Πενταψήφιος αριθμός ταξινομήσεων νέων αυτοκινήτων σημειώθηκε τον μήνα Ιούλιο, με την αγορά νέων μοντέλων να βρίσκεται σε αρκετά καλό φεγγάρι. Συγκριτικά με την περσινή χρονιά το αντίστοιχο χρονικό διάστημα, μάλιστα, έχει σημειωθεί άνοδος της τάξεως του 11,3% με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ. Πιο συγκεκριμένα, σημειώθηκαν 10.590 ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων, ενώ την ίδια στιγμή στο σύνολο του 2021 ο αριθμός έχει ανέβει στα 68.592 αυτοκίνητα, αριθμός αυξημένος σχεδόν στο 50% σε σχέση με το πρώτο επτάμηνο του 2020.
Ιούλιος 2021 | Ιούλιος 2020 | Μεταβολή 2021/2020 | |
---|---|---|---|
Καινούργια επιβατικά | 10.590 | 9.516 | +11,3% |
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 989 | 750 | +31,9% |
Καινούργια λεωφορεία | 45 | 42 | +7,1% |
Ιανουάριος – Ιούλιος 2021 | Ιανουάριος – Ιούλιος 2020 | Μεταβολή Ιαν.-Ιουλ. 2021/2020 | |
---|---|---|---|
Καινούργια επιβατικά | 68.952 | 46.086 | +49,6% |
Καινούργια φορτηγά | 6.423 | 4.250 | +51,1% |
Καινούργια λεωφορεία | 246 | 186 | +32,3% |
Ιούλιος 2021 | Ιούλιος 2020 | Διαφορά | Ιανουάριος-Ιούλιος 2021 | Ιανουάριος-Ιούλιος 2020 | Διαφορά | |
---|---|---|---|---|---|---|
Βενζίνη | 49,8% | 61,7% | -11,9 | 51,8% | 57,7% | -5,9 |
Πετρέλαιο | 15,6% | 22,8% | -7,2 | 18,2% | 26,6% | -8,4 |
Υβριδικά (HEV) | 24,4% | 12,5% | +11,8 | 21,7% | 12,8% | +8,9 |
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) | 5,8% | 1,3% | +4,5 | 5,5% | 1,1% | +4,5 |
Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) | 1,5% | 1,6% | -0,1 | 1,2% | 1,7% | -0,5 |
Υγραέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) | 2,9% | 0,0% | +2,9 | 1,6% | 0,0% | +1,5 |
Segment | Ιούλιος 2021 | Ιούλιος 2020 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | Ιανουάριος -Ιούλιος 2021 | Ιανουάριος -Ιούλιος 2020 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
---|---|---|---|---|---|---|
A | 11,7% | 9,9% | +1,8 | 10,5% | 9,1% | +1,4 |
A-SUV | 2,1% | 0,7% | +1,4 | 1,3% | 1,5% | -0,2 |
A TOTAL | 13,8% | 10,6% | +3,2 | 11,8% | 10,6% | +1,1 |
B | 26,1% | 28,1% | -2,0 | 28,3% | 28,7% | -0,4 |
B-SUV | 21,9% | 20,6% | +1,3 | 21,4% | 18,6% | +2,7 |
B TOTAL | 48,0% | 48,8% | -0,7 | 49,7% | 47,4% | +2,3 |
C | 13,2% | 13,1% | +0,1 | 12,6% | 13,4% | -0,8 |
C-SUV | 19,2% | 21,4% | -2,1 | 20,0% | 22,2% | -2,2 |
C TOTAL | 32,4% | 34,5% | -2,1 | 32,6% | 35,6% | -2,9 |
D | 1,4% | 1,3% | +0,0 | 1,8% | 1,4% | +0,4 |
D-SUV | 2,4% | 2,9% | -0,5 | 2,3% | 2,7% | -0,3 |
D TOTAL | 3,8% | 4,3% | -0,5 | 4,1% | 4,1% | +0,0 |
E | 0,1% | 0,2% | -0,1 | 0,1% | 0,2% | -0,1 |
E-SUV | 0,4% | 0,3% | +0,1 | 0,4% | 0,3% | +0,1 |
E TOTAL | 0,5% | 0,5% | +0,0 | 0,5% | 0,5% | +0,0 |
F-G | 0,0% | 0,1% | +0,0 | 0,0% | 0,1% | +0,0 |
F-G-SUV | 0,1% | 0,1% | +0,0 | 0,1% | 0,1% | +0,0 |
F-G TOTAL | 0,1% | 0,2% | +0,0 | 0,2% | 0,2% | +0,0 |
SPORTS | 0,2% | 0,2% | +0,0 | 0,2% | 0,2% | +0,0 |
MPV | 0,1% | 0,1% | +0,0 | 0,1% | 0,1% | +0,0 |
MPV-M/COMBI | 1,1% | 0,9% | +0,2 | 0,8% | 1,5% | -0,5 |
100,0% | 100,0% | 0,0 | 100,0% | 100,0% | 0,0 | |
(Εκ των οποίων SUV) | 46,1% | 46,1% | +0,1 | 45,5% | 45,4% | +0,1 |
Copyright © 2025 - autoagora.gr