Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
3 φωτογραφίες »

Ζωηρό και κάπως απότομο

Διαβάστηκε από 41051 αναγνώστες - 22/6/2020

Το αυτοκίνητο της δοκιμής με τον τρικύλινδρο 1000άρη κινητήρα αποδίδει 116 PS, τα οποία εξασφαλίζουν τελική ταχύτητα περίπου 200 km/h και επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα. Το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων του Audi, θα μπορούσε να αποκρίνεται λιγότερο απότομα, κάτι που ισχύει και για τον turbo βενζινοκινητήρα. Έτσι, εάν θέλετε να ξεκινήσετε γρήγορα σε ένα φανάρι, θα πρέπει να ισορροπήσετε όσο πιο άρτια γίνεται το πεντάλ του συμπλέκτη, κάτι που βέβαια, είναι ενοχλητικό εφόσον κινείστε κυρίως εντός πόλης. Ο κινητήρας θα μπορούσε επίσης να συμπεριφέρεται πιο χαλαρά όταν ανεβάζει στροφές, καθώς η λειτουργία του στα κόκκινα λημέρια του στροφόμετρου συνοδεύεται από αρκετό θόρυβο, ενοχλητικό θα λέγαμε. Κατά τα άλλα, το ελαφρύ A1 δείχνει να είναι σε καλή διάθεση, φρενάρει άριστα και στρίβει φίνα, παρέχοντας στον οδηγό καλή αίσθηση. Παρά την αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, δεν δυσκολεύεται ιδιαίτερα στις στροφές. 



Από την άλλη, το 45άρι προφίλ των ελαστικών (να σημειώσουμε πως το αυτοκίνητο της δοκιμής εφοδιάζεται με ζάντες 18 ιντσών), διαταράσσει την ισορροπία άνεσης και της ακρίβειας της οδήγησης,μεταφέροντας κάποιες αναπηδήσεις στο εσωτερικό.

Πιο κυρίαρχη αίσθηση στον δρόμο από ένα συμβατικό Α1
Στην πραγματικότητα, ο οδηγός κάθεται αισθητά υψηλότερα σε σχέση με ένα συμβατικό A1, σχεδόν 5 εκατοστά, δίνοντας εντελώς διαφορετική αίσθηση. Η συγκεκριμένη βελτίωση σχετικά με τη θέα του οδηγού προκύπτει από τους μεγαλύτερους τροχούς, την τροποποιημένη ανάρτηση και την ελάχιστα υψηλότερη βάση στήριξης του καθίσματος. Τα μπροστινά καθίσματα είναι προσεκτικά επικαλυμμένα, η πλάτη των πίσω καθισμάτων μπορεί να αναδιπλωθεί ποικιλοτρόπως και έτσι, δημιουργούνται έως και 1.090 λίτρα χώρου αποσκευών για πάσα χρήση.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει