autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Αντίθετα με ό,τι μας έχει συνηθίσει η McLaren, η 570GT εστιάζει στην πρακτικότητα και στην ευχρηστία, προσφέροντας μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και πιο πολυτελές σαλόνι.

Η νέα McLaren 570GT είναι το τρίτο μέλος της «οικογένειας» Sport Series, η οποία αποτελείται επίσης από τις 570S και 540C.

Ο twin-turbo V8 κινητήρας των 3,8 λίτρων αποδίδει 570 ίππους και επιτρέπει στην 570GT να κάνει το 0-100 σε 3,4 δλ. Για το 0-200 απαιτούνται 9,8 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα είναι 328 χλμ./ώρα.

Την άνεση ενισχύουν και οι ευρύτερες δερμάτινες επενδύσεις του σαλονιού, αλλά και «καλούδια» όπως τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα – θερμαινόμενα καθίσματα.

Η πρόσβαση στον χώρο αποσκευών γίνεται μέσω του ανοιγόμενου πίσω παράθυρου, ενώ ο προσφερόμενος όγκος του έχει μεγαλώσει κατά 220 λτ., φτάνοντας στα 351 λτ.

Η πανοραμική οροφή κάνει πιο ευχάριστη την McLaren 570GT στην καθημερινή χρήση.

Εμφάνιση και …άνεση

25/2/2016

Στοχεύοντας στην άνεση τόσο στην καθημερινή χρήση όσο και στο ταξίδι, η McLaren παρουσιάζει την 570GT, το πιο εύχρηστο και πρακτικό αυτοκίνητο που έφτιαξε ποτέ.

autoagora Team

Η νέα McLaren 570GT είναι το τρίτο μέλος της «οικογένειας» Sport Series, η οποία αποτελείται επίσης από τις 570S και 540C. Αντίθετα με ό,τι μας έχει συνηθίσει η βρετανική εταιρεία, η 570GT εστιάζει στην πρακτικότητα και στην ευχρηστία, προσφέροντας μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και πιο πολυτελές σαλόνι. Βολεύει, δηλαδή, τόσο στην καθημερινή χρήση όσο και στα ταξίδια.

Για να γίνει αυτό, η McLaren τοποθέτησε στην 570GT ένα μεγαλύτερο πίσω τζάμι και πανοραμική οροφή που φωτίζει το σαλόνι. Η πρόσβαση στον χώρο αποσκευών γίνεται μέσω του ανοιγόμενου πίσω παράθυρου, ενώ ο προσφερόμενος όγκος του έχει μεγαλώσει κατά 220 λτ., φτάνοντας στα 351 λτ. Επιπλέον πόντους ευχρηστίας προσθέτουν οι πλευρικές πόρτες που έχουν μεγαλύτερο άνοιγμα.

Οι μηχανικοί της McLaren πείραξαν την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου, ώστε να προσφέρει μεγαλύτερη άνεση στο ταξίδι. Στην ίδια λογική, ο θόρυβος κύλισης μειώνεται από τα ειδικά ελαστικά Pirelli P-Zero τεχνολογίας Noise Cancelling System. Την άνεση ενισχύουν και οι ευρύτερες δερμάτινες επενδύσεις του σαλονιού, αλλά και «καλούδια» όπως τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα – θερμαινόμενα καθίσματα, οι αισθητήρες παρκαρίσματος και το τιμόνι που έχει λειτουργία για εύκολη είσοδο – έξοδο από το αμάξι.

Η πιο εύχρηστη McLaren της ιστορίας βασίζεται στο ίδιο ανθρακονημάτινο monocoque πλαίσιο με την 570S, μοιράζεται με αυτήν τις ίδιες αναρτήσεις που αποτελούνται από διπλά ψαλίδια, ενεργά αμορτισέρ και αντιστρεπτικές ράβδους εμπρός – πίσω. Όμως, η σκληρότητα των ελατηρίων έχει μειωθεί κατά 15% μπροστά και κατά 10% πίσω.

Ίδιος είναι και ο twin-turbo V8 κινητήρας των 3,8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 570 ίππους ισχύος και 600 Nm ροπής. Συνδυάζεται με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη SSG και παρόλο το βάρος των 1.360 κιλών, επιτρέπει στην 570GT να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δλ. Για το 0-200 χλμ./ώρα απαιτούνται 9,8 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα είναι 328 χλμ./ώρα.

Η νέα McLaren 570GT θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης. Η τιμή της στην Αγγλία ορίστηκε στις 154.000 λίρες (195.000 ευρώ), με τα πρώτα αυτοκίνητα να φτάνουν στους τυχερούς κατόχους τους προς τα τέλη του έτους.