Οδηγούμε το νέο Audi S3 των 310 ίππων

Διαβάστηκε από 36821 αναγνώστες - 18/2/2020

Στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης θα παρουσιαστεί επίσημα το νέο Audi A3. Εμείς οδηγήσαμε το πρωτότυπο μοντέλο των 310 PS! Καλωσήρθες S3 στην ζωή μας...

 
 
Μα πως ακούγεται έτσι? «Ρερλ, Ρερλ, Ρερλ», συγγνώμη κιόλας αγαπητέ Walter Röhrl, που χρησιμοποιούμε το όνομά σου, αλλά αυτό το αυτοκίνητο βγάζει το συγκεκριμένο ήχο. ¶λλωστε, κατά κάποιο τρόπο πρόκειται για το δικό ΣΟΥ μοντέλο. Θυμάσαι; Το 1980 εμφανίστηκε το σύστημα τετρακίνησης “quattro” και τέσσερα χρόνια αργότερα εσύ, ο θεός των αυτοκινήτων, οδήγησες σαν το... διάβολο και κέρδισες το Rally Monte Carlo.
Ανακεφαλαίωση: Η Audi είναι quattro, quattro είναι ο Röhrl και τώρα μπορεί το μικρομεσαίο Audi να έχει τόσο παχιά... μάγουλα, όπως το πρώτο quattro του Walter από τη δεκαετία του 1980.
Ναι, ο λόγος γίνεται για το νέο Audi A3, για την 4η γενιά του. Ήταν ανέκαθεν ένα πολυτελές Golf, ξεκίνησε την καριέρα του το 1996, βασιζόμενο στην 4η γενιά του Golf, αργότερα (2003) βασίστηκε στο Golf V και εσχάτως (2012) στο Golf VII. Τώρα τα... συστατικά τα διαθέτει η πλατφόρμα MQB του Golf VIII, μαζί, βέβαια, με όλα τα μοντέρνα ηλεκτρονικά. Ωστόσο, το μικρομεσαίο Audi είναι τελείως διαφορετικό...

 
«Μικρομεσαίο» σημαίνει και «μικρό»; Σε καμιά περίπτωση! Το νέο Α3 είναι κατά 3 cm μακρύτερο και κατά 3 cm πλατύτερο. Σε ό,τι αφορά το μήκος προκύπτει ένα σύνολο 4,34 m, ενώ σχετικά με το πλάτος, απλώς εντυπωσιαζόμαστε! Το μοντέλο της δοκιμής μας είναι καμουφλαρισμένο, καθώς η Audi θέλει να κρατήσει μυστικές κάποιες λεπτομέρειες ακόμη. Αλλά, αν το... χαϊδέψεις πάνω στους θόλους των τροχών, θα μπορέσεις να αισθανθείς ότι τα 1,5 cm σε κάθε πλευρά πηγαίνουν στα μάγουλα, που ταιριάζουν μια χαρά στο Α3.
Και πώς κάνει έτσι «ρερλ, ρερλ»! Όχι, ο κινητήρας του οχήματος δοκιμής δεν είναι ένας 1.5 TFSI με 150 PS, ο οποίος θα ανήκει στην γκάμα του μοντέλου, που θα μπορεί να παραγγελθεί από το Μάρτιο. Το αυτοκίνητό «μας» είναι ένα S3, με τετρακίνηση και ένα δίλιτρο, τετρακύλινδρο κινητήρα, ισχύος 310 PS. Εντάξει, τα 310 PS και η τετρακίνηση δεν είναι τα καινούργια στοιχεία στο S3. Ωστόσο, οι μηχανικοί της Audi κατάφεραν να το κάνουν ταχύτερο!

Μπορείς να το καταλάβεις, όταν «χτυπιέσαι» μαζί του στις στροφές του στενού επαρχιακού δικτύου. Βέβαια, σημαντικό μερίδιο στην επιτυχία του νέου Audi S3 έχει η άριστη επικοινωνία μεταξύ των παραγόντων, που ελέγχουν την οδική συμπεριφορά. Γιατί μέχρι σήμερα όλα τα συστήματα, που επηρέαζαν τις κάθετες και τις επιμήκεις δυνάμεις, που ασκούνται στο όχημα, λειτουργούσαν μάλλον ξεχωριστά. Επομένως, αισθητήρες πίεσης ελαστικών, πρόγραμμα αποφυγής ολίσθησης (στην Audi λέγεται “ESC”), σύστημα τετρακίνησης και προσαρμοζόμενα αμορτισέρ. Η επικοινωνία λοιπόν, όλων αυτών των συστημάτων γίνεται με απόλυτη αρμονία και με τη συμμετοχή ενός κεντρικού ρυθμιστή δυναμικής οδικής συμπεριφοράς όλα γίνονται πλέον πολύ πιο γρήγορα.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει