Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Οδηγούμε το νέο Mazda CX-30 Skyactiv-X

Διαβάστηκε από 46906 αναγνώστες - 29/1/2021

Όμορφο αμάξωμα, έξυπνος... πυρήνας: Το νέο Mazda CX-30 χρησιμοποιεί την τεχνολογία του μικρομεσαίου Mazda 3 και το σύνολο βρίσκεται μέσα σε μία κομψή crossover συσκευασία. Αρκούν όλα αυτά, για να το επιλέξετε ανάμεσα στα CX-3 και CX-5; Ο οδηγός αγοράς μας το ξεκαθαρίζει.

Κέρδισε το Χρυσό Τιμόνι της AUTO BILD και δεν είναι μόνο καλό, είναι και όμορφο. Μόνο η ονοματολογία του είναι κάπως παράξενη: Ανάμεσα στο CX-3 (μήκους 4,28 m) και το CX-5 (μήκους 4,55 m) η Mazda… παρκάρει το CX-30, που έχει μήκος 4,40 m! Δεν καταλαβαίνετε; Μα, είναι απλά τα πράγματα. Οι Ιάπωνες διαθέτουν στην κινεζική αγορά ένα coupe SUV με το όνομα "CX-4". Οπότε μένει μόνο το ερώτημα: Ποιο CX-30 να αποκτήσω; Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, το CX-30 προσανατολίζεται περισσότερο προς το μικρομεσαίο Mazda 3, το οποίο αποτελεί και την τεχνολογική βάση του. Οι ορατές διαφορές βρίσκονται αρχικά στη μαύρου χρώματος επένδυση των θόλων των τροχών, στην απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (175 έναντι 135 χιλιοστών) και στο ελαφρώς διαφοροποιημένο πίσω μέρος. Απ αυτό επωφελούνται πάνω απ όλα όσοι κάθονται στη δεύτερη σειρά θέσεων, αλλά και ο χώρος αποσκευών (+92 λίτρα).



Αν η αίσθηση του μεγέθους των χώρων δείχνει τεράστια, στο Mazda CX-30 αυτοί είναι κατά τι μεγαλύτεροι, εξαιτίας του αυξημένου όγκου του χώρου για τα πόδια και για το κεφάλι. Στην μπροστινή σειρά καθισμάτων οδηγός και συνοδηγός παίρνουν θέση στα καθίσματα καινούργιας κατασκευής, τα οποία είναι πολύ άνετα. Η ρύθμισή τους είναι standard χειροκίνητη, αλλά με τη δεύτερη κατά σειρά εξοπλιστική έκδοση Selection (+1.700 ευρώ στη Γερμανία) και το -επίσης- διαθέσιμο «πακέτο» δέρματος (1.800 ευρώ στη Γερμανία) το CX-30 παρέχει τη δυνατότητα της ρύθμισης του καθίσματος του οδηγού ηλεκτρικά. Επιπλέον: το κάθισμα του οδηγού εξοπλίζεται με σύστημα μνήμης των ρυθμίσεων, καθώς και χαμήλωμα των εξωτερικών καθρεφτών όταν γίνονται ελιγμοί στάθμευσης ή -ακριβέστερα- όταν έχει επιλεγεί η όπισθεν και το CX-30 κινείται προς τα πίσω.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις