Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
1.200 χλμ αυτονομία υπόσχεται νέα μπαταρία

1.200 χλμ αυτονομία υπόσχεται νέα μπαταρία

1/12/2021

Θα συνδυάζει δυο μπαταρίες, μία για τις καθημερινές μετακινήσεις και μια για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, ενώ λόγω των υλικών κατασκευής της θα στοιχίζει λιγότερο από τις μπαταρίες κοβαλτίου. Μήπως τελικά η αυτονομία στα ηλεκτρικά θα σταματήσει να είναι πρόβλημα πιο γρήγορα από όσο περιμέναμε?

Με το 85% των αυτοκινήτων να κάνουν ένα ταξίδι 350 χιλιομέτρων τουλάχιστον μια φορά το χρόνο, η αυτονομία είναι σημαντικό κριτήριο στην επιλογή ενός αυτοκινήτου. Ειδικά όταν είναι ηλεκτρικό, όπου τα σημεία φόρτισης και οι χρόνοι γεμίσματος παίζουν καθοριστικό ρόλο στα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και όχι μόνο. Τη λύση είναι έτοιμη να δώσει η startup εταιρία Our Next Energy (ONE), με έδρα το Μίσιγκαν, η οποία εξελίσσει μια καινούργια μπαταρία και υπόσχεται αυτονομία 1.200 χιλιομέτρων.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Το νέο σύστημα θα συνδυάζει δυο μπαταρίες

Σύμφωνα με την εταιρία, η νέα αυτή μπαταρία θα συνδυάζει δυο διαφορετικούς τύπους μπαταριών (cell-to-pack), με την καθεμία να έχει το δικό της ρόλο στην επίτευξη των 1.200 χλμ αυτονομίας. Ο Κριός (Aries), όπως ονομάζεται η πρώτη μπαταρία, θα είναι υπεύθυνος  για τις καθημερινές μετακινήσεις, ενώ ο Δίδυμος (Gemini), το όνομα της δεύτερης, θα σηκώνει το βάρος των ταξιδιών.


Ο Κριός θα είναι μίξη λιθίου-σιδήρου-φωσφόρου (LFP), που την κάνει πιο φθηνή σε σχέση με μπαταρίες που περιέχουν κοβάλτιο

Η μπαταρία καθημερινής χρήσης δεν θα περιέχει κοβάλτιο, με την εταιρία να αναφέρει ότι έτσι εξαλείφεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς από θερμική διαφυγή. Θα είναι μια χημική ένωση λιθίου-σιδήρου-φωσφόρου (LFP), που είναι παλιά γνωστή στους κύκλους της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά θεωρείται λιγότερο ενεργειακά πυκνή από τις πιο ισχυρές χημικές μπαταρίες με βάση το νικέλιο - κοβάλτιο. Η εταιρία υποστηρίζει ότι έχει καταφέρει να αυξήσει την εμβέλεια της, κρατώντας χαμηλά το κόστος και ταυτόχρονα αποφεύγοντας να εξαρτάται από το νικέλιο και το κοβάλτιο, που είναι πιο σπάνια υλικά. Η συγκεκριμένη μπαταρία σχεδιάστηκε να αντέχει στις ταχυφορτίσεις, με την εταιρία να υπόσχεται ζωή 3.000 κύκλων φόρτισης.


Ο Δίδυμος σχεδιάστηκε να διαχειρίζεται πιο αργά φορτία και θα είναι κατάλληλη για μεγάλα ταξίδια

Η δεύτερη μπαταρία ακόμα βρίσκεται στο στάδιο της εξέλιξης, αλλά σχεδιάζεται με σκοπό να έχει πιο αργή αποφόρτιση, ώστε να ξεπεραστεί το πρόβλημα της αυτονομίας σε ταξίδια, όπου η ανάκτηση ενέργειας είναι σχεδόν μηδενική. Βέβαια δεν θα φορτίζει το ίδιο γρήγορα με την πρώτη μπαταρία, αλλά επειδή θα δουλεύει σαν «επέκταση εμβελείας» δεν θα επηρεάζει τις καθημερινές μετακινήσεις, ακόμα κι αν είναι αφόρτιστη.
  ...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε