autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Δοκιμή μεταχειρισμένου: VW T-Roc
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή μεταχειρισμένου: VW T-Roc

Δοκιμή μεταχειρισμένου: VW T-Roc

13/10/2025

Οι πρώτοι TSI 1,0 και 1,5 λίτρων μπορεί να έχουν ελαττωματικά μπεκ καυσίμου.
Δεν έχει φθορές στα μηχανικά μέρη, αλλά το DSG σασμάν μπορεί να είναι απότομο.
Το εσωτερικό δεν εμφανίζει φθορές, αλλά μπορεί να κολλάει το infotainment.
Έχει καλούς χώρους για 4, ακόμα και 5 ενήλικες.

autoagora Team

Οι πρώτοι TSI 1,0 και 1,5 λίτρων μπορεί να έχουν ελαττωματικά μπεκ καυσίμου

Το VW T-Roc ήταν το πρώτο μικρό SUV της εταιρείας και λανσαρίστηκε το 2017. Το μοντέλο ανανεώθηκε ελαφρώς το 2021 και βρίσκεται ακόμα σε παραγωγή. Πλέον τα VW T-Roc γίνονται σιγά-σιγά πιο προσιτά ως μεταχειρισμένα, επομένως ήρθε η ώρα να δούμε πώς αντιστέκονται στο πέρασμα του χρόνου και πόσο καλή επιλογή αποτελούν για αγορά από «δεύτερο χέρι».

Δοκιμάζουμε ένα VW T-Roc του 2023, το οποίο μέσα σε 2 χρόνια πρόλαβε να «γράψει» 72.000 χιλιόμετρα. Το αυτοκίνητο διαθέτει τον χιλιάρη TSI κινητήρα 110 ίππων, ο οποίος διαθέτει φίλτρο OPF και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων.
Το εν λόγω μοτέρ είναι επαρκές για τις καθημερινές μετακινήσεις, χάρη στη ροπή των 200 Nm που επιταχύνει απροβλημάτιστα το αμάξωμα. Αυτό επιβεβαιώσαμε και στη δοκιμή του μεταχειρισμένου T-Roc, όπου τα πάντα λειτουργούσαν όπως θα έπρεπε. Η κατανάλωση που μετρήσαμε είναι 6,5 λτ/100 χλμ.

Η υπόλοιπη γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει τον 1.500-άρη TSI των 150 ίππων, που έχει εκλεπτυσμένη λειτουργία και καλές επιδόσεις, τον δίλιτρο TSI 4Motion με τετρακίνηση και 190 άλογα, καθώς και τις πετρελαιοκίνητες TDI εκδόσεις των 115, 150 και 190 ίππων. Στην κορυφή βέβαια βρίσκεται το VW T-Roc R με 300 άλογα και επιδόσεις hot-hatch.
Οι diesel εκδόσεις του VW T-Roc έχουν ως «ατού» τη χαμηλή κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο, και για αυτό το λόγο είναι προτιμότερες από αυτούς που κάνουν συχνά μακρινά ταξίδια.

Οι αναφορές βλαβών εστιάζουν κυρίως στους πρώτους TSI κινητήρες 1 και 1,5 λίτρων, οι οποίοι περιστασιακά εμφανίζουν διαρροές στα μπεκ καυσίμου, με συνέπεια να τραντάζονται κατά την εκκίνηση. Πέραν αυτών, δεν υπάρχουν άλλοι τομείς που θα πλήξουν την αξιοπιστία του μοντέλου.

Δεν έχει φθορές στα μηχανικά μέρη, αλλά το DSG σασμάν μπορεί να είναι απότομο

Τα μηχανικά μέρη του VW T-Roc είναι σε γενικές γραμμές ανθεκτικά. Στην περίπτωση των μοντέλων που εφοδιάζονται με αυτόματο DSG κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, μπορεί οι αλλαγές να γίνονται απότομα, ειδικά όσο αυξάνεται ο αριθμός των διανυθέντων χιλιομέτρων. Τα χειροκίνητα σασμάν, όπως αυτό του μεταχειρισμένου της δοκιμής μας, δεν παρουσιάζουν δυσλειτουργίες.

Το εσωτερικό δεν εμφανίζει φθορές, αλλά μπορεί να κολλάει το infotainment

Το εσωτερικό του VW T-Roc διατηρείται σε καλή κατάσταση, χωρίς να εμφανίζει πρόωρες φθορές από τη χρήση. Μάλιστα, τα μοντέλα παραγωγής από το 2022 και έπειτα, που είναι ανανεωμένα, έχουν πιο ποιοτικά υλικά, με τις επιφάνειες να είναι μαλακές στην αφή και τη συναρμογή πιο στιβαρή. Αλλαγή υπάρχει και στο σύστημα infotainment, με βελτιωμένο λογισμικό.

Αναλόγως της έκδοσης του τελευταίου, ενδέχεται να εμφανίζονται σποραδικά κολλήματα, όπου το infotainment θα σταματά να λειτουργεί. Επιπλέον, περιστασιακές δυσλειτουργίες μπορεί να παρουσιαστούν και στα συστήματα υποβοήθησης. Έχουν υπάρξει λίγες περιπτώσεις με ηχεία που βουίζουν ή με ενισχυτές ηχοσυστήματος που είναι ελαττωματικοί.

Έχει καλούς χώρους για 4, ακόμα και 5 ενήλικες

Οι χώροι του VW T-Roc είναι καλοί για 4, ακόμα και 5 ενήλικες επιβάτες. Στο πίσω κάθισμα, η ευρυχωρία για τα πόδια και τα κεφάλια είναι καλή, και θα εξυπηρετήσει ακόμα και πιο ψηλά άτομα. Όσον αφορά στις αποσκευές, ο διαθέσιμος  ωφέλιμος χώρος έχει όγκο 445 λίτρα, επομένως θα τοποθετήσετε 4 μεγάλες βαλίτσες και 1 χειραποσκευή αεροπλάνου.


Συμπέρασμα: Δεν προβληματίζει έντονα το T-Roc, τα πιο καινούργια μοντέλα είναι προτιμότερα

Το VW T-Roc δεν έχει σημαντικά προβλήματα αξιοπιστίας, ενώ έχει καλή ευρυχωρία. Τα μεταγενέστερα μοντέλα έχουν διορθώσει αρκετές από τις «παιδικές ασθένειες» και είναι προτιμότερα για αγορά, με την ποιότητα από το 2021 και μετά να έχει βελτιωθεί περεταίρω.
 
Οι τιμές των μεταχειρισμένων VW T-Roc (2017-2024) διαμορφώνονται ως εξής, με τον μέσο όρο για κάθε χρονιά να εξαρτάται από τα διαθέσιμα οχήματα και τις εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού αλλά και των διανυθέντων χιλιομέτρων του εκάστοτε μοντέλου.
Χρονολογία Μοντέλου Μέσος όρος τιμής μεταχειρισμένων
VW T-Roc 2018 18.400 ευρώ
VW T-Roc 2019 18.900 ευρώ
VW T-Roc 2020 20.800 ευρώ
VW T-Roc 2021 21.200 ευρώ
VW T-Roc 2022 24.100 ευρώ
VW T-Roc 2023 26.500 ευρώ
VW T-Roc 2024 26.500 ευρώ

NISSAN
MRKTEO