12 φωτογραφίες »

Οδηγούμε το Golf που δεν οδήγησε κανείς

Διαβάστηκε από 12864 αναγνώστες - 28/4/2020

Η AUTO BILD σε αποκλειστικότητα, οδηγεί το πρωτότυπο VW Golf (A59), που ποτέ δεν μπήκε στην παραγωγή. Αυτό το ζόρικο «αγρίμι» των 275 ίππων, είναι τελικά πιο ελκυστικό από κάθε GTi που έχει κυκλοφορήσει!

 
 
Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ αυτό το Golf 3 (A59) θα έπρεπε να κερδίσει τίτλους, αλλά λίγο πριν από την εκκίνηση, η VW έχασε χρήματα και το θάρρος της να το κατασκευάσει. 2.500 μονάδες θα έπρεπε να υπάρχουν, ώστε το Golf του μηχανοκίνητου αθλητισμού να μπορούσε να αγωνιστεί στα group Ν και Α του παγκόσμιου πρωταθλήματος Ράλλυ. Σχεδιασμένη ήταν και η τιμή των 80.000 μάρκων, δηλαδή 40.000 λιγότερων σε σχέση με μιας Porsche 911. Στο τέλος κατασκευάστηκε μόνο ένα μοντέλο.



Το πρωτότυπο έχει τελική ταχύτητα 260 km/h

Δεν υπάρχει και τόσο... Golf 3 μέσα στο A59, αλλά, παρά την τεχνολογία του μηχανοκίνητου αθλητισμού και την πρωτότυπη κατάσταση, είναι ένα VW, που λειτουργεί αξιόπιστα, είναι επεξεργασμένο με προσοχή και κινείται άμεσα, παρά τα χρόνια του, με ένα απλό γύρισμα του κλειδιού. Στο πίσω κάθισμα, όπου τα «σίδερα» του κλωβού περνούν δίπλα από τα κεφάλια των επιβατών, το Golf δεν είναι ούτε στενό, ούτε άβολο και τα καθίσματα της Recaro της μπροστινής σειράς ταιριάζουν τόσο τέλεια, όσο και οι διαδρομές του επιλογέα του κιβωτίου ταχυτήτων.



Η ανάρτηση είναι σφιχτή (όχι σκληρή), και το τιμόνι διαθέτει, υδραυλική υποβοήθηση. Ο κινητήρας δεν κάνει ούτε «τσικ», αλλά αυτός έχει κατασκευαστεί μόνο μία φορά. Το τετρακύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο αποδίδει 275 PS στις 6.000 σ.α.λ., κρατιέται καλά στο γκάζι, και αστράφτει και βροντά όμορφα από την εξάτμιση και τη βαλβίδα wastegate, όταν ο οδηγός παίρνει το δεξί πόδι από το γκάζι. Η τελική ταχύτητά του είναι 260 km/h. Οι κατασκευαστές σκέφτηκαν τον ψεκασμό νερού για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα, η δεξαμενή της οποίας, μαζί με τον εφεδρικό τροχό και την μπαταρία, καταλαμβάνει τώρα ένα μεγάλο μέρος του χώρου αποσκευών. Αλλωστε, αν περιμένει κανείς την τελειότητα της καθημερινότητας σε ένα αυτοκίνητο ράλλι, ακόμα κι αν πρόκειται για ένα Golf 3, τότε έχει απλά υψηλές προσδοκίες.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει