Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Αυτόνομη Εμπειρία

Διαβάστηκε από 74433 αναγνώστες - 25/9/2020

Αν και δεν είναι το πρωταρχικό σημείο που κοιτάζεις σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο, καθαρά από μαθηματική σκοπιά, ο κατασκευαστής ανακοινώνει ισχύ 462 ίππων και μπαταρία με χωρητικότητα 100 KWh. Το κουπέ επιταχύνει στα 100 από στάση σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα και έχει αυτονομία 480 χιλιομέτρων. Εδώ να επαινέσουμε τους Γάλλους σχεδιαστές, που επέλεξαν ένα icon μοντέλο της μάρκας ως βάση για το concept τους, το 1969 Coupe, "που απλά είχε τέλειες γραμμές", όπως ο Matthias Hossann δηλώνει ενθουσιασμένος.



"Τόσο καθαρές γραμμές, ενώ το εσωτερικό είναι τόσο φωτεινό που νομίζεις ότι το αυτοκίνητο επιπλέει ". Η κομψότητα του 504 έχει μεταφερθεί στο E-Legend, αλλά λίγο πιο εύρωστη με 1,93 μέτρα πλάτος, χωρίς να διαταράσσονται οι ισορροπίες. «Θέλαμε να μείνουμε κοντά στην καθημερινότητα, με ρεαλιστικές διαστάσεις», τονίζει ο σχεδιαστής.



Στόχος επετεύχθη, αφού ακόμα και οι 19 ιντσών τροχοί φαίνονται κανονικοί, την ώρα που τα SUV με 22 ιντσών τροχούς δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο πλέον στους δρόμους. Το E-Legend απέσπασε το χειροκρότημα του κοινού στο Σαλόνι του Παρισιού, στη Σαγκάη, στην Έκθεση Μιλάνου και στην αριστοκρατική παράσταση στο Villa d Este.



Γιατί όμως επελέγη ο σχεδιασμός του 504? "Θέλουμε να εισαγάγουμε τη νέα τεχνολογία, αλλά να την συσκευάσουμε συναισθηματικά, γιατί μόνο τότε θα φτάσει στους ανθρώπους χωρίς να τους απωθήσει". Και υπάρχουν πολλά νέα πράγματα στο E-Legend όπως η πόρτα που ανοίγει με το πάτημα ενός κουμπιού. Η κεντρική κονσόλα έχει συρρικνωθεί σε μια μικρή οθόνη, πίσω από το τιμόνι υπάρχουν άλλα τρία μίνι-μόνιτορ που εμφανίζονται ή εξαφανίζονται ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης.



Στη λειτουργία "Legend" οδηγείς μόνος σου, το "Boost" είναι κατάλληλο για σπορ οδήγηση. Και στον αυτόνομο τρόπο λειτουργίας, το concept εμφανίζει τα μεγαλύτερα κόλπα του. Το τιμόνι εξαφανίζεται στο εσωτερικό του ταμπλό και το κάθισμα μετακινείται προς τα πίσω σε θέση κινηματογράφου. Στο χώρο των ποδιών, παίζει ταινία στην οθόνη 49 ιντσών επειδή το E-Legend μπορεί να κυκλοφορεί χωρίς την συμμετοχή του οδηγού. Στο επίπεδο 4, αυτό σημαίνει, αυτόνομα και μόνο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, ο χειριστής παρεμβαίνει.



Επιπρόσθετα, δύο οθόνες βρίσκονται στο πλαίσιο της πόρτας, ώστε οι επιβάτες να έχουν ένα οπτικό surround εφέ 180 μοιρών γύρω τους. Και αν οι δύο εμπρός επιβάτες δεν συμφωνούν με το πρόγραμμα, τότε μπορείτε να οδηγείτε το E-Legend μέσα από δύο επιμέρους οθόνες που βρίσκονται στα σκιάδια. Το σίγουρο είναι ότι με 16 συνολικά οθόνες υψηλής ευκρίνειας στο αυτοκίνητο, δεν θα πρέπει να έχετε αλλεργία στα pixel.



Όσο για την επένδυση του εσωτερικού… "Είδαμε αυτό το τυρκουάζ βελούδο σε ένα παλιό 504 και το ερωτευτήκαμε. Αποφασίσαμε αυθόρμητα ότι έπρεπε να μπει στο αυτοκίνητο", λέει ο Project Manager Hossann. "Το βελούδο βρίσκεται σε ολόκληρη την επιλογή των χρωμάτων. Ίδιο χρώμα στα καθίσματα, σκοτεινό ξύλο Paldao και εξωτερικό χρώμα σε γκρι σαμπανιζέ." Το αποτέλεσμα ήταν μια συναρπαστική νέα έκδοση του 504, η οποία μετά από το ντεμπούτο της στις εκθέσεις, έχει σχεδόν 60.000 υποστηρικτές που ζητούν από την Peugeot να κατασκευάσει αυτό το αυτοκίνητο. Ο Matthias Hossann μάλλον θα τους απογοητεύσει." Tο αυτοκίνητο δεν θα έρθει ποτέ με αυτή τη μορφή..."



Συμπέρασμα
Το E-Legend δίνει μια αίσθηση του μέλλοντος αλλά τίποτα περισσότερο. Το αύριο της Peugeot έρχεται μέσα από κατασκευές όπως το νέο 208 Electric. Το πρώτο μοντέρνο μοντέλο της μάρκας έχει κινητήρα 100 kW, κοστίζει 30.490 ευρώ στη Γερμανία και έρχεται στις αρχές του 2020. Χωρίς τηλεχειρισμό...
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει