Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Συμπεριφορά και Συμπέρασμα

Διαβάστηκε από 105251 αναγνώστες - 14/9/2020

Ας μη μιλάμε όμως, για οτιδήποτε... περιφερειακό και ας περάσουμε στο «κυρίως θέμα»: Όπου κι αν αναγράφεται "Alfa", από κάτω κρύβεται η Ferrari! Ο V6 των 2,9-λίτρων προέρχεται απευθείας από την 488 GTB/Pista. Και έτσι πατάτε τον κόκκινο διακόπτη έναρξης λειτουργίας του V6 στο τιμόνι, ενώ κάθεστε σε αυτό το υπέροχο σπορ κάθισμα με το πλήρως ενσωματωμένο προσκέφαλο, κοιτάζετε εναλλάξ στην Giulia το ανθρακί κάτω μέρος του καλύμματος του καπό και τα δύο όργανα με δείκτες στους βαθείς αυλούς και σκέφτεστε: «Ευχαριστώ, Alfa, που δεν είναι όλοι εθισμένοι σε αυτήν την τρέλα του ψηφιακού ταχύμετρου!»



Η Giulia είναι πισωκίνητη, κάτι που σύμφωνα με την ξεκάθαρη θεωρία της BMW σημαίνει ότι στον μπροστινό άξονα δε μεταδίδεται καμία δύναμη, αφού με αυτόν το αυτοκίνητο μόνο στρίβει. Ναι, πρέπει να φέρουμε τους Βαυαρούς εδώ στο ιταλικό μοντέλο, αφού η Alfa προσανατολίζεται με τη Giulia στη Σειρά 3 και με την έκδοση "Quadrifoglio" στην M3. Και όπως η BMW, έτσι και η Alfa τοποθετεί στο αυτοκίνητό της ένα αυτόματο κιβώτιο, 8 σχέσεων, από τη ZF. Το τελευταίο αλλάζει σχέσεις είτε πλήρως αυτόματα είτε χειροκίνητα από τα γιγαντιαία paddles στο τιμόνι, τα οποία είναι σταθερά. Στον αυτοκινητόδρομο, τα ελαστικά του αυτοκινήτου της δοκιμής μας, διαστάσεων 285/40 R 20, ακολουθούν κάθε αυλάκωση του οδοστρώματος, ενώ τα δυνατά φρένα θέλουν εξοικείωση.

Και λοιπόν; Το... πράγμα πηγαίνει τόσο γρήγορα (600 Nm από τις 2.500 σ.α.λ.), που λαχταράτε την επόμενη στροφή, ώστε να αφήσετε το θέαμα να ξεκινήσει ξανά: φρένο, πιέζετε το paddle στην αριστερή πλευρά, «κατεβάζετε» δηλαδή ταχύτητα, επιταχύνετε πατώντας το δεξί πεντάλ και με το δεξί χέρι «ανεβάζετετε» σχέση. Η Giulia είναι τόσο επιθετική στην επαρχιακή οδό, που τη συγχωρείτε για την σχετική δυσκολία πρόσβασης στο εσωτερικό της.



Και η Stelvio; Ειλικρινά: καλό αυτοκίνητο. Αλλά, παρακαλούμε, εφοδιάστε τη με έναν diesel κινητήρα! Με αυτόν τον κινητήρα των 510 PS κάτω από το μπροστινό καπό, κίνηση σε όλους τους τροχούς και βάρος 1,9 τόνων (κενό), δηλαδή πάνω από 200 κιλά περισσότερα σε σχέση με την Giulia, αυτός ο τύπος είναι θυελλώδης στο δρόμο για την κατηγορία του βάρους του.  

Α, ναι: Και τι κοστίζει αυτή η διασκέδαση; Απάντηση: Αγάπη μόνο! Η Giulia Quadrifoglio βρίσκεται στον τιμοκατάλογο με 82.500 ευρώ (στη Γερμανία), ενώ η Stelvio με το... τετραφύλλι κοστίζει 10.000 ευρώ περισσότερο. Επιπλέον, δε, υπάρχει: για τα αυτιά το σύστημα εξάτμισης της γνωστής φίρμας Akrapovic, που είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο και κοστίζει 5.000 ευρώ (στη Γερμανία) και για τα μάτια αυτό το φωτεινό κόκκινο χρώμα προς 2.800 ευρώ. Όποιος αγοράζει κάτι τέτοιο, τότε λέει στους... κολλητούς φίλους του: ΚΟΚΚΙΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ! Και μην ξεχάσετε ότι πρέπει να πληρώσετε σήμερα...

Συμπέρασμα
Η Alfa Romeo είναι ζωντανή. Και αυτό είναι επίσης καλό. Η Giulia είναι μια όμορφη λιμουζίνα και ως Quadrifoglio αναζωογονητικά... ωμή. Η Stelvio είναι ένα μοντέρνο SUV. Αλλά, με έναν diesel κινητήρα θα ήταν καλύτερη.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει