Η κορυφαία 4αρα ακολουθεί τις μικρότερες «αδερφές» της και φρεσκάρεται στα σημεία.
Η Σειρά 4 είναι από τα πιο επιτυχημένα σπορ αυτοκίνητα στην γκάμα της BMW, με τις συνολικές πωλήσεις να ξεπερνούν τις 400.000 παγκοσμίως από το 2014 που μπήκε για πρώτη φορά στην παραγωγή. Παραδόξως, οι ΗΠΑ και η Αγγλία είναι οι χώρες που σημειώνουν τη μεγαλύτερη ζήτηση, με τη Γερμανία να τις ακολουθεί.
Μετά τις πρώτες φωτογραφίες του ανανεωμένου κουπέ που είδαμε πριν λίγες μέρες, ήρθε η σειρά για την κορυφή της γκάμας. Η Μ4 φοράει το ίδιο, ελαφρύ «μακιγιάζ» με τις απλές εκδόσεις που περιλαμβάνει προβολείς LED και προαιρετικά Icon Adaptive LED, τα οποία προσαρμόζουν την ένταση και την κατεύθυνση της δέσμης φωτός ανάλογα με τις συνθήκες και τη διερχόμενη κυκλοφορία.
Στο πίσω μέρος, τοποθετούνται 3D LED φανάρια και διατίθεται το carbon χείλος στην κορυφή του πορτμπαγκάζ από το Competition Package στις απλές Μ4. Επίσης, υπάρχουν νέες ζάντες 20 ιντσών ίδιας σχεδίασης με αυτών της GTS.
Μιλώντας για πακέτα, πρεμιέρα κάνει το Exterior Carbon Package χάρις στο οποίο αποκτούν ανθρακονημάτινη υπόσταση το μπροστινό splitter, ο διαχύτης και το προαναφερθέν χείλος – spoiler. Το κόστος ανέρχεται στις 3.000 ευρώ.
Στο εσωτερικό συναντώνται ακόμα περισσότερα τμήματα ντυμένα με ανθρακόνημα, όμως την παράσταση κλέβουν τα νέα φωτιζόμενα logos «Μ4» που είναι τοποθετημένα στις πλάτες των καθισμάτων.
Mηχανικά παρατηρείται μικρή μεταβολή στην ιπποδύναμη προς τα πάνω, κάτι που σημαίνει πως ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος 6κύλινδρος εν σειρά των 3 λίτρων αποδίδει τώρα 431 ίππους (αντί για 420) και το Competition Package φτάνει τους 450 (από 444). Οι αριθμοί αυτοί μεταφράζονται σε επιτάχυνση 0-100 σε 4 δλ. (4.2 το χειροκίνητο) για την κουπε και 4.3 δλ. (4.5 η χειροκίνητη) για την ανοιχτή έκδοση. Το Competition Package «ψαλιδίζει» 0.2 δλ. , ενώ σε κάθε περίπτωση η τελική ανέρχεται στα 250 ηλεκτρονικά περιορισμένα χλμ./ώρα.