autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Όπως φαίνεται ξεκάθαρα από τις ηλεκτρονικά επεξεργασμένες κατασκοπευτικές μας εικόνες, το μπροστινό μέρος του VW Passat θα αποκτήσει σαφώς πιο δυναμική εικόνα.

Ανανεωμένο VW Passat

15/11/2016

Του χρόνου αναμένεται η ανανεωμένη εκδοχή του VW Passat, με το μεσαίο μοντέλο των Γερμανών να φημολογείται πως θα πάρει -για πρώτη φορά στην ιστορία του- κινητήρα 1.000 κυβικών. Δείτε κατά αποκλειστικότητα την πιθανή μορφή του, αλλά και όλες τις πληροφορίες γύρω από αυτό.

autoagora Team

What`s new
  • Πιο δυναμική σχεδίαση μπροστά
  • Ακόμη πιο ποιοτικό εσωτερικό
  • Με 1.000άρη κινητήρα
 
Έρχεται το 2017
Παραφράζοντας τη γνωστή ρήση για την γυναίκα του Καίσαρα, η 8η γενιά του VW Passat δεν φτάνει να είναι εντελώς νέα, τεχνολογικά προηγμένη και βασισμένη σε μια εξελιγμένη πλατφόρμα (MQB), αλλά και να το δείχνει. Από το λανσάρισμα του, το μεσαίο σεντάν της VW δέχθηκε κριτική για την ιδιαίτερα συγκρατημένη σχεδίασή του, η οποία μάλιστα δεν ξεχώριζε και ιδιαίτερα από το προηγούμενο. Και να φανταστεί κανείς πως το υπάρχον Passat είναι το πιο δυναμικό που έχει σχεδιαστεί μέχρι σήμερα. Το 2017, η 8η γενιά του VW Passat θα είναι στο μέσον της εμπορικής του καριέρας (λανσαρίστηκε το 2014) και όπως είναι αναμενόμενο θα δεχθεί την καθιερωμένη ανανέωση με σκοπό να συνεχίσει την εμπορική του καριέρα μέχρι το λανσάρισμα της 9η γενιάς κοντά στο 2020.
 
Πουλάει «μούρη»
Όπως φαίνεται ξεκάθαρα από τις ηλεκτρονικά επεξεργασμένες κατασκοπευτικές μας εικόνες, το μπροστινό μέρος του VW Passat θα αποκτήσει σαφώς πιο δυναμική εικόνα. Κύριο χαρακτηριστικό θα είναι η τονισμένη μάσκα, η οποία θα «κατεβαίνει» χαμηλά και μέσα στον πιο αιχμηρό σχεδιαστικά προφυλακτήρα, παίρνοντας στοιχεία από το επερχόμενο νέο VW CC. Πιο μοντέρνα θα είναι και τα LED φώτα, οι προβολείς των οποίων θα διαθέτουν την τελευταία λέξη της σχετικής τεχνολογίας, καθώς και δυνατότητα ενεργής προσαρμογής σε διαφορετικά οδηγικά μοτίβα. Oι αλλαγές στο πίσω μέρος θα είναι λιγότερο διακριτές και θα αφορούν κυρίως τα φώτα. Οι σχεδιαστικές αλλαγές του ανανεωμένου VW Passat θα αφορούν όλη τη γκάμα του μοντέλου, όπως φυσικά και την στέισον βάγκον Variant έκδοση, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη κατασκοπευτική εικόνα της οποίας εξασφαλίσαμε επίσης σε αποκλειστικότητα. Οι βασικές διαστάσεις του ανανεωμένου Passat (μήκος, πλάτος, ύψος και μεταξόνιο) θα παραμείνουν ως έχουν, αφού μιλάμε για μια ανανέωση, ενώ το αυτοκίνητο θα συνεχίσει φυσικά να «πατάει» πάνω στην ξακουστή, ευμετάβλητη, ελαφριά και άκαμπτη πλατφόρμα MQB.
 
Και με 1000άρη κινητήρα
To Ford Mondeo είναι ήδη διαθέσιμο με 1,0 EcoBoost κινητήρα 125 ίππων, ενώ το επερχόμενο νέο Insignia θα είναι επίσης διαθέσιμο με τον 1,0 ECOTEC κινητήρα της Opel. Με δεδομένο πως τα δύο αυτά μοντέλα είναι άμεσοι ανταγωνιστές του Passat και πως στην VW υπάρχει ο 1,0 TSI, είναι πολύ πιθανό το λανσάρισμα του ανανεωμένου μοντέλου να συνδυαστεί με χαμήλωμα της βάσης στη γκάμα των κινητήρων. Μια αύξηση της ιπποδύναμης (από 110 ή 115 ίππους που είναι σε μικρότερα μοντέλα) στους 120-125 ίππους θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη για να μπορεί να κινηθεί με άνεση το μεγάλο αμάξωμα. Κατά τα άλλα η γκάμα των κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου θα παραμείνει ως έχει με ρυθμίσεις όμως για καλύτερη απόδοση. Ήδη φημολογείται πως η κορυφαία biturbo πετρελαιοκίνητη έκδοση από 240 ίππους θα φτάσει στους 280. Θα παραμείνει φυσικά και η plug-in υβριδική έκδοση GTE.
 
Ακόμη πιο premium εσωτερικό
Το επίπεδο της ποιότητας στο εσωτερικό του νέου Passat είναι υψηλό, αγγίζοντας τα όρια των premium επιλογών της κατηγορίας. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, στόχος των ανθρώπων της VW είναι να γίνει ακόμη πιο εντυπωσιακό σε θέματα ποιότητας και φινιρίσματος με τη χρήση νέων υλικών και πιο ποιοτικών επενδύσεων. Επίσης θα γίνει και πιο high-tech με τη χρήση τελευταίας γενιάς συστημάτων infotainment και οθονών αφής. Σχεδιαστικά δεν είναι εύκολο να αλλάξουν πολλά στις λιτές και καθαρές γραμμές του σημερινού μοντέλου, οι οποίες όμως τονίζουν την εργονομία και την λειτουργικότητα της καμπίνας. Οι χώροι θα παραμείνουν φυσικά κορυφαίοι, τόσο όσον αφορά στους επιβάτες, όσο και στις αποσκευές (586 λτ. στο σεντάν και 650 λτ. στο στέισον).