Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Παρά τα προβλήματα, ο Diesel είναι ο πιο Ταιριαστός

Διαβάστηκε από 13857 αναγνώστες - 2/11/2020

Περισσότερα από 2.000 ευρώ κοστίζει (στη Γερμανία) η αλλαγή της καδένας χρονισμού στις Χ3 Ν47-diesel. Ένας λόγος, που είναι αρκετός, κατά την αγορά να δώσει ο ενδιαφερόμενος μεγάλη προσοχή. Ειδικά με δεδομένο ότι η X3 παραμένει κατά τα άλλα αρκετά προβλέψιμη. Τα οχήματα, που έχουν οδηγηθεί με σπορτίφ τρόπο, παρουσιάζουν αδυναμίες στην ανάρτηση, που αναγνωρίζονται από τα τριξίματα σε δρόμους μέτριας ποιότητας ή από φαρδιά ελαστικά, που δεν ακολουθούν πιστά τις εντολές του τιμονιού. Σε περίπτωση πολύ συχνών μικρών διαδρομών, τα φίλτρα κατακράτησης σωματιδίων στους diesel κινητήρες φράζουν και υπάρχει πιθανότητα να περάσουν καύσιμα στο δοχείο λαδιού. Το θέμα «απάτη του ταχυμέτρου»: Τα χιλιόμετρα αποθηκεύονται επίσης στο κλειδί, ελέγχετέ τα πάντα!



Πανοραμική οροφή
Το κομψό άνοιγμα στον ουρανό του αυτοκινήτου φέρνει φως, αλλά και ζημιές. Αν οι ράγες σπάσουν, στο λογαριασμό θα δείτε να γράφει «2.000 ευρώ».



Σκουριά
Εδώ δεν μπορούμε να δούμε κάτι σχετικό, αλλά οι παλιότερες Χ3 εμφανίζουν συχνά τέτοια προβλήματα στην πίσω πόρτα.



Μέρη της ανάρτησης
Ανάλογα με το στιλ οδήγησης και τα ήδη διανυθέντα χιλιόμετρα οι κεφαλές της εικόνας και άλλα μέρη της ανάρτησης έχουν υποστεί βλάβη και «χτυπούν» δυνατά.

Κοτσαδόρος
Ο κοτσαδόρος των Χ3, που «παίζουν» το ρόλο του ρυμουλκού, φθείρεται έπειτα από συχνή χρήση και πρέπει να αντικατασταθεί.

Συμπέρασμα
Η δεύτερη Χ3 είναι ένα ισορροπημένο μοντέλο, που κάνει τα πάντα και αποτελεί τη χρυσή τομή. Μεγαλύτερη και πιο φιλική για οικογενειακή χρήση σε σχέση με την Χ1, πιο συγκρατημένη και πιο διακριτική σε σχέση με την... παχιά Χ5. Παρά τη διατήρηση της αξίας σε υψηλό επίπεδο, ένα μοντέλο από το 2014 και μετά θα έπρεπε να είναι μέσα στις επιλογές σας.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει