
Τα πιο αθόρυβα μεσαία SUV
Τιμές μοντέλων: 29/05/2025 | |
MERCEDES GLC 300 de 4MATIC: 84 750€ | MERCEDES GLC COUPE 400 e 4MATIC: 99 300€ |
MERCEDES EQE SUV AMG 43 4MATIC: 133 100€ | FORD MUSTANG MACH-E ER RWD MY 2025: 60 620€ |
TOYOTA bZ4X 204 PS 4x2: 43 990€ |
Τα πιο αθόρυβα μεσαία SUV
Η έλλειψη θορύβου είναι σημαντικός παράγοντας άνεσης
Η Mercedes GLC δίνει σιωπηλή απάντηση κάτω των 65 db
Στα 65,3 db η Mercedes EQE είναι το πιο αθόρυβο ηλεκτρικό
Ford Mustang Mach-E και Toyota bZ4X κλείνουν μια αθόρυβη πεντάδα
Η έλλειψη θορύβου είναι σημαντικός παράγοντας άνεσης
Όταν κάποιος αγοράζει ένα μεσαίο SUV, κοιτά μακριά κυριολεκτικά και μεταφορικά. Το αυτοκίνητο θα περάσει πολλές ώρες στον αυτοκινητόδρομο, θα μεταφέρει την οικογένεια για μικρές και μεγάλες αποστάσεις, θα κάνει εκδρομές και ταξίδια πολλών χιλιομέτρων. Σε αυτήν την κατηγορία, η άνεση στο ταξίδι είναι βασικός παράγοντας και ο θόρυβος εντός της καμπίνας είναι από τα πράγματα που πολλοί ίσως παραβλέπουν στην αρχή, αλλά που στην πράξη μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά. Η συνύπαρξη με ένα αθόρυβο αυτοκίνητο είναι ευκολότερη, η οδήγηση πιο άνετη, οι επιβάτες περνούν πιο ευχάριστα το χρόνο τους. Πάμε πέρα από χώρους και διαστάσεις λοιπόν και ας αναζητήσουμε τα πιο αθόρυβα μεσαία SUV για… καλό ταξίδι.
Μάρκα/Μοντέλο | Είδος Κινητήρα | Τιμή-από | Θόρυβος στα 120 (db) |
---|---|---|---|
MERCEDES GLC 300 de 4MATIC 333ps | Plug in diesel | 64,8 | |
MERCEDES GLC COUPE 400 e 4MATIC 381ps | Plug-in hybrid | 64,8 | |
MERCEDES EQE SUV AMG 43 4MATIC 476ps 90,6 KWh | Ηλεκτρικό | 65,3 | |
FORD MUSTANG MACH-E ER RWD MY 2025 294ps 98,7 KWh | Ηλεκτρικό | 65,5 | |
TOYOTA bZ4X 204 PS 4x2 204ps 71,4 KWh | Ηλεκτρικό | 66,1 |
Η Mercedes GLC δίνει σιωπηλή απάντηση κάτω των 65 db
Περιμένατε ηλεκτρικό, ε; Κι όμως, η Mercedes GLC είναι το αυτοκίνητο που καταλαμβάνει την κορυφή της λίστας μας και μάλιστα σε δύο διαφορετικές εκδόσεις κινητήρα, αμφότερες με plug-in σύνολα. Τόσο η plug-in ντίζελ GLC 300, όσο και η plug-in βενζίνης GLC 400 σημειώνουν ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα θορύβου, με 64,8 db στα 120 χλμ./ώρα, με την άψογη ηχομόνωση της καμπίνας να δίνει το πάνω χέρι ακόμα και σε σχέση με τον ηλεκτροκίνητο ανταγωνισμό. Με την κορυφαία αίσθηση πολυτέλειας που προσφέρουν, επίσης την καλύτερη στην κατηγορία, και τον εξαιρετικό εξοπλισμό, οι εκδόσεις της Mercedes GLC υπόσχονται ιδανική εμπειρία ταξιδιού για οδηγό και επιβάτες.
Στα 65,3 db η Mercedes EQE είναι το πιο αθόρυβο ηλεκτρικό
Οι προσδοκίες επανέρχονται στα αναμενόμενα με τη Mercedes EQE. Ο ηλεκτροκινητήρας κάνει τα «μαγικά» του και το ογκώδες SUV του αστεριού της Στουτγάρδης κινείται πολύ διακριτικά στον αυτοκινητόδρομο, με τον ήχο στα 120 χιλιόμετρα να έχει ένταση 65,3 db, το επίπεδο δηλαδή μιας καθημερινής χαλαρής συνομιλίας. Και αυτό φυσικά με όλα τα οφέλη της (υπερενισχυμένης στην έκδοση AMG) ηλεκτροκίνησης, της πολυτέλειας μιας Mercedes και των χώρων που προσφέρει ένα αυτοκίνητο που πατά στη διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στις κατηγορίες D και E.
Ford Mustang Mach-E και Toyota bZ4X κλείνουν μια αθόρυβη πεντάδα
Πολύ λίγο θα ασχοληθεί κανείς με τον ήχο από την οδήγηση του Ford Mustang Mach-E, που στα 120 χλμ./ώρα διατηρείται στα 65,5 db. Ο ηλεκτροκινητήρας της Ford προσφέρει επίσης εξαιρετική αυτονομία (600 χιλιόμετρα η επίσημη τιμή βάσει του κύκλου WLTP) που θα καλύψει για τα περισσότερα ταξίδια, τα οποία θα γίνουν με ασφάλεια χάρη στις καλές ρεπρίζ και τα εξαιρετικά φρένα. Από την πλευρά του, το Toyota bZ4X όχι μόνο προσφέρει χαμηλά επίπεδα θορύβου στα 66,1 db, αλλά έχει επίσης με διαφορά το χαμηλότερο κόστος στη λίστα και γενικά ανταγωνιστική τιμή για τα δεδομένα ενός ηλεκτρικού της κατηγορίας.