autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Test μεταχειρισμένου: Ford Puma 2019-2023
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Test μεταχειρισμένου: Ford Puma 2019-2023

Διαβάστηκε από 10414 αναγνώστες - 5/10/2024

Ελάχιστες φθορές στα 100.000 χλμ: Σκισίματα στα λάστιχα στις πόρτες.
Λίγα τα «παράπονα» ιδιοκτητών, κυρίως για τριγμούς στο εσωτερικό.
Αξιόπιστοι οι κινητήρες, μπορεί να «κροταλίζει» η καδένα χρονισμού.
Είναι απολαυστικό στο δρόμο και έχει πορτ-μπαγκάζ 536 λίτρα.

Ελάχιστες φθορές στα 100.000 χλμ: Σκισίματα στα λάστιχα στις πόρτες

Το Ford Puma είναι ο εκπρόσωπος της εταιρείας με σήμα το Μπλε Οβάλ στην κατηγορία των μικρών SUV, έκανε το ντεμπούτο του το 2019 και ανανεώθηκε το 2024. Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά δημοφιλές και αποτελεί το best-seller της Ford, ενώ τα παλαιότερα μοντέλα μόλις συμπλήρωσαν την πενταετία. Ήρθε η ώρα να δούμε πόσο καλό είναι το Puma για αγορά μεταχειρισμένου, δοκιμάζοντας ένα μοντέλο του 2020 με 102.000 χιλιόμετρα.
 
Οι φθορές στο αυτοκίνητο είναι λίγες, και περιορίζονται στα λάστιχα που εφάπτονται μεταξύ των θυρών και του αμαξώματος, τα οποία έχουν μικρά σκισίματα. Εκτός αυτού δεν παρατηρούμε άλλα σημάδια από τη χρήση. Το στεφάνι του τιμονιού δεν έχει εμφανίσει γυαλάδες από τη συνεχή επαφή με τα χέρια του οδηγού, ενώ οι διακόπτες στην κεντρική κονσόλα και στο τιμόνι διατηρούν σωστά το χρώμα και τον φωτισμό τους.
 
Σε αντίστοιχα καλή κατάσταση βρίσκονται και οι υπόλοιπες επενδύσεις εντός της καμπίνας, καθώς και τα καθίσματα, με τις ταπετσαρίες και το αφρώδες υλικό να μην έχουν σημάδια φθοράς. Τα γυαλιστερά πλαστικά δεν έχουν γρατζουνιές και είναι ανθεκτικά στη χρήση.

Το σύστημα infotainment διαθέτει το λειτουργικό Sync 3 και δουλεύει σωστά, χωρίς καθυστερήσεις, ενώ η συνολική εργονομία του Ford Puma είναι αυξημένη.

Λίγα τα «παράπονα» ιδιοκτητών, κυρίως για τριγμούς στο εσωτερικό

Αναλόγως του πακέτου εξοπλισμού, το Ford Puma 2019-2023 μπορεί να διαθέτει LED φώτα, εμπρόσθια καθίσματα με λειτουργία μασάζ, ηλεκτρική πόρτα για τον χώρο αποσκευών, πανοραμική οροφή, «έξυπνο» cruise control που προσαρμόζει την ταχύτητα του αυτοκινήτου με βάση τα προπορευόμενα οχήματα, καθώς και αυτόματο παρκάρισμα.

Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή, ακόμα και σε μεταχειρισμένα μοντέλα με παραπάνω από 100.000 χιλιόμετρα. Τα «παράπονα» ιδιοκτητών είναι λίγα και αφορούν τριγμούς από τις επενδύσεις στις πόρτες ή από την ηλιοροφή. Οι συγκεκριμένες αναφορές διαφέρουν από όχημα σε όχημα και, όπως και με όλα τα αυτοκίνητα, οι τριγμοί εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση που έκαναν οι προηγούμενοι κάτοχοι, αφού άλλοι επαινούν το υψηλό επίπεδο συναρμογής του Puma.
 
Περνώντας σε άλλα περιστασιακά μικρο-προβλήματα, μπορεί να εμφανίσει στιγμιαία δυσλειτουργία το ηλεκτρικό άνοιγμα της πόρτας του χώρου αποσκευών, ή να παρουσιάσει καθυστερήσεις  το σύστημα πολυμέσων Sync 3. Το Ford Puma που δοκιμάσαμε ως μεταχειρισμένο ωστόσο δεν είχε τέτοια συμπτώματα.

Αξιόπιστοι οι κινητήρες, μπορεί να «κροταλίζει» η καδένα χρονισμού

Η γκάμα των κινητήρων του Ford Puma 2019-2023 απαρτίζεται από τα βενζινοκίνητα μοτέρ της οικογένειας EcoBoost, με τους κινητήρες 1 λίτρου να είναι διαθέσιμοι και με ήπια υβριδική τεχνολογία και να αποδίδουν 125 ή 155 άλογα, από τον diesel EcoBlue 1,5 λίτρων με 120 άλογα, καθώς και από τον κορυφαίο EcoBoost 1,5 λίτρων με ισχύ 200 ίππους στο «καυτό» Puma ST. Πλέον ο τελευταίος κινητήρας έδωσε τη θέση του στον χιλιάρη ήπια υβριδικό EcoBoost με απόδοση 170 άλογα.
 
Οι επιλογές στα μηχανικά σύνολα είναι αρκετές και ικανές να ικανοποιήσουν κάθε προφίλ αγοραστή. Οι κινητήρες είναι αξιόπιστοι και δεν μαστίζονται από σημαντικές βλάβες. Σύμφωνα με αναφορές ζημιών, ενδέχεται να ακούγεται ένα ελαφρύ «κροτάλισμα» από την καδένα χρονισμού του EcoBoost μοτέρ, ή μπορεί να πέσει η απόδοση της μπαταρίας της μίζας μετά από 2 χρόνια. Αξίζει να αναφέρουμε πως η 7ετής εγγύηση της Ford σημαίνει πως όλα τα Puma που θα βρείτε διαθέσιμα ως μεταχειρισμένα είναι ακόμα εντός αυτής.

Το Ford Puma 2019-2023 είναι απολαυστικό στο δρόμο και έχει πορτ-μπαγκάζ 536 λίτρα

Το Ford Puma 2019-2023 είναι ένα από τα κορυφαία σε πωλήσεις μικρά SUV και έχει τους λόγους του. Ο δυναμικός σχεδιασμός του αυτοκινήτου συνοδεύεται από μια εξαιρετική οδική συμπεριφορά, χάρη στη σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης. Το τιμόνι είναι άμεσο και συνολικά το Puma είναι απολαυστικό στο επαρχιακό οδικό δίκτυο και σε κλειστές στροφές. Παρόλα αυτά τα αμορτισέρ απορροφούν σωστά τις κακοτεχνίες του δρόμου, δείχνοντας πως η ευχάριστη οδική συμπεριφορά δεν γίνεται εις βάρος της άνεσης.
 
Στο Ford Puma θα ταξιδέψουν με άνεση 4 ενήλικες επιβάτες. Το μεγαλύτερο «ατού» στην ευρυχωρία του μοντέλου είναι το πορτ-μπαγκάζ, το οποίο εκτοξεύεται στα 536 λίτρα χάρη στο MegaBox. Αυτό είναι ένας ορθογώνιος χώρος που βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών, έχει ωφέλιμο όγκο 80 λίτρα, είναι αδιάβροχος και διαθέτει τάπα αποστράγγισης, ούτως ώστε να μπορεί να πλυθεί με το λάστιχο.
 

Συμπέρασμα: Το Ford Puma 2019-2023 είναι αξιόπιστο για αγορά ως μεταχειρισμένο

Συνοψίζοντας, το Ford Puma 2019-2023 είναι ένα μικρό SUV με πολλά πλεονεκτήματα. Το πορτ-μπαγκάζ είναι το μεγαλύτερο της κατηγορίας του, η οδική συμπεριφορά εξαιρετική, ενώ παράλληλα το εσωτερικό είναι εργονομικό και ο σχεδιασμός μοντέρνος. Τα μηχανικά σύνολα του μοντέλου είναι αξιόπιστα, και συνολικά το Puma αποτελεί μια καλή επιλογή για αγορά μεταχειρισμένου.
 
Οι τιμές των μεταχειρισμένων Ford Puma 2019-2023 διαμορφώνονται ως εξής, με τον μέσο όρο για κάθε χρονιά να εξαρτάται από τα διαθέσιμα οχήματα και τις εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού αλλά και των διανυθέντων χιλιομέτρων του εκάστοτε μοντέλου.
Χρονολογία μοντέλου Μέσος όρος τιμής μεταχειρισμένου
Ford Puma 2020 22.000 ευρώ
Ford Puma 2021 23.000 ευρώ
Ford Puma 2022 23.000 ευρώ
Ford Puma 2023 26.000 ευρώ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε