Το υψηλό κόστος αγοράς ενός νέου ηλεκτρικού αυτοκινήτου αποτελεί έναν ανασταλτικό παράγοντα για τους υποψήφιους πελάτες. Πολλοί δεν έχουν το οικονομικό υπόβαθρο να ανταπεξέλθουν την ώρα που η απόσβεση σε σχέση με ένα συμβατικό μοντέλο θα αργήσει αρκετά χρόνια.
Σχεδόν το 3/4 του συνόλου των πωλήσεων στην ΕΕ αφορά τέσσερις χώρες της Δυτικής Ευρώπης (Σουηδία, Ολλανδία, Φινλανδία και Δανία).
Το Top 5 με τις υψηλότερες πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων | ||
Χώρα | Ποσοστό πωλήσεων | Κατά κεφαλήν ΑΕΠ |
Σουηδία | 32,2% | 45.610 ευρώ |
Ολλανδία | 25% | 45.790 ευρώ |
Φινλανδία | 18,1% | 42.490 ευρώ |
Δανία | 16,4% | 53.470 ευρώ |
Γερμανία | 13,5% | 40.070 ευρώ |
Το Top 5 με τις χαμηλότερες πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων | ||
Χώρα | Ποσοστό πωλήσεων | Κατά κεφαλήν ΑΕΠ |
Κύπρος | 0,5% | 23.580 |
Λιθουανία | 1,1% | 17.640 |
Εσθονία | 1,8% | 20.440 |
Κροατία | 1,9% | 12.130 |
Πολωνία | 1,9% | 13.600 |
Copyright © 2025 - autoagora.gr