Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
3 φωτογραφίες »

EL1: 816 ηλεκτρικοί ίπποι, κόστος 1.000.000 ευρώ

9/9/2021

Αρκετές εταιρίες τον τελευταίο καιρό, ρίχνουν μια ματιά στο παρελθόν τους για να επαναπροσδιορίσουν τους στόχους τους στην νέα ηλεκτρική εποχή που ακολουθεί. Κάποιες άλλες πάλι, ρίχνουν ματιά στο παρελθόν… άλλων εταιριών. Έτσι και η εταιρία E-Legends, θα λανσάρει μια σειρά από 3 ηλεκτρικά υπεραυτοκίνητα βασισμένα σε Rally-Icons του παρελθόντος με κόστος 1.000.000 έκαστο. Η αρχή γίνεται με το μοντέλο EL1, το οποίο μας θυμίζει έντονα την «κοντή» έκδοση του Audi Quattro που μεσουρανούσε στους αγώνες rally την δεκαετία του 1980.

Ο Γερμανός κατασκευαστής E-Legend αποκάλυψε το ηλεκτρικό αυτοκίνητο επιδόσεων με σαφείς αναφορές στο Rally-Icon του Group B, Audi Quattro S1. Με το όνομα EL1, το sport coupe που θυμίζει έντονα το SWB Quattro, κινείται με τη βοήθεια τριών ηλεκτρικών κινητήρων. Ο πρώτος είναι τοποθετημένος μπροστά και έχει αποδώσει 204 ίππους ενώ στον πίσω άξονα, υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνδυαστικά 612 ίππους. Η συνολική απόδοση φτάνει τους 816 ίππους και η κίνηση  μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς, ενώ η ενέργεια με την οποία τροφοδοτούνται οι ηλεκτροκινητήρες προέρχεται από μία μπαταρία των 90 kWh η οποία έχει σχήμα T έτσι ώστε να κρατάει το κέντρο βάρους του οχήματος χαμηλά.


Δεν βλέπουμε την τεράστια φτερούγα πίσω, όμως το σχήμα είναι πιο κοντά στην δρομίσια SWB έκδοση

Δεν βλέπουμε την τεράστια φτερούγα πίσω, όμως το σχήμα είναι πιο κοντά στην δρομίσια SWB έκδοση

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Η πρώτη επαφή με το ολοκληρωμένο πρωτότυπο έγινε στο σαλόνι αυτοκινήτου του Μονάχου, όπου η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το ΕL1 θα έχει μία αυτονομία 400 χιλιομέτρων, ενώ θα έχει τη δυνατότητα να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 km/h σε μόλις 2.8 δευτερόλεπτα. Εντύπωση προκαλεί η δήλωση της κατασκευάστριας εταιρείας, ότι το αυτοκίνητο θα είναι ικανό να κάνει δύο ολοκληρωμένους γύρους στην πίστα του Nurburgring, όταν η οδήγηση γίνεται με χρήση του «ενεργοβόρου» προγράμματος οδήγησης, Sport Plus. Και λέμε ότι προκαλεί εντύπωση, διότι ο κάθε γύρος στο Nurburgring έχει μήκος περίπου 25 χιλιόμετρα, άρα καταλαβαίνουμε ότι η μπαταρία θα εξαντληθεί μετά από 50km οριακής οδήγησης στην πράσινη κόλαση.

Το πρωτότυπο που ζυγίζει 1.680 κιλά, έχει ζάντες 19 ιντσών εμπρός και 20 πίσω, με LED φώτα και ρυθμιζόμενη ανάρτηση

Το πρωτότυπο που ζυγίζει 1.680 κιλά, έχει ζάντες 19 ιντσών εμπρός και 20 πίσω, με LED φώτα και ρυθμιζόμενη ανάρτηση

 
Το πρωτότυπο που ζυγίζει 1.680 κιλά, έχει ζάντες 19 ιντσών εμπρός και 20 πίσω, με LED φώτα και ρυθμιζόμενη ανάρτηση. Πληροφορίες για το εσωτερικό του οχήματος δεν υπάρχουν ακόμα, γνωρίζουμε όμως ότι θα υπάρχει κλιματισμός και κάμερα οπισθοπορείας. «Στόχος της Ε-Legend είναι να μεταφέρει την αίσθηση αναλογικής οδήγησης σε ένα σύγχρονο ηλεκτρικό κόσμο» δήλωσε ο διευθυντής της εταιρείας συμπληρώνοντας, ότι το μοντέλο  πατάει πάνω σε ένα πολύ ελαφρύ monocoque σασί κατασκευασμένο από carbon, χωρίς όμως να δίνει περαιτέρω πληροφορίες για το ποιος είναι ο προμηθευτής.
 
Μόλις 30 EL1 θα κατασκευαστούν συνολικά, με το κόστος να βρίσκεται στα περίπου 900.000 ευρώ προ φόρων, ενώ η εταιρεία ανακοίνωσε ότι έχει στα σχέδια την κατασκευή άλλων δύο οχημάτων βασισμένα σε αυτοκίνητα ράλι του παρελθόντος.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε