Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
3 φωτογραφίες »

Βάζει φρένο στους κινητήρες καύσης μέχρι το 2035 η ΕΕ!

Διαβάστηκε από 17072 αναγνώστες - 12/7/2021

Έτοιμη να λάβει δραστικά μέτρα για τον περιορισμό των περιβαλλοντικών επιπτώσεων από τις εκπομπές αέριων ρύπων είναι η Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς σύμφωνα με μέσα του εξωτερικού ετοιμάζεται να τελειώσει τους κινητήρες καύσης έως το 2035!

Την μετάβαση σε οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων έχει βάλει ως προτεραιότητα η Ευρωπαϊκή Ένωση. Με τις επιπτώσεις από το φαινόμενο του θερμοκηπίου (άνοδος θερμοκρασίας, λιώσιμο των πάγων) να γίνονται περισσότερο ορατές από ποτέ, η ΕΕ φιλοδοξεί μέσα στα επόμενα χρόνια να μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα από την κυκλοφορία των αυτοκινήτων εντός των κρατών-μελών της. Αυτό, τουλάχιστον, αποκαλύπτει έγγραφο-φωτιά που έφερε στην δημοσιότητα η ιστοσελίδα «Bloomberg», στο οποίο αναφέρεται το νομοσχέδιο το οποίο θα φέρει προς συζήτηση και ψήφιση η αρμόδια τα συγκεκριμένα ζητήματα Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Η ΕΕ θα ζητήσει τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων να είναι διαθέσιμα προς το κοινό ανά 60 χιλιόμετρα.

Η ΕΕ θα ζητήσει τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων να είναι διαθέσιμα προς το κοινό ανά 60 χιλιόμετρα.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Βελτίωση των υποδομών φόρτισης
Μεταξύ των προτεραιοτήτων που έχει αναλάβει η υποχρέωση των εθνικών κυβερνήσεων για ενίσχυση των υποδομών φόρτισης. Πιο συγκεκριμένα, θέλοντας να συμβάλει στην μαζική διάθεση ηλεκτρικών οχημάτων, πέρα από τα οικονομικά κίνητρα που παρέχει κάθε χώρα ξεχωριστά, η Ευρωπαϊκή Ένωση θα απαιτήσει από τα κράτη-μέλη της να δημιουργήσουν περισσότερους δημόσιους φορτιστές. Το ακριβές πλάνο θέλει σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων διαθέσιμα προς το κοινό ανά 60 χιλιόμετρα, ενώ τα σημεία ανεφοδιασμού για υδρογονοκίνητα οχήματα θα απέχουν μάξιμουμ 150 χιλιόμετρα.
 
Αυστηρότερα πρότυπα ρύπανσης, μείωση εκπομπών στο 100% ως το 2035
Η μεγαλύτερη, πάντως, αποκάλυψη του ρυθμιστικού νομοσχεδίου αφορά τις εκπομπές ρύπων μέσα στην επόμενη 15ετία, για την οποία οι προβλέψεις αναμένεται να φέρουν τα... πάνω κάτω. Λόγω των αυστηρότερων προτύπων ρύπανσης που θα προταθούν αναμένεται, αρχικά, να ζητηθεί μείωση των εκπομπών ρύπων από καινούργια αυτοκίνητα και φορτηγά κατά 65% από το 2030 σε σύγκριση με την φετινή χρονιά. Μακροπρόθεσμα ο στόχος είναι η μείωση να φτάσει στο 100% το 2035, όταν και δηλαδή θα σταματήσει η κυκλοφορία οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης!

Ακολουθώντας τις επιταγές της «Πράσινης Συμφωνίας» η Ευρώπη η θέλει να γίνει η πρώτη ήπειρος με μηδενικές εκπομπές CO2 ως το 2050.

Ακολουθώντας τις επιταγές της «Πράσινης Συμφωνίας» η Ευρώπη η θέλει να γίνει η πρώτη ήπειρος με μηδενικές εκπομπές CO2 ως το 2050.

 
Το νομοσχέδιο θα παρουσιαστεί επισήμως στις 14 Ιουλίου και εκτός των παραπάνω θα προτείνει την περαιτέρω αξιοποίηση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας από 32% σε 40% στο τέλος της δεκαετίας. Επιπλέον, θα αιτηθεί την αύξηση φορολογίας στην αγορά ορυκτών καυσίμων, καθιερώνοντας μάλιστα και παγκόσμια εισφορά στις εισαγωγές προϊόντων που παράγονται από άνθρακα. Όλα τα παραπάνω εντάσσονται στην πρόθεση της Ευρώπης να γίνει η πρώτη ήπειρος με μηδενικές εκπομπές CO2 ως το 2050. Ακολουθώντας τις επιταγές της «Πράσινης Συμφωνίας» χρειάζεται να περιορίσει τις εκπομπές αέριων ρύπων οι οποίες ειδικά στην αυτοκίνηση και την βιομηχανική λειτουργία αντιπροσωπεύουν ένα μεγάλο ποσοστό επί των συνολικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε