Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
3 φωτογραφίες »

Ανανεωμένο Nissan GT-R με 600 ίππους

13/9/2021

Μετά την αποκάλυψη του καινούργιου Z, η Nissan έχει ακόμα έναν άσσο στο μανίκι της. Αύριο λοιπόν ντεμπουτάρει στην Ιαπωνική αγορά το νέο GT-R. Πριν αρχίσετε όμως να πανηγυρίζετε εκστασιασμένοι, να σας ενημερώσουμε ότι μάλλον δεν θα δούμε ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, αλλά μία ακόμα αναθεώρηση του ήδη υπάρχοντος, κάνοντας λοιπόν το τρίτο Facelift για το R35 GT-R γεγονός.

Μία σύντομη αναδρομή στο παρελθόν, αφού το σηματάκι GT-R κοσμεί τις πιο γρήγορες εκδόσεις του Skyline, ενός αυτοκινήτου που καθόρισε τις εξελίξεις στα αυτοκινητιστικά δρώμενα, ειδικά την δεκαετία του 1990. Αυτό βέβαια μέχρι και τη γενιά R34, όπου Skyline και GT-R πήγαιναν χέρι-χέρι θα λέγαμε.  Με την εμφάνιση της νέας έκδοσης R35 το 2007, το σηματάκι GT-R σταμάτησε να είναι η κορυφαία σε επιδόσεις έκδοση του Skyline και έγινε πλέον ανεξάρτητο μοντέλο, ακολουθώντας ξεχωριστή πορεία από το μοντέλο, το όνομα του οποίου ήταν για χρόνια συνυφασμένο με τις εξωφρενικές δυνατότητες βελτίωσης, με φήμες να μιλάνε για πάνω από 50 άλογα κρυμμένα πίσω από την συμφωνία κυρίων των 278 ίππων που ίσχυε μεταξύ των γιαπωνέζων κατασκευαστών εκείνη την περίοδο.


Το προηγούμενο μοντέλο είχε κερδίσει τον απανταχού σεβασμό, με φήμες να μιλάνε για πάνω από 50 άλογα κρυμμένα πίσω από την συμφωνία κυρίων των 278 ίππων

Το προηγούμενο μοντέλο είχε κερδίσει τον απανταχού σεβασμό, με φήμες να μιλάνε για πάνω από 50 άλογα κρυμμένα πίσω από την συμφωνία κυρίων των 278 ίππων

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Το πρώτο R35 GT-R, έκανε την εμφάνισή του το 2007 και έλαβε κάποιες μικρές διαφοροποιήσεις το 2010. Για το 2012 είδαμε μία ραγδαία αύξηση της απόδοσης καθώς και μερικές στιλιστικές διαφοροποιήσεις, ενώ περαιτέρω μικρές αλλαγές έγιναν το 2013. Το 2016 η τρέχουσα έκδοση του GT-R έλαβε μία γενικευμένη αλλαγή εμφανισιακά και απέκτησε ακόμα μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Έτσι λοιπόν ενώ έχουν περάσει πέντε χρόνια, μάλλον έφτασε η ώρα να δούμε μία ακόμα γενική ανανέωση. Και μπορεί να μην του φαίνεται ότι έχει συμπληρώσει ήδη 14 χρόνια στην αγορά, αλλά το Nissan GT-R R35 αντέχει ακόμα απέναντι στον ανταγωνισμό, με το τρέχον μοντέλο να έχει αυτή τη στιγμή απόδοση 575 ίππων και 633 Nm ροπής, που παράγονται από τον διπλοτούρμπινο V6 3,8 λίτρων κινητήρα του. Η αύξηση της απόδοσης είναι ιδιαίτερα σημαντική αν αναλογιστούμε ότι η αρχική έκδοση του αυτοκινήτου απέδιδε 492 ίππους.

Tο τρέχον μοντέλο να έχει αυτή τη στιγμή απόδοση 575 ίππων και 633 Nm ροπής, που παράγονται από τον διπλοτούρμπινο V6 3,8 λίτρων κινητήρα του

Tο τρέχον μοντέλο να έχει αυτή τη στιγμή απόδοση 575 ίππων και 633 Nm ροπής, που παράγονται από τον διπλοτούρμπινο V6 3,8 λίτρων κινητήρα του

 
Φήμες μιλάνε για ένα ήπιο υβριδικό σύνολο στο ανανεωμένο GΤ-R για το 2022, το οποίο θα αποδίδει συνολικά 600 ίππους και 883 Nm ροπής, ενώ άλλοι μιλάνε για χρήση του κινητήρα του GT-R R50 της  Italdesign, που θα αποδίδει 720 ίππους χωρίς τη χρήση κάποιου υβριδικού συστήματος, αν και η δεύτερη περίπτωση φαντάζει μάλλον απίθανη, λαμβάνοντας υπόψη ότι η Italdesign είχε ανακοινώσει την κατασκευή 50 μόλις αυτοκινήτων GT-R50, με κόστος οριακά στο ένα εκατομμύριο ευρώ.
 
Όπως και να έχει, σε λιγότερο από 24 ώρες όλες οι φήμες θα έχουν πλέον ξεκαθαρίσει γύρω από το νέο Nissan GT-R, αφού τόσο τα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά και η εικόνα του νέου Godzilla θα γίνουν γνωστές και θα δούμε τι μας επιφυλάσσει η εταιρεία για το μάλλον κύκνειο άσμα του R35
 
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε