Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η Ανάλυση του Σουηδού

Διαβάστηκε από 17276 αναγνώστες - 11/10/2019

Σχεδίαση- χώροι- εσωτερικό
Είναι πολυτελές, δυναμικό, εύκολα αναγνωρίσιμο, όχι επιθετικό, αλλά ούτε επιτηδευμένο, ενώ διαθέτει αρμονικές αναλογίες. Η κλασσική μάσκα Volvo με φωτιστικά σώματα Led «Thors Hammer», δεν θα μπορούσε να απουσιάζει φυσικά ούτε και από τούτο εδώ το Volvo. Ο σχεδιαστής Thomas Ingenlath φαίνεται να έχει κάνει πολύ καλή δουλειά. Στο εσωτερικό και μέχρι την κολώνα Β, το S60 είναι ίδιο με το αδελφό μοντέλο V60, καθώς μετά ακολουθεί μια κλίση της οροφής, χάριν της κουπέ αισθητικής, η οποία δεν επηρεάζει πάντως τους διαθέσιμους χώρους στο πίσω μέρος. Ο χώρος αποσκευών είναι μάλλον μικρός, καθώς χωράει μόλις 390 λίτρα. Το εσωτερικό δεν διαφοροποιείται σημαντικά από το αδελφό μοντέλο V60. Η ποιότητα κατασκευής είναι υψηλού επιπέδου όπως αρμόζει σε ένα μοντέλο της Σουηδικής εταιρείας, το ύφος πολυτελές, η εργονομία αψεγάδιαστη και τα βοηθητικά συστήματα πολλά. Σύστημα φρεναρίσματος για πεζούς, ποδηλάτες, ζώα και κινούμενα από την αντίθετη κατεύθυνση οχήματα.



Οδηγώντας
Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν ένα 2λιτρο T6 AWD με κινητήρα 310 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται φυσικά με το γνωστό 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Η ισχύς κρίνεται υπεραρκετή για να προσδώσει εντυπωσιακές επιδόσεις στο βάρους 1.677 κιλών αμάξωμα. Η βελόνα του ταχύμετρου αγγίζει τα 100 χλμ. την ώρα μετά από μόλις 5,5 δευτερόλεπτα, τη στιγμή που η κατανάλωση διατηρείται σε αξιοπρεπή για το βάρος και τον όγκο του κινητήρα επίπεδα, με μόλις 7.1 λίτρα καυσίμου. Στην έκδοση R-Design με το κατά 15 χιλιοστά πιο χαμηλό αμάξωμα και τις 19άρες ζάντες, το Volvo S60 μπορεί να αποπνέει ένα έντονο δυναμισμό, στο δρόμο όμως το αμάξωμα είναι αρκετά σφιχτό, αδυνατώντας να απορροφήσει τις ανωμαλίες των κακοτράχαλων Αμερικανικών δρόμων.. Πέραν τούτου όμως, το Σουηδικό μοντέλο είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για μακρινές διαδρομές, όντας άνετο και με εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Εξαιρετικά καθίσματα, χαμηλοί θόρυβοι στο εσωτερικό και έξυπνα βοηθητικά συστήματα, καθιστούν τις διαδρομές μοναδική εμπειρία. Η λειτουργία 360 μοιρών για τη στάθμευση και έξοδο από τη θέση παρκαρίσματος, λειτουργεί σε συνδυασμό με την οθόνη των 9 ιντσών πανεύκολα, και κάπως έτσι δεν μας απασχολεί και ιδιαίτερα η μερικώς περιορισμένη ορατότητα προς τα πίσω. Στον αντίποδα εκνευριστικό και με μεγάλο διάστημα εξοικείωσης είναι το σύστημα πλοήγησης, οι κάρτες του οποίου φορτώνουν πολύ αργά, ενώ το σύστημα μας προειδοποιούσε συχνά- πυκνά και για τυφώνες…
Στο τέλος οι τυφώνες δεν υπήρξαν ποτέ, όπως «δεν υπάρχει» βεβαίως και το T6 σε εμάς. Αυτό θα συμβεί από το καλοκαίρι και μετά. Μέχρι τότε οι πελάτες θα πρέπει να αρκεστούν στο T4 (190 PS), T5 (250 PS) και στο Plug-in T8 (390 PS).
Κινητήρας diesel δεν θα διατίθεται. Η Σουηδική εταιρεία παραμένει λοιπόν πιστή στην εξαγγελία της, ότι κανένα νέο μοντέλο της δεν θα φέρει κινητήρα diesel από το 2019 και μετέπειτα.



Παθητική ασφάλεια
Όπως το V60, έτσι και το S60 απέσπασε στο Euro-NCAP-Crashtest τη μέγιστη βαθμολογία με 5 αστέρια. Το σύστημα Volvo City Safety (φρενάρισμα εκτάκτου ανάγκης), με το οποίο εφοδιάζονται όλα τα μοντέλα της Volvo, έδωσε στο S60 τη μεγαλύτερη βαθμολογία στους τομείς προστασίας ποδηλατών, πεζών, αλλά και των ενηλίκων επιβατών και των παιδιών.



Πρώτη εντύπωση
Τι μας άρεσε και τι όχι
Όμορφη σχεδίαση, πολυτελές και άνετο εσωτερικό. Σφιχτό αμάξωμα, μέτριας πληροφόρησης σύστημα διεύθυνσης. Ασαφή χειριστήρια και υψηλή τιμή αγοράς.
 
Συμπέρασμα
Το νέο Volvo S60 είναι ένα πραγματικό Volvo, που παρόλο που κατασκευάζεται στην Αμερική, είναι πολύ αξιόλογο, σπορ και εντυπωσιακό. Το εσωτερικό διακρίνεται για την καλή επεξεργασία και τα ποιοτικά υλικά.

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει