autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
2 φωτογραφίες »

Επανάσταση από την Audi, τέλος οι πωλήσεις μέσω αντιπροσωπειών!

Διαβάστηκε από 7649 αναγνώστες - 1/7/2021

Ένα διαφορετικό τρόπο πωλήσεων των ηλεκτρικών μοντέλων της προανήγγειλεη Audi, που καθιερώνει το σύστημα «agency model» για τις πωλήσεις των νέων ηλεκτρικών της αυτοκινήτων.

Νέο τοπίο στον χώρο των λιανικών πωλήσεων ετοιμάζεται να λανσάρει η Audi από το 2023 και μετά. Πιο συγκεκριμένα, η γερμανική μάρκα ετοιμάζεται να καθιερώσει σύστημα «agency model» για τις πωλήσεις των ηλεκτρικών της οχημάτων, μία πολιτική δηλαδή στην οποία κάθε αυτοκίνητο θα πωλείται απευθείας από την εκάστοτε μάρκα, με τους εμπόρους να ενεργούν μόνο ως μεσάζοντες. Με τον τρόπο αυτό θέλει να πετύχει τον εξορθολογισμό και την ψηφιοποίηση της διαδικασίας πωλήσεων και διανομής. Μέχρι στιγμής τα τρέχοντα ηλεκτρικά Q4 e-tron και Q4 e-tron GT πωλούνται στους πελάτες μέσω του εξουσιοδοτημένου δικτύου αντιπροσώπων της Audi.

Το Audi Q4 e-tron είναι από τα ηλεκτρικά μοντέλα που θα πωλούνται απευθείας από τις μάρκες.

Το Audi Q4 e-tron είναι από τα ηλεκτρικά μοντέλα που θα πωλούνται απευθείας από τις μάρκες.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
«Αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα για τον ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό στις πωλήσεις των μοντέλων μας και το επόμενο λογικό βήμα προς ένα ηλεκτρικό μέλλον. Οι διαδικτυακές πωλήσεις αποκτούν μεγαλύτερη σημασία και οι περισσότεροι από τους πελάτες ξεκινούν τη διαδικασία αγοράς τους με τη συλλογή πληροφοριών στο διαδίκτυο» δήλωσε εκπρόσωπος της Audi στην Automotive News Europe. Προσέθεσε, βέβαια, ότι οι αντιπροσωπείες «παραμένουν η ραχοκοκαλιά» με την αλλαγή να γίνεται για να προσαρμοστεί η εταιρεία στην διαρκώς μεταβαλλόμενη συμπεριφορά των πελατών.
 
Η εφαρμογή της νέας πολιτικής θα ξεκινήσει κλιμακωτά από ευρωπαϊκές αγορές το 2023, με τις Γερμανία, Γαλλία, Μεγάλη Βρετανία, Ιταλία, Ισπανια, Πολωνία, Ιρλανδία και Σουηδία να είναι οι πρώτες χώρες που θα δεχτούν το «agency model». Πρόσφατη μελέτη, εξάλλου, έδειξε πως το συγκεκριμένο μοντέλο πωλήσεων μπορεί βραχυπρόθεσμα να μειώσει το κόστος διανομής κατά 1-2%, ενώ το ποσοστό θα φτάσει το 10% σε μακροπρόθεσμο στάδιο.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »