Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Τα υπόλοιπα Υβριδικά SUV της PSA

Διαβάστηκε από 43808 αναγνώστες - 19/3/2020

Είμαστε τα... πριζωμένα αδερφάκια! Τα Opel Grandland X, Citroen C5 Aircross, Peugeot 3008 και DS 7 Crossback δεν έχουν μόνο κοινή πλατφόρμα, πολυμέσα, αλλά και κινητήρες diesel και βενζίνης. Ως plug-in-υβριδικά μοντέλα μοιράζονται επίσης την τεχνολογία του turbo βενζινοκινητήρα των 1,6 λίτρων και του ενός ή και των δύο ηλεκτροκινητήρων. Κι αυτή έχει ως εξής: Στην προσθιοκίνητη έκδοση οι μηχανικοί της PSA σύνδεσαν με τον «1.600άρη» και με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων ένα ηλεκτροκινητήρα 110 PS, ο οποίος κινεί τους μπροστινούς τροχούς.



Η συνδυαστική ισχύς αυτού του υβριδικού συστήματος αγγίζει τα 224 PS. Το Citroen C5 Aircross ξεκινά με αυτό το πακέτο, οι Opel και Peugeot παρέχουν τα μεσαία SUV τους αρχικά μόνο ως ηλεκτροκίνητα 4x4, ενώ οι πιο αδύναμες εκδόσεις θα ακολουθήσουν.
Στις εκδόσεις Hybrid4 μπαίνει στο παιχνίδι ακόμα ένας ηλεκτροκινητήρας, 110 PS, στον πίσω άξονα, με αποτέλεσμα συνδυαστική ισχύ 300 PS. Και οι δύο εκδόσεις, η προσθιοκίνητη και η τετρακίνηση, έχουν αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία μεταξύ 50 και 60 km. Τα δύο plug-in-υβριδικά μοντέλα αποκτούν ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον όταν αυξάνεται και η κρατική επιχορήγηση, στην οποία, όμως, αντιτίθεται η ΕΕ. Μόλις δώσουν οι επίτροποι το πράσινο φως, η επιχορήγηση θα αυξηθεί από τα 3.000 στα 4.500 ευρώ, επομένως η τιμή κτήσης για το μικρό υβριδικό αυτοκίνητο θα μειωθεί περαιτέρω και θα φτάσει (στη Γερμανία) κάτω από τα 40.000 ευρώ.



Πάντως, δεν είναι μόνο η προαναφερθείσα επιχορήγηση, που κάνει τα αυτοκίνητα με τη μίξη κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα(-ων) ελκυστικά. Στη Γερμανία οι οδηγοί υπηρεσιακών οχημάτων δε φορολογούνται, όπως με τα αυτοκίνητα diesel ή βενζίνης, δηλαδή με το 1% της μεικτής τιμής του τιμοκαταλόγου, αλλά με 0,5%. Στην πράξη, σε ένα diesel αυτοκίνητο αξίας 50.000 ευρώ, ο χρήστης θα χρεωθεί με 500 ευρώ σε μηνιαία βάση. Σε ένα συγκρίσιμο plug-in-υβριδικό ο φόρος θα ήταν 250 ευρώ. Και αν οι προς κάλυψη αποστάσεις είναι μικρές, προκύπτει εξοικονόμηση λειτουργικών εξόδων, καθώς τα υβριδικά με την πρίζα έχουν αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 50 km.


 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει