autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Η Ford παρουσίασε την ευρωπαϊκή εκδοχή της νέας, τρίτης γενιάς του Ford Ka+, η οποία θα κατασκευάζεται αποκλειστικά με 5θυρο αμάξωμα και θα εφοδιάζεται με βενζινοκινητήρα 1,2 λτ. 70 και 85 ίππων.

Αυτό είναι το νέο Ford Ka+

10/6/2016

Η νέα γενιά του Ford Ka είναι μεγαλύτερη, αποκλειστικά πεντάθυρη και συνολικά αναβαθμισμένη από την απερχόμενη. Για να τονιστούν τα παραπάνω, το όνομά του πλέον θα το συνοδεύει το «plus»…

autoagora Team

Το νέο Ford Ka θα φέρει πλέον το «+» στην ονομασία του, προκειμένου να τονίσει τη διαφορετικότητά του και την υπεροχή του έναντι του μοντέλου που αντικαθιστά. Η τρίτη γενιά του λιλιπούτειου Ford παρουσιάστηκε με κάθε λεπτομέρεια και πλέον δεν αποτελεί συμπαραγωγή με τη Fiat (όπως συνέβαινε με το προηγούμενο μοντέλο που είχε DNA από Fiat 500).

Το Ford Ka+ είχε εξελιχθεί σε σίριαλ, καθώς ενώ είχε ξεκινήσει εδώ και δύο περίπου χρόνια την εμπορική του καριέρα στην Βραζιλία, η ευρωπαϊκή του έκδοση καθυστέρησε αρκετά. Και αυτό γιατί η Ford έκανε αλλαγές στο μοντέλο της προκειμένου να έρθει πιο κοντά στις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού της Ευρώπης. Αλλαγές που έχουν να κάνουν τόσο με το στήσιμο της ανάρτησής του και τη ρύθμιση του τιμονιού, όσο και με την εμφάνιση του αποκλειστικά 5θυρου αμαξώματος.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ford το Ka+ έχει μήκος 3.929 χλστ. πλάτος 1.695 χλστ., και ύψος 1.524 χλστ., ενώ το μεταξόνιό του είναι 2.489 χλστ. Τιμές που συνεπάγονται αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις σε σχέση με το Ka δεύτερης γενιάς, που με τη σειρά τους φέρνουν ανάλογη αύξηση της ευρυχωρίας σε καμπίνα (η Ford κάνει λόγο για φιλοξενία πέντε επιβατών) και χώρο αποσκευών. Ο τελευταίος είναι 257 λίτρα και έχει και 13 επιπλέον λίτρα κάτω από το δάπεδό του. Μάλιστα η Ford διατείνεται πως στο εσωτερικό του Ka+ έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην πρακτικότητα, καθώς υπάρχον πολλοί αποθηκευτικοί χώροι (συνολικά 21 θήκες).

Το εσωτερικό του Ford Ka+ ακολουθεί τα σχεδιαστικά μονοπάτια που έχει χαράξει το Fiesta, καθώς σχεδιαστικές ομοιότητες συναντάμε τόσο στην κεντρική κονσόλα όσο και στον πίνακα οργάνων. Μάλιστα όπως βλέπουμε και από τη σχετική εικόνα ο εξοπλισμός του Ka+ θα έχει αρκετά στοιχεία άνεσης, όπως το τιμόνι με τα χειριστήρια για το χειρισμό ηχοσυστήματος και cruise control. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε και στην συνδεσιμότητα με άλλες συσκευές για αυτό και το Ka+ εξοπλίζεται με το σύστημα SYNC το οποίο υποστηρίζει φωνητικές εντολές Bluetooth και πολλά άλλα. Μάλιστα, από τη βασική έκδοση το Ka+ θα διαθέτει ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέφτες, έξι αερόσακους, τηλεχειριζόμενο κεντρικό κλείδωμα, ESP, hill start assist, και περιοριστή ταχύτητας.

Κάτω από το καπό του το Ford Ka+ θα έχει ένα βενζινοκίνητο μοτέρ 1,2 λτ. τετρακύλινδρο, ατμοσφαιρικό το οποίο θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις. Μία με 70 ίππους και μία με 85 ίππους. Και στις δύο περιπτώσεις το κιβώτιο θα είναι 5άρι χειροκίνητο. Όσον αφορά την μέση κατανάλωση του Ka+ η Ford διατείνεται πως δεν θα ξεπερνά τα 5 λίτρα/100 χλμ. με τις εκπομπές ρύπων να φτάνουν τα 114 γρ/χλμ (4,8 λίτρα/100 χλμ. και 110 γρ./χλμ. CO2 στην έκδοση ECO). Όσον αφορά τις επιδόσεις του, για τα 0-100 χλμ./ώρα το 70άρι χρειάζεται 15,3 δλ. ενώ το 85άρι 13,3 δλ. (13,9 δλ. στην έκδοση ECO).

Οι παραγγελίες του στην ευρωπαϊκή αγορά έχουν ήδη ξεκινήσει. Τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν αρχές φθινοπώρου, ενώ η τιμή του στην Γερμανία προς το παρόν ξεκινά από τα 9.990 ευρώ.