Οι
επιπτώσεις του κορωνοϊού συνεχίζουν να αφήνουν το αποτύπωμά τους στον κόσμο της αυτοκίνησης. Τους τελευταίους μήνες
ο μεγαλύτερος πονοκέφαλος των αυτοκινητοβιομηχανιών και των εργοστασίων ανά τον κόσμο έχει να κάνει με την
περιορισμένη διαθεσιμότητα ημιαγωγών (semiconductors), των microchips δηλαδή που είναι απαραίτητα για την κατασκευή κάθε νέου μοντέλου. Σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας και ανάλυσης IHS Market
μόλις το πρώτο τρίμηνο του 2022 αναμένεται να επανέλθει η κανονικότητα στην ζήτηση και διάθεση του συγκεκριμένου εξαρτήματος.
«Η αύξηση νέων μεταλλάξεων (COVID-19) ειδικά σε περιοχές με περιορισμένη πρόοδο εμβολιασμού συνεχίζει να απειλεί τη διαθεσιμότητα των microchiphs λόγω της μείωσης του εργατικού δυναμικού» τόνισε στο Automotive.news έμπειρος άνθρωπος του χώρου.
Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »
Όλα αυτά, μάλιστα, γίνονται σε μία περίοδο που
αναμένεται αύξηση κατά 50% στην παραγωγή ελαφρών οχημάτων μέσα στο επόμενο εξάμηνο. Υπενθυμίζεται ότι οι αλυσίδες εφοδιασμού δέχτηκαν ισχυρό πλήγμα το πρώτο τρίμηνο του 2021 από
τις καταιγίδες στο Τέξας, τον σεισμό της Φουκουσίμα στην Ιαπωνία και την πυρκαγιά σε ένα ιαπωνικό εργοστάσιο ημιαγωγών που ανήκει στην Renesas Electronics Corp. Οι επιπτώσεις των παραπάνω γεγονότων εμφανίζεται πιο έντονα στο δεύτερο τρίμηνο του έτους, όπως αναφέρει σχετικά η IHS Markit. Για τον λόγο αυτό, άλλωστε, σημειώθηκαν
αρνητικά ρεκόρ στις πωλήσεις αυτοκινήτων και φορτηγών σε πολλές αντιπροσωπείες, σύμφωνα με την συμβουλευτική εταιρεία AlixPartners.