autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Test μεταχειρισμένου: Peugeot 2008 diesel 2013-2019
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Test μεταχειρισμένου: Peugeot 2008 diesel 2013-2019

29/5/2025

Δεν βγάζει ζημιές το diesel μοτέρ, καίει κάτω από 6 λτ/100 χλμ.
Στα μηχανικά μέρη δεν θα βρείτε φθορές, όπως βεβαιώνει και test 100.000 χλμ της AutoBild.
Το εσωτερικό βρίσκεται σε καλή κατάσταση, χωρίς σημάδια από τη χρήση.
Έχει άνετη ανάρτηση, υψηλή ποιότητα κύλισης και θα φιλοξενήσει 5 ενήλικες επιβάτες.

Δεν βγάζει ζημιές το diesel μοτέρ, καίει κάτω από 6 λτ/100 χλμ.

Το Peugeot 2008 είναι ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της εταιρείας με σήμα το Λιοντάρι και βρίσκεται στη δεύτερη γενιά του, η οποία μάλιστα ανανεώθηκε πρόσφατα (κάνοντας κλικ εδώ θα διαβάσετε τη δοκιμή του υβριδικού Peugeot 2008 με τα 145 άλογα).
Η πρώτη γενιά του Peugeot 2008, που ήταν σε παραγωγή από το 2013 έως το 2019, παραμένει δημοφιλής στην αγορά μεταχειρισμένων, με πολλά από τα μοντέλα να εφοδιάζονται με πετρελαιοκινητήρες. Πόσο καλή επιλογή αποτελεί για αγορά από «δεύτερο χέρι»; Για να το ανακαλύψουμε, δοκιμάζουμε ένα μεταχειρισμένο Peugeot 2008 με το 1.500αρι BlueHDi μοτέρ που αποδίδει 100 άλογα, με το κιβώτιο ταχυτήτων να είναι χειροκίνητο 5 σχέσεων.

Ξεκινώντας από τον οπτικό έλεγχο, δεν εντοπίσαμε διαρροές λαδιών από τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων. Οδηγώντας το γαλλικό μικρό SUV, παρατηρήσαμε πως όλα λειτουργούν όπως θα έπρεπε, με το μοτέρ να είναι εύρωστο σε όλο το φάσμα στροφών και παράλληλα να έχει ραφιναρισμένη λειτουργία, αποδεικνύοντας πως οι έντονοι κραδασμοί των πετρελαιοκινητήρων είναι κάτι που ανήκει στο παρελθόν. Οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται απροβλημάτιστα, η ανάρτηση απορροφά σωστά τις κακοτεχνίες του δρόμου και το σύστημα διεύθυνσης δεν εμφανίζει κενά.
Ο πετρελαιοκινητήρας των 100 ίππων διακρίνεται για τη χαμηλή κατανάλωση, η οποία κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας ήταν λιγότερη από 6 λτ/100 χλμ.

Οι πετρελαιοκινητήρες της «οικογένειας» BlueHDi είναι αξιόπιστοι και δεν μαστίζονται από σημαντικές βλάβες και ζημιές.

Στα μηχανικά μέρη δεν θα βρείτε φθορές, όπως βεβαιώνει και test 100.000 χλμ της AutoBild

Όπως αναφέραμε, τα μηχανικά εξαρτήματα του Peugeot 2008 που δοκιμάσαμε ως μεταχειρισμένο διατηρούνται σε καλή κατάσταση, χωρίς εκτεταμένες φθορές. Το ίδιο επιβεβαίωσαν και οι Γερμανοί συνάδελφοι της AutoBild όταν έκαναν test μακράς διαρκείας 100.000 χιλιομέτρων σε ένα ίδιο μοντέλο (2008 με πετρελαιοκινητήρα 100 ίππων). Μετά την ολοκλήρωση της συγκεκριμένης χιλιομετρικής απόστασης, το αυτοκίνητο αποσυναρμολογήθηκε πλήρως και ερευνήθηκε η φθορά που είχε δημιουργηθεί. Ο κορμός του κινητήρα, τα πιστόνια, η κεφαλή και το κιβώτιο ταχυτήτων βρίσκονταν σε εξαιρετική κατάσταση. Αντίστοιχα καλά διατηρούταν ο καταλύτης του Peugeot 2008 (τεχνολογίας ACR) αλλά και το σύστημα ψεκασμού καυσίμου και AdBlue.

Πολλά από τα Peugeot 2008 που πωλούνται μεταχειρισμένα στη χώρα μας προέρχονται από βόρειες χώρες, στις οποίες γίνονται συχνές αλατοπτώσεις για την καταπολέμηση του παγετού στους δρόμους. Αυτό δεν πρέπει να σας προκαλέσει ανησυχία, μιας και η προστασία κατά της σκουριάς στο γαλλικό SUV είναι υψηλή, όπως αποδεικνύεται τόσο από τη δοκιμή του 2008 που έχουμε στη διάθεσή μας, όσο και από το προαναφερθέν test μακράς διαρκείας της AutoBild, με αμφότερα τα μοντέλα να είναι από τη γερμανική αγορά.

Το εσωτερικό βρίσκεται σε καλή κατάσταση, χωρίς σημάδια από τη χρήση

Περνώντας στην καμπίνα του Peugeot 2008, παρατηρούμε πως αυτή βρίσκεται σε καλή κατάσταση. Τα πλαστικά δεν έχουν γρατζουνιές ή σημάδια από τη χρήση, και οι μαύρες γυαλιστερές επενδύσεις που βρίσκονται στις πόρτες και στο ταμπλό δεν έχουν χαρακιές ή «αράχνες». Επιπροσθέτως, το στεφάνι του τιμονιού και ο επιλογέας ταχυτήτων δεν έχουν ορατή φθορά από τη συνεχή επαφή με τα χέρια του οδηγού.

Έχει άνετη ανάρτηση, υψηλή ποιότητα κύλισης και θα φιλοξενήσει 5 ενήλικες επιβάτες

Το Peugeot 2008 χρονολογίας 2013-2019 ξεχωρίζει ακόμα και σήμερα από τον σύγχρονο σχεδιασμό του, ο οποίος «παντρεύει» το δυναμισμό με την κομψότητα. Το ταμπλό είναι φουτουριστικό, με τον πίνακα οργάνων που βρίσκεται πάνω από το τιμόνι να είναι ένα χαρακτηριστικό που συνεχίζεται και στα τρέχοντα μοντέλα της γαλλικής εταιρείας.

Η ευρυχωρία στην καμπίνα του Peugeot 2008 πρώτης γενιάς είναι καλή και ικανή να μεταφέρει 5 ενήλικες επιβάτες, με τον «αέρα» για τα πόδια και τα κεφάλια των πίσω επιβατών να είναι επαρκής και για ψηλούς ενήλικες. Όσον αφορά στο χώρο αποσκευών, αυτός έχει ωφέλιμο όγκο 350 λίτρα, ενώ έχει τη δυνατότητα να επεκταθεί στα 1.194 λίτρα στην περίπτωση που αναδιπλωθούν οι πλάτες του πίσω καθίσματος.
 
Η ανάρτηση του Peugeot 2008 πρώτης γενιάς (2013-2019) παρέχει άνεση στους επιβάτες. Οι κακοτεχνίες του δρόμου απορροφώνται πολύ καλά, χωρίς όμως να γίνονται παραχωρήσεις την οδική συμπεριφορά, μιας και οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες.


Συμπέρασμα: Το πετρελαιοκίνητο Peugeot 2008 2013-2019 είναι απροβλημάτιστο

Συνοψίζοντας, το diesel Peugeot 2008 πρώτης γενιάς αποτελεί μια καλή επιλογή για αγορά μεταχειρισμένου μοντέρνου μικρού SUV. Οι πετρελαιοκινητήρες είναι αξιόπιστοι, καίνε λίγο και παράλληλα επιταχύνουν με προθυμία το αμάξωμα, ενώ οι φθορές στα μηχανικά μέρη και στο εσωτερικό είναι περιορισμένες. Επιπλέον, η ευρυχωρία είναι μεγάλη και η αίσθηση πολυτέλειας υψηλή.

Οι τιμές των μεταχειρισμένων Peugeot 2008 diesel 2013-2019 διαμορφώνονται ως εξής, με τον μέσο όρο για κάθε χρονιά να εξαρτάται από τα διαθέσιμα οχήματα και τις εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού αλλά και των διανυθέντων χιλιομέτρων του εκάστοτε μοντέλου.
Χρονολογία Μοντέλου Μέσος όρος τιμής μεταχειρισμένου
Peugeot 2008 diesel 2013 9.400 ευρώ
Peugeot 2008 diesel 2014 10.800 ευρώ
Peugeot 2008 diesel 2015 11.600 ευρώ
Peugeot 2008 diesel 2016 11.600 ευρώ
Peugeot 2008 diesel 2017 12.800 ευρώ
Peugeot 2008 diesel 2018 13.600 ευρώ
Peugeot 2008 diesel 2019 14.400 ευρώ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε

OPEL
TOYOTA