Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Test Μεταχειρισμένου: Peugeot 3008 2017 [video]
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Test Μεταχειρισμένου: Peugeot 3008 2017 [video]

14/7/2022

Αφουγκραζόμενοι την ανάγκη των καταναλωτών για ποιοτικά μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, συνεχίζουμε να δοκιμάζουμε μοντέλα που είναι διαθέσιμα προς πώληση, αναλύοντας την κατάσταση τους μετά από χρόνια χρήσης στους ελληνικούς δρόμους και εκτεθειμένα σε περιβαλλοντικούς παράγοντες. Σειρά παίρνει το μικρομεσαίο SUV, Peugeot 3008 με ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας το 2017.

Peugeot 3008 2.0 BlueHdi GT Line 2017: Πως είναι μετά από 5 χρόνια στους δρόμους?

Το Peugeot 3008 μετρά ήδη 14 χρόνια στους δρόμους κι έχει καταφέρνει να αναρριχηθεί στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων στην κατηγορία του, κερδίζοντας κι αρκετά βραβεία που αποδεικνύουν την ανωτερότητα του έναντι του ανταγωνισμού. Το μοντέλο εξυψώθηκε ιδιαιτέρως στη δεύτερη γενιά του, που ξεκίνησε να ακολουθεί πιο premium μονοπάτια, αναβαθμίζοντας τα υλικά κατασκευής του και τα τεχνολογικά του στοιχεία, ενώ ταυτόχρονα απέκτησε πιο επιθετική σχεδίαση, έγινε πιο ευρύχωρο από τον πρόγονο του και πλέον μπορούσε να κοιτάξει στα μάτια τους Γερμανούς ανταγωνιστές του.  Αυτής της γενιάς είναι και το αυτοκίνητο δοκιμής μας, που βγήκε στους δρόμους τον Ιούνιο του 2017 και μας το παραχώρησε η εταιρεία Bitros, η οποία βρίσκεται στον χώρο 32 χρόνια, με τον στόλο της να φτάνει τα 700 ετοιμοπαράδοτα (!) αυτοκίνητα. 

Δείτε το βίντεο δοκιμής

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

H πιο πλούσια έκδοση που κυκλοφορούσε

Πρόκειται για την κορυφαία έκδοση GT LINE με τον 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα των 180 ίππων, το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και το σύστημα Advanced Grip Control που ρυθμίζει τον έλεγχο της πρόσφυσης για άσφαλτο, λάσπη κι άμμο. Η τιμή του σαν καινούργιο ξεκινούσε από τα 46.900 ευρώ και ο βασικός εξοπλισμός ήταν υπερπλήρης.



Συγκεκριμένα το μοντέλο της δοκιμής μας εξοπλίζεται με εμπρός προβολείς «PEUGEOT FULL LED» με φωτεινή υπογραφή, προβολείς ομίχλης LED με λειτουργία cornering, φώτα LED πίσω, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες με φωτισμό υποδοχής LED, μπάρες οροφής αλουμινίου, σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί, LED φωτισμός υποδοχής στους εξωτερικούς καθρέπτες, ψηφιακό πίνακα 12,3 ιντσών, σύστημα 3D Nagivation με οθόνη αφής 8,0 ιντσών με λειτουργία Mirror Screen triple play, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω και κάμερα οπισθοπορείας 180°, φωτισμό LED στους αποθηκευτικούς χώρους και τον χώρο αποσκευών, επένδυση καθισμάτων από TEP & Alcantara® Mistral,  αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (Active Safety Brake), προειδοποίηση για τήρηση διαστήματος μεταξύ οχημάτων & κίνδυνο σύγκρουσης (Distance Alert), ενεργό σύστημα προειδοποίησης για ακούσια αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας, με επαναφορά (Active Lane Departure Warning), ενεργό σύστημα ελέγχου γωνίας χωρίς ορατότητα (Active Blind Spot Monitoring System), ενεργό σύστημα ανίχνευσης έλλειψης προσοχής οδηγού (Driver Attention Alert), σύστημα αυτόματης εναλλαγής μεσαίας-μεγάλης σκάλας προβολέων (High Beam Assist), αυτόματο διζωνικό κλιματισμό και πολλά ακόμα! Επιπλέον το 3008 που είχαμε στην κατοχή μας εφοδιάζεται με θερμαινόμενα δερμάτινα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ και ηλεκτρική οσφυϊκή υποστήριξη, paddles αλλαγή ταχυτήτων, 18αρες ζάντες και πόρτα αποσκευών ελεγχόμενη με αισθητήρα. Συνολικά με τα extra η αρχική αξία του μοντέλου ξεπερνούσε τα 50.000 ευρώ.



Το 3008 2ης γενιάς είναι αρκετά ευρύχωρο με αρκετές μικροθήκες στην καμπίνα που ανεβάζουν την πρακτικότητα του μοντέλου,  ενώ τα πίσω καθίσματα μπορούν να φιλοξενήσουν άνετα 3 ενήλικες επιβάτες, με αρκετό αέρα σε γόνατα και κεφάλι ή 3 παιδικά καθισματάκια.  Ο αποθηκευτικός χώρος αγγίζει τα 520 λίτρα, νούμερο ικανό να καλύψει σχεδόν όλες τις ανάγκες μιας πενταμελούς οικογένειας.



Όσο αφορά το κινητήρα, όπως προείπαμε, είναι 2.000 κυβικά, καίει πετρέλαιο και αποδίδει 181 ίππους με 400Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, το οποίο στέλνει την ισχύ μόνο στους εμπρός τροχούς. Τη θέση της τετρακίνησης είχε πάρει το σύστημα Advanced Grip Control που ρυθμίζει τον έλεγχο της πρόσφυσης μέσω του περιστροφικού διακόπτη που βρίσκεται στην κονσόλα. Το συγκεκριμένο μοτέρ μπορεί από στάση να μην έβαζε φωτιά στο δρόμο, αλλά οι ρεπρίζ του είναι πραγματικά υπέροχες, εκμεταλλευόμενο όλη τη ροπή του πετρελαίου! Βέβαια ο χαρακτήρας του σε καμιά περίπτωση δεν είναι sportif, με τον πρωταρχικό του σκοπό να είναι η άνεση και η χαμηλή κατανάλωση.

 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε