Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Οι 3 καλύτερες επιλογές σε μικρά με λιγότερα από 18.000 ευρώ

Οι 3 καλύτερες επιλογές σε μικρά με λιγότερα από 18.000 ευρώ

Τιμές μοντέλων: 21/06/2024
SEAT IBIZA 1.0 ECO TSI 95 PS: 17 490€ CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S: 17 500€
MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL: 17 596€

Οι 3 καλύτερες επιλογές σε μικρά με λιγότερα από 18.000 ευρώ

11/6/2024

Οι επιλογές σε καινούργιο μικρό με λιγότερα από 18 χιλιάρικα είναι λίγες.
Seat Ibiza: Έχει πορτ-μπαγκάζ 355 λίτρα και είναι το γρηγορότερο στο προσπέρασμα.
Citroen C3: Καίει μόλις 3,9 λτ/100 χλμ στο ταξίδι και έχει τα καλύτερα φρένα.
Mazda 2: Καίει το λιγότερο στην πόλη και σε μικτό κύκλο και είναι το καλύτερο για μανούβρες.

Οι επιλογές σε καινούργιο μικρό με λιγότερα από 18 χιλιάρικα είναι λίγες

Με τις τιμές των καινούργιων αυτοκινήτων να είναι στα ύψη, οι επιλογές που έχει κάποιος με budget που δεν ξεπερνά τις 18.000 ευρώ και θέλει να αγοράσει ένα μοντέλο της κατηγορίας των μικρών είναι λίγες.
Ανατρέξαμε στις εκδόσεις των αυτοκινήτων που έχουμε δοκιμάσει μέχρι στιγμής, συγκρίναμε τα αποτελέσματα των μετρήσεων και των αξιολογήσεών μας, και σας παρουσιάζουμε τις 3 καλύτερες επιλογές σε μικρά με τιμή που δεν ξεπερνά τις 18.000 ευρώ. Τα 3 μοντέλα είναι τα Citroen C3, Mazda 2 και Seat Ibiza. Ας δούμε τα σημεία που ξεχωρίζει το καθένα!

Μάρκα/Μοντέλο Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) Τιμή-από Κατανάλωση σε πόλη (λτ./100 χλμ.) Κατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα) Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) Χώρος αποσκευών (λίτρα) 80-120 (δλ.) Ευκολία στο παρκάρισμα (Κύκλος στροφής)
SEAT IBIZA 1.0 ECO TSI 95 PS 95ps 39,4   8,6 4,7 6,8 355 14,1 10,6
CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps 36,9   6,9 3,9 5,8 300 20,6 10,9
MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps 39,6   6,3 4,2 5,5 250 25,3 9,8

Seat Ibiza: Έχει πορτ-μπαγκάζ 355 λίτρα και είναι το γρηγορότερο στο προσπέρασμα

Το Seat Ibiza με τον Eco TSI κινητήρα 1 λίτρου που αποδίδει 95 άλογα έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ εκ των τριών μοντέλων και από τα κορυφαία της κατηγορίας του, με χωρητικότητα 355 λίτρα. Επίσης είναι το γρηγορότερο στο προσπέρασμα σε σχέση με τα άλλα 2 μοντέλα της λίστας μας, με τον κινητήρα των 95 ίππων να επιταχύνει το αυτοκίνητο από τα 80 στα 120 χλμ/ώρα μέσα σε 14,1 δευτερόλεπτα.

Citroen C3: Καίει μόλις 3,9 λτ/100 χλμ στο ταξίδι και έχει τα καλύτερα φρένα

Το Citroen C3 με τον κινητήρα των 83 ίππων έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση στο ταξίδι, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 3,9 λτ/100 χλμ, ένα νούμερο που είναι το χαμηλότερο στα βενζινοκίνητα, υβριδικά και μη. Επιπλέον, το γαλλικό μικρό έχει από τα ισχυρότερα φρένα της κατηγορίας και ακινητοποιείται από τα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 36,9 μέτρα.

Mazda 2: Καίει το λιγότερο στην πόλη και σε μικτό κύκλο και είναι το καλύτερο για μανούβρες

Το Mazda 2 με τον ήπια υβριδικό κινητήρα 1,5 λίτρων με ισχύ 90 ίππων έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση της τριάδας στην πόλη (6,3 λτ/100 χλμ), καθώς και τη χαμηλότερη μέση κατανάλωση μεταξύ των ήπια υβριδικών βενζινοκίνητων μοντέλων της κατηγορίας του, με 5,5 λτ/100 χλμ. Εκτός αυτού, το ιαπωνικό μικρό είναι από τα πιο ευέλικτα στις μανούβρες αυτοκίνητα της κλάσης του, με κύκλο στροφής 9,8 μέτρα.

Ως «κύκλος στροφής» ορίζεται η διάμετρος του μικρότερου κύκλου που μπορεί να διαγράψει ένα αυτοκίνητο με τους τροχούς εντελώς στριμμένους. Αυτό εξαρτάται από το πόσο μπορούν να στρίψουν οι εμπρός τροχοί, από το μήκος του αυτοκινήτου, το μεταξόνιο (η απόσταση μεταξύ εμπρός και πίσω τροχών) και από τα μετατρόχια (η απόσταση μεταξύ δεξιών και αριστερών τροχών). 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε