Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
9 φωτογραφίες »

Η τεχνολογία του Octavia προέρχεται από το Golf VIII. Στις λεπτομέρειες είναι το νέο τσεχικό μοντέλο καλύτερο

Οδηγούμε πρώτοι το νέο Skoda Octavia Combi

Διαβάστηκε από 38538 αναγνώστες - 1/5/2020

Ένα αυτοκίνητο, επτά εκπλήξεις! Οι επαγγελματίες οδηγοί αυτοκινήτων ονειρεύονται άδειους αυτοκινητοδρόμους και το Skoda Octavia Combi. Απολύτως δικαιολογημένα! Η νέα γενιά με την τεχνολογία του Golf VIII είναι τόσο καλή όσο η κυκλοφορία χωρίς μποτιλιαρίσματα...

Αν δεν θέλετε να κάνετε τον κόπο να διαβάσετε μέχρι τέλους τις παρακάτω αράδες, σας αποκαλύπτουμε εξ αρχής την άποψή μας για το νέο Skoda Octavia Combi: Πέντε στα πέντε αστέρια για το τσεχικό μοντέλο. Από την άλλη πλευρά, βέβαια, «μόνο πέντε» επειδή η κλίμακα της AUTO BILD απλώς φτάνει ως εκεί.
Πολύ ευχάριστο το γεγονός πως εσείς, παρόλα αυτά, διαβάζετε ακόμη. Γιατί τώρα τα πράγματα θα γίνουν πιο συναρπαστικά: «Κύριοι της Skoda, πρέπει να μιλήσουμε! Χρησιμοποιείτε τη σύγχρονη τεχνολογία του νέου Golf VIII, δηλαδή την ευέλικτη πλατφόρμα MQB Evo και το MIB 3, το «μετακινούμενο πλαίσιο του infotainment». Εσείς, τι κάνετε αποκλειστικά μόνοι σας; Ακολουθείτε οδηγικά, σε επίπεδο τεχνολογίας -χονδρικά- το Golf, αλλά και το Passat. Ας ρίξουμε, όμως, τώρα μια ματιά στο χώρο αποσκευών: Ο όγκος του στο Octavia είναι 640 λίτρων (συν 30), ενώ στο Passat Variant φτάνει τα 650. «Διαφορά 10 λίτρων», θα πείτε, αλλά στην πράξη αυτό δε σημαίνει και τίποτε. Γιατί στο Octavia δεν είναι πλέον απαραίτητο το κάνιστρο για το AdBlue. Το νέο μοντέλο της Skoda έχει απλώς μια είσοδο πλήρωσης, η οποία μπορεί να δεχθεί ακόμα και την αντλία AdBlue των φορτηγών! Πολύ πρακτικό. Φυσικά, το νέο Octavia διαθέτει ακόμα πάρα πολλές άλλες... εκπλήξεις, που συγχέουν απόλυτα το μυαλό μας.



Βέβαια, μπορείτε να τις δείτε και μόνοι σας, καθώς έχουμε φωτογραφίσει τα πάντα και τα παρουσιάζουμε πιο κάτω. Για παράδειγμα, το δικό μας κορυφαίο σημείο είναι το ράφι κάτω από το διπλό πάτωμα του χώρου αποσκευών, που προορίζεται για τα ρολό (καλύμματα) αυτού του χώρου, κάτι που συμβαίνει και στα σύγχρονα BMW. Και τώρα, εμπρός, φύγαμε, το αυτοκίνητο-όνειρο πολλών οδηγών μας περιμένει ήδη. Το «δικό μας» Octavia Combi είναι της εξοπλιστικής έκδοσης "First Edition" και εφοδιάζεται με τον πετρελαιοκινητήρα 2.0 TDI, με τα 150 PS, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, 7 σχέσεων.



Η τιμή του στη Γερμανία ανέρχεται στα 34.770 ευρώ, καθώς διαθέτει διάφορα μέρη του προαιρετικού εξοπλισμού, όπως ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών (550 ευρώ), αν και θα ήταν διαθέσιμες αυτές των 19 ιντσών, εφόσον ο υπεύθυνος του στόλου των δημοσιογραφικών αυτοκινήτων δεχόταν τη χρήση τους, με αποτέλεσμα να μας... καλοπιάσει με τα άνετα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, δερμάτινα καθίσματα, που διαθέτουν λειτουργίες μασάζ και εξαερισμού (1.750 ευρώ), διπλό πάτωμα του χώρου αποσκευών (190 ευρώ). Κάμερα οπισθοπορείας (360 ευρώ), σύστημα πλοήγησης με «ζωντανή» κάλυψη (1.080 ευρώ), μεταλλικό χρώμα (590 ευρώ), «πακέτο» άνεσης προς 470 ευρώ με το σύστημα κλιματισμού τριών (!) ζωνών, θερμαινόμενο τιμόνι, καθώς και θερμαινόμενα καθίσματα τόσο μπροστά όσο και πίσω. Χάσατε το λογαριασμό; Εντάξει, τον υπολογίσαμε εμείς: 39.770 ευρώ. Αναμφίβολα πρόκειται για ένα μεγάλο ποσό, αλλά είναι και μικρό μπροστά στα όσα πολλά απολαμβάνουμε.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις