Το νέο Audi A4 allroad quattro έκανε το ντεμπούτο του δύο μήνες πριν στην έκθεση του Ντιτρόιτ. Πλέον ξεκινούν οι παραγγελίες για αυτό στη Γερμανία, ενώ στη χώρα μας αναμένεται τον επόμενο μήνα.
Audi A4 allroad quattro
16/3/2016
Το νέο Audi A4 allroad quattro μόλις ξεκίνησε στη Γερμανία την εμπορική του «σταδιοδρομία». Από τα μέρη μας αναμένεται τον επόμενο μήνα, σε πέντε εκδόσεις πετρελαίου και μία βενζίνης.
autoagora Team
Το νέο Audi A4 allroad quattro έκανε το ντεμπούτο του δύο μήνες πριν στην έκθεση του Ντιτρόιτ. Πλέον ξεκινούν οι παραγγελίες για αυτό στη Γερμανία, ενώ στη χώρα μας αναμένεται τον επόμενο μήνα. Ενδεικτικά, στην «πατρίδα» του το νέο A4 allroad κοστίζει από 44.750 ευρώ.
Πρόκειται για την έκδοση με το 2.0 TDI μοτέρ πετρελαίου των 163 ίππων, το οποίο συνεργάζεται με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic. Στάνταρ φυσικά είναι το σύστημα 4κίνησης quattro, όπως είναι και οι τροχοί των 17 ιντσών, τα φώτα xenon και οι μεγαλύτερες από το A4 Avant ράγες οροφής.
Σε σχέση με το τελευταίο, το «απλό» δηλαδή Α4 station wagon, το Audi A4 allroad quattro έχει διευρυμένη απόσταση από το έδαφος κατά 34 χλστ. Ξεχωρίζει από τις προστατευτικές ποδιές, τη διαφορετική γρίλια, τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, τον ασημί πίσω διαχύτη και τους τονισμένους θόλους των τροχών.
Επόμενη επιλογή είναι αυτή με το 3.0 TDI σύνολο των 218 ίππων και των 400 Nm, που προέρχεται από το Q7. Συνεργάζεται πάλι με το 7άρι S tronic κιβώτιο και κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 6,6 δλ. Το ίδιο σύνολο βγάζει και 272 ίππους, αλλά και 50% περισσότερη ροπή και τοποθετείται στην κορυφαία έκδοση του A4 allroad. Διαθέτει 8άρι Tiptronic κιβώτιο που του επιτρέπει να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,5 δλ. Η βασική έκδοση με τον V6 3.0 TDI κοστίζει στη Γερμανία 49.750 ευρώ, ενώ η δυνατή τιμάται στα 54.400 ευρώ.
Η μόνη επιλογή βενζίνης είναι η 2.0 TFSI των 252 ίππων και των 370 Nm ροπής, διαθέσιμης στις 1.600 – 4.500 σ.α.λ. Με το 7άρι S tronic, κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δλ., ενώ έχει τελική ταχύτητα 246 χλμ./ώρα. Αναμένονται δύο ακόμα εκδόσεις του 2.0 TDI συνόλου, η βασική των 150 ίππων και άλλη μία με 190 άλογα.