Το νέο Hyundai Tucson μόλις απέκτησε μια έκτη έκδοση στη γκάμα του, στην οποία συνδυάζονται ο 1.700άρης diesel των 141 ίππων με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT.
Η Hyundai ανακοινώνει στο προσθιοκίνητο Tucson 1.7 CRDi 141 PS 7DCT, κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. στην πόλη, 4,7 λτ./100 χλμ. στο ταξίδι και 4,9 λτ./100 χλμ./ώρα στη μικτή χρήση. Οι εκπομπές CO2 είναι 129 γρ./χλμ.
Diesel αυτόματο το Tucson
7/3/2016
Μπορεί εμείς το νέο Hyundai Tucson να πρέπει να περιμένουμε μέχρι το καλοκαίρι για να το δούμε, αλλά στην Ευρώπη κάνει πάταγο. Απέκτησε και μια νέα diesel εκδοχή 1.7 CRDi 141 PS με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
autoagora Team
Μπορεί το νέο Tucson να μην έχει αρχίσει ακόμα την «καριέρα» του εδώ, καθώς αναμένεται στην Ελλάδα το καλοκαίρι, αλλά αποτελεί το μοντέλο της Hyundai με τις γρηγορότερες πωλήσεις στην Ευρώπη, με περισσότερα από 115.000 οχήματα να έχουν ήδη παραγγελθεί στη Γηραιά Ήπειρο.
Η εξέλιξη της τελευταίας στιγμής είναι πως το νέο Tucson μόλις απέκτησε μια έκτη έκδοση στη γκάμα του, στην οποία συνδυάζονται ο 1.700άρης diesel με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT, το οποίο μέχρι στιγμής ήταν διαθέσιμο (προαιρετικά) μόνο στην turbo έκδοση βενζίνης 1.6 T-GDI των 176 ίππων.
Εφεξής, λοιπόν, το κιβώτιο 7DCT θα διατίθεται και με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,7 λτ., ο οποίος έχει ισχύ 141 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και ροπή 340 Nm, διαθέσιμη από τις 1.750 μέχρι τις 2.500 σ.α.λ. Το εν λόγω κιβώτιο είναι πιο οικονομικό κατά 20% σε σύγκριση με το 6άρι αυτόματο, καθώς διαθέτει επιπλέον και σύστημα Integrated Stop & Go (ISG), μια τεχνολογία που πλέον περνάει σε όλη τη γκάμα του Tucson.
Η Hyundai, λοιπόν, ανακοινώνει στο προσθιοκίνητο Tucson 1.7 CRDi 141 PS 7DCT, κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. στην πόλη, 4,7 λτ./100 χλμ. στο ταξίδι και 4,9 λτ./100 χλμ./ώρα στη μικτή χρήση. Οι εκπομπές CO2 βρίσκονται στα 129 γρ./χλμ. Το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 11,5 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 185 χλμ./ώρα.