Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Ωδή στους τρικύλινδρους

Διαβάστηκε από 28226 αναγνώστες - 14/7/2019

Μελλοντικά, κάτω από το καπό του Opel Astra θα τοποθετούνται μόνο τρικύλινδροι, πλήρως αλουμινένιοι κινητήρες με ισχύ από 105 έως 145 PS. Η νόρμα περί καυσαερίων Euro 6d θα καλύπτεται standard, όπως standard θα είναι και το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ για την έκδοση 1.5 D με τα 122 PS θα διατίθεται προαιρετικά ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, οι βενζινοκινητήρες θα συνδυάζονται και με κιβώτιο CVT, κάτι που θα ισχύει και για έναν κινητήρα 1,4 λίτρων με 145 PS. Ο βενζινοκινητήρας των 1,2 λίτρων με 130 PS καταναλώνει πλέον 18,5% λιγότερο καύσιμο σε σχέση με τον παλιό 1.4 Turbo των 125 PS.



Εντάξει, όλοι αυτοί οι αριθμοί ισχύουν για τις τιμές, που είναι μετρημένη σύμφωνα με τη μέχρι πρόσφατα γνωστή νόρμα. Με βάση το πιο ρεαλιστικό WLTP το όφελος σε κατανάλωση θα είναι της τάξης των 7 με 11%. Ο diesel κινητήρας των 1,5 λίτρων με 105 ή 122 PS καθιστά το Astra ένα αυτοκίνητο με μέση κατανάλωση, που θα ξεκινά από τον αριθμό 3! Σύμφωνα με την παλαιότερη νόρμα, αυτή η τιμή φτάνει τα 3,6 l/100 km, ενώ με βάση το WLTP αυτές οι τιμές κυμαίνονται από 4,4 έως 4,7 l/100 km.

Από εκεί και πέρα, το μικρομεσαίο Opel Astra θα εφοδιάζεται με σύστημα επαγωγικής φόρτισης για το κινητό τηλέφωνο, θερμαινόμενο εμπρός παρμπρίζ, ψηφιακά όργανα, βελτιωμένες κάμερες εμπρός και πίσω, αλλά και νέο σύστημα πολυμέσων. Η Opel δεν έχει αποκαλύψει τις τιμές ακόμη, αλλά εμείς υποθέτουμε πως η έκδοση με το βενζινοκινητήρα των 110 PS θα ξεκινά στη Γερμανία από τα περίπου 20.000 ευρώ.

Συμπέρασμα
Η Opel επικεντρώνεται στην ουσία και επενδύει σε νέους και πιο οικονομικούς κινητήρες, και όχι στη σχεδίαση. Μπράβο Opel... 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει