VW Golf 7ης γενιάς: ταιριάζει σε κάθε ιδιοκτήτη

Διαβάστηκε από 33573 αναγνώστες - 11/3/2021

Το best seller VW Golf συνιστά μια από τις πρώτες επιλογές των αγοραστών σε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Η δημοφιλής 7η γενιά που δοκιμάζουμε, μπορεί να ταιριάξει σε κάθε ηλικία και προφίλ ιδιοκτήτη. Πώς στέκεται στο πέρασμα του χρόνου;

 
 

Ανταλλακτικά με όφελος ως και 35%

Τα μεταχειρισμένα με το μεγαλύτερο όφελος σήμερα

Κάποια πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ. Αναφερόμαστε φυσικά στον παντοτινό ηγέτη των μεταχειρισμένων, ο οποίος έρχεται από την VW και φέρει φυσικά το όνομα Golf

Η πρώτη γενιά θα μπορούσε να έχει καλύτερες λαμαρίνες, το Golf II δεν έσπαγε δεν χάλαγε, το νούμερο ΙΙΙ έπεσε θύμα της εποχής εξοικονόμησης Λόπεζ. Εντελώς διαφορετικά ήταν τα πράγματα στο Golf 4ης γενιάς και πως θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, αφού επρόκειτο για δημιούργημα του τελειομανούς Πιέχ. Στα Golf V/VI (μόνο facelift) έγινε μία εξοικονόμηση στο κόστος.



Η 7η γενιά όφειλε να αλλάξει τα πράγματα προς το καλύτερο. Τα κατάφερε άραγε; Κατά βάση ναι. Από τα πρώτα ήδη μέτρα, ακόμη και στα συγκριτικά, το Golf καθιστά σαφές, γιατί κανένας δεν μπορεί να το ξεπεράσει. Απλά ταιριάζει σε κάθε ηλικία, κάθε στιλ οδήγησης, κάθε σωματότυπο και κάθε κοινωνική κατηγορία. Αυτά τα μπορεί μόνο το Golf.



Μπορεί να αρέσει ή όχι σε κάποιον, αυτό είναι υποκειμενικό άλλωστε, εν αντιθέσει με την επιτυχία του, την οποία δεν αμφισβητεί κανείς. Για τους αγοραστές μεταχειρισμένων αυτό σημαίνει ότι πρέπει να συμβιβαστούν με την ιδέα των υψηλών τιμών αγοράς. Ακόμη και τα προηγούμενα ντίζελ μοντέλα τα οποία δεν πληρούσαν τη νόρμα Euro- 6 δεν κοστίζουν κάτω από 8.000 ευρώ. Ακόμη και τώρα όμως μοιάζει στην οδήγηση ως ένα «καινούργιο» μεταχειρισμένο, εντυπωσιάζοντας με το υψηλό επίπεδο άνεσης του, τις καλές επιδόσεις και την «τίμια» κατανάλωση του.



Κάποιες ζημιές δεν αποφεύχθηκαν βεβαίως. Ένα χαλασμένο σωληνάκι στις οπές εξαγωγής νερού πλημύρισε το εσωτερικό, το σύστημα πλοήγησης χρειάζεται λίγο χρόνο παραπάνω για να φορτώσει και οι δίσκοι του συμπλέκτη DSG ήθελαν αντικατάσταση μετά από 150.000 χλμ. Εδώ και μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα το TSI των 122 ίππων έχει κατανάλωση λαδιών, με πιθανή αιτία τα τσιμουχάκια στεγανοποίησης των βαλβίδων.



Κατά τα άλλα, το συγκεκριμένο μοντέλο δεν εμφάνισε κάτι άλλο. Συνήθη προβλήματα που μπορεί να προκύψουν είναι θόρυβος στα αμορτισέρ, και δυσλειτουργίες στο σύστημα πολυμέσων. 

Τα VW Golf ήταν πάντα μία καλή επιλογή, και η 7η γενιά του αυτοκινήτου συνεχίζει την παράδοση.