Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Test μεταχειρισμένου VW Up! (2011-2023)
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Test μεταχειρισμένου VW Up! (2011-2023)

16/4/2024

Ο κινητήρας με τα 60 άλογα καίει 5,2 λτ/100 χλμ.
Αδυναμίες: Λίγο ασταθές στο φρενάρισμα, το αυτόματο κιβώτιο είναι απότομο.
Αν βάζει υγρασία στο εσωτερικό, θέλουν καθάρισμα οι υδρορροές.
Πίσω θα χωρέσουν 2 ενήλικες για μικρές εξορμήσεις.

Ο κινητήρας με τα 60 άλογα καίει 5,2 λτ/100 χλμ

Το VW Up! είναι ένα mini αυτοκίνητο πόλης που έμεινε σε παραγωγή για 12 χρόνια, από το 2011 μέχρι το 2023. Όντας το μικρότερο μοντέλο της εταιρείας, το Up στόχευε σε ένα αρκετά ευρύ κοινό, χάρη σε μια ποικιλία επιλογών διαμόρφωσης και εξατομίκευσης.
Για να δούμε πόσο καλά αντιστέκεται το VW Up! στο χρόνο και πόσο καλή επιλογή αποτελεί για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου πόλης, δοκιμάζουμε ένα VW Up! που διαθέτει το βασικό κινητήρα 60 ίππων και σας αναλύουμε το πώς τα πηγαίνει στους τομείς ζημιών και φθορών.

Το Up! είναι ένα αυτοκίνητο που εστιάζει σε κύρια χρήση εντός της αστικής «ζούγκλας», επομένως τα 60 άλογα που έχει η εισαγωγική έκδοση δεν βάζουν φωτιά στο δρόμο. Παρόλα αυτά η κατανάλωση είναι αρκετά χαμηλή, αφού κατά τη διάρκεια της δοκιμής του μεταχειρισμένου μοντέλου είδαμε 5,2 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο. Πέραν τούτου, σε αστικές συνθήκες ο κινητήρας επιταχύνει επαρκώς το όχημα, κάτι στο οποίο συμβάλλει και το χαμηλό βάρος του VW Up που είναι κάτω από 1 τόνο (945 κιλά).
Αν κάποιος θέλει πιο «ζωντανές» επιδόσεις, μπορεί να βρει το VW Up! με τον TSI βενζινοκινητήρα των 90 ίππων, ενώ στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το VW Up! GTI που έχει 115 άλογα, πιο σφιχτή ανάρτηση, και χρειάζεται 8,8 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα. Οι εκδόσεις με εναλλακτικά καύσιμα είναι 2, μία με φυσικό αέριο και μία ηλεκτρική. Η πρώτη αποδίδει 68 άλογα, ενώ η δεύτερη που ονομάζεται e-Up! έχει 82 ίππους, έκανε το ντεμπούτο της το 2013 και ουσιαστικά αποτελεί έναν πρωτοπόρο των προσιτών ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Τα μηχανικά μέρη του VW Up! είναι αρκετά αξιόπιστα, μιας και δεν υπάρχουν εκτενείς αναφορές για σημαντικές βλάβες και ζημιές. Καλό είναι να γνωρίζετε πως η έκδοση με φυσικό αέριο, καθώς και η ηλεκτροκίνητη, απαιτούν τεχνικούς με εξειδίκευση στα συγκεκριμένα συστήματα, κάτι που μπορεί να συνοδευτεί και από ακριβότερα κόστη επισκευής σε τυχούσες ζημιές.

Αδυναμίες: Λίγο ασταθές στο φρενάρισμα, το αυτόματο κιβώτιο είναι απότομο

Το VW Up! είναι ένα αυτοκίνητο που χρησιμοποιείται κυρίως για κίνηση στην πόλη και ως το δεύτερο όχημα μιας οικογένειας, επομένως τα αυτοκίνητα με μέτριο και όχι υψηλό αριθμό χιλιομέτρων αποτελούν τον κανόνα και όχι την εξαίρεση. Ως εκ τούτου οι φθορές που αναμένεται να βρείτε σε ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο κατά πάσα πιθανότητα θα περιορίζονται σε ενδεχόμενες «μικροεπαφές» κατά το παρκάρισμα, κάτι για το οποίο βέβαια υπαίτιοι είναι οι προηγούμενοι κάτοχοι και όχι το ίδιο το όχημα.
Το γερμανικό mini είναι προσανατολισμένο για κίνηση εντός πόλης, ωστόσο είναι ικανό και για κίνηση σε αυτοκινητόδρομο, με την ελαφρώς σφιχτή ανάρτηση να του προσφέρει σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Τα αδύναμα σημεία του μοντέλου είναι τα ελαφρώς ασταθή φρένα, απόρροια των μικρών διαστάσεων, καθώς και η απότομη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου ASG.

Αν βάζει υγρασία στο εσωτερικό, θέλουν καθάρισμα οι υδρορροές

Το εσωτερικό του VW Up! έχει ευχάριστο σχεδιασμό. Ο πίνακας οργάνων που βρίσκεται σε ένα πλαίσιο σε ημικύκλιο σχήμα, καθώς και η φαρδιά οριζόντια χρωματιστή μπάρα στο ταμπλό φέρνουν στο μυαλό αναμνήσεις από το Beetle, ενώ στον τομέα του infotainment η VW έχει υιοθετήσει μια έξυπνη λύση, στην οποία ενσωματώνει το smartphone του οδηγού, σε συνδυασμό με εφαρμογή που έχει λειτουργίες υπολογιστή ταξιδίου.
Οι επιφάνειες στην καμπίνα του VW Up! δεν έχουν φθορές από τη χρήση, κάτι που ισχύει και για το στεφάνι του τιμονιού, που δεν εμφανίζει γυαλάδες από τη συνεχή επαφή με τα χέρια του οδηγού, αλλά και για τα καθίσματα, που διατηρούν σωστά τη φόρμα τους και δεν έχουν πτυχές στις ταπετσαρίες τους.
Αν παρατηρήσετε υγρασία στο εσωτερικό του γερμανικού mini μοντέλου θα χρειαστεί να καθαρίσετε τις υδρορροές, οι οποίες μπορεί να έχουν φράξει από φύλλα και λάσπες. Αυτή η διαδικασία είναι απλή και μπορεί να γίνει από τους ίδιους τους ιδιοκτήτες.

Πίσω θα χωρέσουν 2 ενήλικες για μικρές εξορμήσεις

Οι μικρές διαστάσεις του VW Up! (μήκος 3,6 μέτρα) του χαρίζουν ένα τεράστιο πλεονέκτημα στις πυκνοκατοικημένες πόλεις, ενώ η γκάμα των αμαξωμάτων περιλαμβάνει τρίθυρα και πεντάθυρα επιβατικά μοντέλα, καθώς και van.
Οι κάθετες κολόνες συμβάλλουν στη μέγιστη ευρυχωρία, ενώ τα μεγάλα παράθυρα κάνουν την καμπίνα να δείχνει «αεράτη» και ευήλια. Στα εμπρός καθίσματα θα ταξιδέψουν άνετα άτομα ύψους 1,9 μέτρων, ενώ το πίσω κάθισμα είναι επαρκές για 2 ενήλικες που ανήκουν στο μέσο όρο.
Το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 251 λίτρα και διπλό δάπεδο, γεγονός που αυξάνει την πρακτικότητα του χώρου αποσκευών, ενώ η γυάλινη πίσω πόρτα είναι μια «νότα» που κάνει το design του μοντέλου πιο μοντέρνο και ελκυστικό.

Συμπέρασμα: Το VW Up! είναι ευέλικτο και πολυχρηστικό

Συνοψίζοντας, το VW Up! αποτελεί μια καλή επιλογή για κάποιον που θέλει να αποκτήσει ένα μεταχειρισμένο mini αυτοκίνητο πόλης. Τα μηχανικά σύνολα είναι αξιόπιστα και η ευρυχωρία της καμπίνας μεγάλη για τα δεδομένα των εξωτερικών διαστάσεων του οχήματος.

Οι τιμές των μεταχειρισμένων VW Up! (2011-2023) διαμορφώνονται ως εξής, με τον μέσο όρο για κάθε χρονιά να εξαρτάται από τα διαθέσιμα οχήματα και τις εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού αλλά και των διανυθέντων χιλιομέτρων του εκάστοτε μοντέλου.
Χρονολογία Μέσος όρος τιμής μεταχειρισμένου
VW Up! 2012 7.600 ευρώ
VW Up! 2013 8.000 ευρώ
VW Up! 2014 8.400 ευρώ
VW Up! 2015 8.900 ευρώ
VW Up! 2016 8.900 ευρώ
VW Up! 2017 9.900 ευρώ
VW Up! 2018 10.200 ευρώ
VW Up! 2019 11.500 ευρώ
VW Up! 2020 10.700 ευρώ
VW Up! 2021 13.200 ευρώ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε