Το ID.4 και ο ανταγωνισμός του

Διαβάστηκε από 6872 αναγνώστες - 2/6/2020

Ταυτόχρονα, η εν λόγω πλατφόρμα έχει πουληθεί και σε έναν ανταγωνιστή. Η Ford θα εξελίξει ένα SUV σε αυτήν τη βάση. Και φυσικά (όπως πάντα στον τεράστιο όμιλο της VW), θα υπάρξουν αντίστοιχες εκδόσεις από τις άλλες θυγατρικές εταιρείες. Αμέσως μετά από το ID.4 θα ακολουθήσει το Skoda Enyaq, που επίσης θα ντεμπουτάρει στις αρχές του καλοκαιριού και θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του μέσα στη χρονιά.



Ποια είναι η ιδιαιτερότητα; Ενώ το ID.4 θα κατασκευάζεται αρχικά στο Zwickau της Γερμανίας, η Skoda θα έχει τη δυνατότητα να φτιάχνει το δικό της e-SUV στη δική της... έδρα στο Mlada Boleslav της Τσεχίας.
Με καθυστέρηση σχεδόν μισού χρόνου θα εμφανιστεί το τρίτο αντίστοιχο μοντέλο του ομίλου, με την Audi να παρουσιάζει το Q4 e-tron το φθινόπωρο.



Οι πωλήσεις του είναι προγραμματισμένο να ξεκινήσουν στις αρχές του 2021, για να ακολουθήσουν οι coupe εκδόσεις των τριών SUV, που θα παρουσιαστούν στη διάρκεια της επόμενης χρονιάς. Ακόμα ένα χρόνο αργότερα θα δούμε την έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου CUPRA Tavascan.



Σας φαίνεται ότι θα αργήσει πολύ; Έχετε δίκιο. Η CUPRA κάνει την προσπάθειά της, με βάση την τακτική του Tiguan: Αργά μεν, σωστά δε.

Συμπέρασμα
Το νέο VW ID.4 θα είναι σύντομα στις ζωές μας, και θα ανοίξει μια κατηγορία μόνο του. Η VW αντιμετωπίζει με συνέπεια την ηλεκτροκίνηση, με μια συναρπαστική οικογένεια SUV, που θα πρέπει να πείσει τους πελάτες με την μεγάλη γκάμα και τις αποδεκτές τιμές της. Το ID.4 θα είναι η αρχή!

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει