autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Test μεταχειρισμένου: Peugeot 207
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Test μεταχειρισμένου: Peugeot 207

Test μεταχειρισμένου: Peugeot 207

1/10/2025

Ο THP με τα 150 άλογα θα χρειαστεί τεντωτήρα καδένας χρονισμού.
Κυριότερες φθορές στο Peugeot 207: Στην πίσω ανάρτηση και στα φρένα.
Τα υλικά του εσωτερικού στο 207 είναι ανθεκτικά και δεν φθείρονται.
Οι χώροι του Peugeot 207 είναι καλοί για 4 ενήλικες.

autoagora Team

Ο THP με τα 150 άλογα θα χρειαστεί τεντωτήρα καδένας χρονισμού

Το Peugeot 207 είναι ο πρόγονος του 208 και κυκλοφόρησε από το 2006 μέχρι το 2014. Το γαλλικό μικρό έκανε σύντομα πολλές πωλήσεις ως καινούργιο, και παραμένει δημοφιλές ως μεταχειρισμένο. Τώρα που έχει περάσει σχεδόν μια εικοσαετία από το λανσάρισμα του 207, ήρθε η ώρα να δούμε πώς αντιστέκεται στο πέρασμα του χρόνου και πόσο καλό είναι ως μεταχειρισμένο, αναλύοντας τις πιο σημαντικές βλάβες και τις πιο συνηθισμένες φθορές που μπορεί να βρείτε.

Για την κίνηση του Peugeot 207 χρησιμοποιήθηκαν μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου. Ο εισαγωγικός κινητήρας είναι οκταβάλβιδος 1,4 λίτρων με απόδοση 75 άλογα, ενώ αμέσως μετά βρίσκουμε έναν δεκαεξαβάλβιδο κινητήρα ίδιας χωρητικότητας, με 90 ίππους. Πιο ψηλά στη γκάμα είναι ο 1.600-άρης βενζινοκινητήρας, επίσης 16 βαλβίδων, με 110 ίππους.
Το 2006 η Peugeot αντικατέστησε τους δύο τελευταίους κινητήρες με νέους, που ανήκουν στην «οικογένεια» VTi και έχουν ισχύ 95 και 120 άλογα, από 1,4 και 1,6 λίτρα αντίστοιχα.

Αν κάποιος θέλει καλύτερες επιδόσεις, θα βρει το Peugeot 207 με τα THP μοτέρ, τα οποία είναι turbo χωρητικότητας 1,6 λίτρων και έχουν 150 και 175 άλογα.
Οι επιλογές σε diesel είναι τρεις: 1,4 με 70 άλογα, καθώς και 1,6 HDi με 90 ή 110 ίππους.

Η γκάμα κινητήρων που χρησιμοποιήθηκε στο Peugeot 207 είναι αξιόπιστη, με τις αναφορές βλαβών να εστιάζουν στον 1.600-άρη THP κινητήρα των 150 ίππων, ο οποίος μπορεί να παρουσιάσει ζημιά στο turbo και στον τεντωτήρα της καδένας χρονισμού. Στην τελευταία περίπτωση, θα ακούγεται ένα «κροτάλισμα» όταν θα εκκινείτε το όχημα κρύο.

Κυριότερες φθορές στο Peugeot 207: Στην πίσω ανάρτηση και στα φρένα

Το Peugeot 207 είναι ένα αυτοκίνητο που διατηρείται σε καλή κατάσταση στο πέρασμα του χρόνου και των χιλιομέτρων, μιας και δεν παρουσιάζει πρόωρες φθορές. Σύμφωνα με αναφορές συνεργείων, τα κυριότερα σημάδια «κόπωσης» θα βρίσκονται στους δίσκους των φρένων, καθώς και στην πίσω ανάρτηση και πιο συγκεκριμένα στα ελατήρια.

Εκτός από αυτά, υπάρχει το ενδεχόμενο να έχουν φθαρεί και τα εμπρόσθια σινεμπλόκ. Αξίζει να αναφέρουμε ωστόσο πως οι συγκεκριμένες φθορές μπορούν να θεωρηθούν φυσιολογικές για ένα αυτοκίνητο δεκαπενταετίας, και υπάρχει τεράστια πιθανότητα τα εν λόγω εξαρτήματα να έχουν ήδη αντικατασταθεί από τους προηγούμενους κατόχους.

Τα υλικά του εσωτερικού στο 207 είναι ανθεκτικά και δεν φθείρονται

Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο εσωτερικό του Peugeot 207 είναι ποιοτικά και ανθεκτικά στη φθορά. Οι επενδύσεις στο ταμπλό και στις πόρτες δεν γρατζουνίζονται εύκολα, ούτε θα δημιουργήσουν σημάδια από τη χρήση. Το ίδιο ισχύει και για τις ταπετσαρίες των καθισμάτων, που δεν σκίζονται ούτε παρουσιάζουν πτυχώσεις.

Σύμφωνα με ιδιοκτήτες, μπορεί να εμφανιστούν ψευδείς ενδείξεις σφαλμάτων στο καντράν, για προβλήματα τα οποία δεν υπάρχουν στην πραγματικότητα. Τα ηλεκτρολογικά συστήματα του αυτοκινήτου δύσκολα θα ενοχλήσουν με κάποια δυσλειτουργία.

Οι χώροι του Peugeot 207 είναι καλοί για 4 ενήλικες

Η ευρυχωρία του Peugeot 207 είναι καλή για την άνετη μεταφορά 4 ενηλίκων επιβατών. Ο «αέρας» για τα πόδια και τα κεφάλια των πίσω είναι ικανοποιητικός ακόμα και για άτομα με ύψος έως και 1,78 μέτρα. Ο χώρος αποσκευών έχει ωφέλιμο όγκο 270 λίτρα και μπορεί να φτάσει στα 923 αν αναδιπλωθεί η πλάτη του πίσω καθίσματος.
Η ποιότητα των υλικών είναι καλή, με την υφή να είναι μαλακή σε αρκετά σημεία, τη συναρμογή στιβαρή και το φινίρισμα προσεγμένο.

Στο δρόμο, το Peugeot 207 ισορροπεί μεταξύ άνεσης και δυναμικής οδικής συμπεριφοράς. Οι κακοτεχνίες του δρόμου απορροφώνται καλά, καθιστώντας το γαλλικό μικρό άνετο στην πόλη, και οι κλίσεις σε επαρχιακό δρόμο διατηρούνται σε χαμηλά επίπεδα. Στο ταξίδι, το Peugeot 207 είναι σταθερό και εμπνέει σιγουριά.
 

Συμπέρασμα: Το Peugeot 207 διατηρείται σε καλή κατάσταση, παρά την ηλικία του

Συνοψίζοντας, το Peugeot 207 είναι ένα αυτοκίνητο που δεν θα προβληματίσει με σοβαρές βλάβες και συχνές φθορές, κάτι που το καθιστά κατάλληλο για αγορά μεταχειρισμένου 15+ ετών. Τα αξιόπιστα σύνολα έρχονται σε συνδυασμό με καλή ευρυχωρία και ευχάριστη οδική συμπεριφορά, ενώ αξίζει να πούμε πως το design διατηρείται ακόμα μοντέρνο.

Οι τιμές των μεταχειρισμένων Peugeot 207 διαμορφώνονται ως εξής, με τον μέσο όρο για κάθε χρονιά να εξαρτάται από τα διαθέσιμα οχήματα και τις εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού αλλά και των διανυθέντων χιλιομέτρων του εκάστοτε μοντέλου.
Χρονολογία μοντέλου Μέσος όρος τιμής μεταχειρισμένου
Peugeot 207 2006 4.000 ευρώ
Peugeot 207 2007 5.000 ευρώ
Peugeot 207 2008 5.200 ευρώ
Peugeot 207 2009 5.700 ευρώ
Peugeot 207 2010 5.900 ευρώ
Peugeot 207 2011 5.900 ευρώ
Peugeot 207 2012 6.300 ευρώ
Peugeot 207 2013 6.300 ευρώ
Peugeot 207 2014 6.400 ευρώ

CITROEN
CITROEN