμα «φρέσκα» και διαθέτουν μοντέρνες τεχνολογίες, τόσο στον τομέα των οδηγικών βοηθημάτων, όσο και στον εξοπλισμό άνεσης.
Το Opel Corsa έχει καλό χώρο για τα πόδια και τα κεφάλια των πίσω
Το Opel Corsa της προηγούμενης γενιάς έκανε το ντεμπούτο του το 2014 και έμεινε σε παραγωγή μέχρι το 2019. Το design του αυτοκινήτου είναι δυναμικό και ταυτόχρονα κομψό, κάνοντας το γερμανικό μοντέλο να παραμένει μοντέρνο.
Η καμπίνα είναι πρακτική και ταυτόχρονα ευρύχωρη, με τον «αέρα» για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω επιβατών να είναι καλός, κάτι που καθιστά το Corsa ικανό να φιλοξενήσει με άνεση 4 ψηλούς ενήλικες. Όσον αφορά στο πορτ-μπαγκάζ, αυτό έχει χωρητικότητα 285 λίτρα.
Με 11.500 ευρώ μπορεί κάποιος να αγοράσει ένα από τα τελευταία Opel Corsa της συγκεκριμένης γενιάς, δηλαδή ένα μοντέλο του 2019, με τον 1.200αρη βενζινοκινητήρα 70 ίππων και λίγα διανυθέντα χιλιόμετρα. Το αυτοκίνητο διαθέτει έγχρωμη οθόνη αφής για το infotainment με σύστημα πλοήγησης, αισθητήρες παρκαρίσματος, air condition, αισθητήρες φωτός, ζάντες αλουμινίου, cruise control και προβολείς ομίχλης.
Yaris και Ibiza: Με φαρδύ πίσω κάθισμα και πολύ χώρο για τα πόδια των πίσω
Το Toyota Yaris είναι ένας ιδιαίτερα δημοφιλής εκπρόσωπος των μικρών, με την τρίτη γενιά του μοντέλου να κατασκευάζεται από το 2012 μέχρι το 2020.
Ένα από τα «ατού» του ιαπωνικού μοντέλου είναι η ευρυχωρία της καμπίνας, με το πλάτος του πίσω καθίσματος να είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας και το κορυφαίο σε σχέση με τον ανταγωνισμό της εποχής, κάτι που το κάνει ικανό να φιλοξενήσει 3 ενήλικες επιβάτες. Αντίστοιχα, από τους ανώτερους της κλάσης είναι και ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών. Το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 286 λίτρα.
Με 11.600 ευρώ μπορεί κάποιος να αποκτήσει ένα πετρελαιοκίνητο Toyota Yaris του 2017 με 90 άλογα. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment, camera οπισθοπορείας, πλοήγηση, air condition, ζάντες αλουμινίου και cruise control.
Το Seat Ibiza βρίσκεται από το 2017 στην πέμπτη γενιά του, η οποία ανανεώθηκε ελαφρώς το 2021.
Το πίσω κάθισμα του Ibiza είναι από τα κορυφαία της κατηγορίας σήμερα, κάτι που καθιστά το μοντέλο κατάλληλο για την άνετη μεταφορά συνολικά 5 ενηλίκων. Ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι επίσης μεγάλος, ενώ το πορτ-μπαγκάζ έχει όγκο 355 λίτρα, αριθμός που είναι μεγαλύτερος από τον μέσο όρο της κατηγορίας.
Με λιγότερα από 11.000 ευρώ είναι εφικτή η αγορά ενός βενζινοκίνητου Seat Ibiza με τον TSI κινητήρα 95 ίππων, το οποίο εξοπλίζεται με έγχρωμη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment, air condition, αισθητήρες φωτός, cruise control, αυτόματο φρενάρισμα, καθώς και ζάντες αλουμινίου.
Citroen C3 και Renault Clio έχουν μεγάλο πορτ-μπαγκάζ
Η Citroen λάνσαρε το C3 το 2002, ενώ από το 2016 και έπειτα το μοντέλο βρίσκεται στην τρίτη γενιά του, η οποία μάλιστα ανανεώθηκε το 2020. Το design του γαλλικού μικρού είναι κομψό και μοντέρνο, ενώ το εσωτερικό του είναι σύγχρονο και καλοσχεδιασμένο.
Το αυτοκίνητο διακρίνεται για τα αναπαυτικά καθίσματά του, αλλά και για το χώρο αποσκευών, που έχει ωφέλιμο όγκο 300 λίτρα. Στην καμπίνα θα χωρέσουν 4 ενήλικες επιβάτες.
Με λίγο κάτω από 12.000 ευρώ μπορούμε να αγοράσουμε ένα Citroen C3 του 2022, κάτω από το καπό του οποίου βρίσκεται ο 1.500αρης πετρελαιοκινητήρας των 100 ίππων. Το μοντέλο εφοδιάζεται με σύστημα διατήρησης λωρίδας και air condition.
Η προηγούμενη γενιά του Renault Clio έκανε το ντεμπούτο της το 2012 και κατασκευάστηκε μέχρι το 2019, με τα μοντέλα από το 2016 και έπειτα να έχουν υποστεί ανανέωση. Ο σχεδιασμός του οχήματος διατηρείται «φρέσκος» μέχρι και τώρα και διαθέτει δυναμικά στοιχεία.
Το πορτ-μπαγκάζ του προηγούμενου Clio έχει χωρητικότητα 300 λίτρα και κυμαίνεται πάνω από το μέσο όρο.
Με λίγο λιγότερα από 12.000 ευρώ μπορεί κάποιος να αποκτήσει ένα από τα τελευταία Renault Clio της συγκεκριμένης γενιάς, παραγωγής του 2019. Το εν λόγω αυτοκίνητο εφοδιάζεται με τον βενζινοκινητήρα 0,9 λίτρου που αποδίδει 90 άλογα και διαθέτει έγχρωμη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment, αυτόματο κλιματισμό, σύστημα πλοήγησης, cruise control, αισθητήρες φωτός και βροχής, καθώς και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Σχολιάστε |