Mazda RX-8: Δοκιμασία αντοχής 16 χρόνια μετά..

Διαβάστηκε από 30759 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/5/2019

To Mazda RX-8 ήταν το τελευταίο αυτοκίνητο παραγωγής με κινητήρα Wankel. Πολλά έχουν ακουστεί για την αξιοπιστία τους.. Ποια είναι η απόδοση τους στο Test Αντοχής?

 
   
Με την παρουσίαση του RX-8 το 2003, η Mazda θέλησε να κάνει τον κινητήρα Wankel προσιτό, καθώς χρησιμοποιήθηκε σε ένα αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής που δεν είχε μάλιστα απαγορευτική τιμή. Όμως για να συμβεί αυτό έπρεπε να είχε λύσει το θέμα της κατανάλωσης...



Η Mazda εργάστηκε πολύ ώστε να αυξήσει την αντοχή και να καλυτερεύσει την αξιοπιστία αυτού του κινητήρα και πραγματικά τα κατάφερε. Η κατανάλωση λαδιού δεν θα πρέπει να πανικοβάλει τους ιδιοκτήτες καθώς είναι σχεδιασμένη από την Mazda και όπως δηλώνει η Ιαπωνική εταιρία χρειάζεται 0,3λτ./1000χλμ.



Η κατανάλωση των 11.2 λτ./100χλμ είναι θεωρητική και ο οδηγός θα την δει μόνο στην εθνική, κινούμενος με 85χλμ./ώρα. Στην πράξη φτάνει με ευκολία τα 17λτ./100χλμ, ενώ σε πλήρη επιτάχυνση μπορεί η κατανάλωση να εκτοξευτεί.
Κατά τα άλλα, έχουμε ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο με πολύ καλό στήσιμο, κίνηση στους πίσω τροχούς και αγαπάει ιδιαιτέρως τους δρόμους με στροφές. Το να χαράξεις τροχιές με το πίσω μέρους του αυτοκινήτου είναι ευκολάκι ενώ χάρη στο καλό τιμόνι, θα έχεις πάντα τον έλεγχο. Ο κινητήρας χαρίζει καλές επιδόσεις στο όμορφο κουπέ και λυσσάει μέχρι τις 9.000 σ.α.λ.



Οι πίσω πόρτες ανοίγουν αντίθετα, όπως στο Mini Clubman ή το BMW i3 και στο εσωτερικό του θα μεταφερθούν με σχετική άνεση 4 επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών θα χωρέσει 290λτ. Δεδομένης της κατανάλωσης και της δυσκολίας κατά τον χειρισμό του αποτελεί πλέον προϊόν για συλλέκτες… ή παθιασμένους!

Τι έδειξε ο έλεγχος  
Η λαμαρίνα του RX-8 είναι εκτεθειμένη, όπως και οι πόρτες στο κάτω μέρος. Από τεχνική άποψης όμως είναι σημαντικά αναβαθμισμένο..



Φώτα: Τα πίσω φώτα κρατούν υγρασία ενώ τα μπροστινά φωτιστικά σώματα θαμπώνουν εύκολα.



Σκουριά: Η μέτρια προστασία του αυτοκινήτου από την διάβρωση γίενται με τα χρόνια αντιληπτή.



Κατανάλωση λαδιού: Οι ταινίες στεγανοποίησης δεν αποτελούν πλέον πρόβλημα - αρκεί να μην χρησιμοποιείται πλήρως συνθετικό λάδι. Το RX-8 καταναλώνει 0,5 λίτρα ανά 1000 km.

Συμπέρασμα: Με την τιμή που το βρίσκει κανείς σήμερα ως μεταχειρισμένο, δύσκολα μπορεί να το κατηγορήσει για τις αδυναμίες του. Ένα ειδικό αυτοκίνητο για ειδικούς οδηγούς, και εραστές των Wankel..
 

 
 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων