Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

«Επίθεση» στην ΕΕ, αντιδρούν στο τέλος των θερμικών κινητήρων

13/7/2021

Μερικές μόλις ώρες μετά την αποκάλυψη της πρόθεσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης να καταργήσει τους κινητήρες καύσης το 2035 ήρθαν οι πρώτες... αποστασίες. Γαλλία και Γερμανία διαφώνησαν δημοσίως, με τον «πόλεμο» να ξεκινά.

Η επιθυμία της Ευρωπαϊκής Ένωσης να μειωθούν οι εκπομπές αέριων ρύπων περνά και από τον κόσμο της αυτοκίνησης. Η κατάργηση των θερμικών μοτέρ ως το 2035 είναι ένα πρώτο μέτρο που ετοιμάζεται να νομοθετήσει, βάζοντας στόχο τον περιορισμό τους κατά 65% ως το 2030 και κατά 100% από το 2035. Όταν, όμως, έγινε γνωστή η πρόθεσή της δημοσιοποιήθηκαν και οι πρώτες αντιδράσεις, με τις Γαλλία και Γερμανία να... σέρνουν τον χορό.

Kοινοποίησε το »

 
Αξιωματούχος του γραφείου του Γάλλου προέδρου, Εμμανουέλ Μακρόν, συναντήθηκε με κορυφαία στελέχη των Stellantis και Renault, μεταξύ άλλων, συζητώντας το ζήτημα στροφής στην ηλεκτροκίνηση. Κατόπιν έκανε λόγο για μία διαφορετική πολιτική που πρέπει να ακολουθήσει η ΕΕ. Πιο συγκεκριμένα, η Γαλλία ζήτησε να τεθεί ένας πιο εφικτός και χαλαρός στόχος ως το τέλος του 2030 (μείωση CO2 κατά 55%) ενώ ταυτόχρονα αναφέρθηκε στην ανάγκη να διατηρηθούν στις αγορές για μεγαλύτερο διάστημα τα Plug-in hybrid μοντέλα.
 
Από την άλλη πλευρά, ο Γερμανός Υπουργός μεταφορών, Andreas Scheuer, κάλεσε την αρμόδια επιτροπή να μην νομοθετήσει υπερβολικά αυστηρούς στόχους, τονίζοντας στο γερμανικό πρακτορείο τύπου DPA: «Πιστεύω ότι όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και φορτηγών γνωρίζουν ότι έρχονται αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών αέριων ρύπων. Αλλά πρέπει να είναι τεχνικά εφικτό στο να υλοποιηθούν». Μάλιστα, διέκρινε πως τα επιβατικά μοντέλα πρέπει να στραφούν στις μπαταρίες ενώ τα φορτηγά στο υδρογόνο.
 
Μένει να αποδειχτεί αν αυτή η άτυπη συμμαχία ανάμεσα σε Γαλλία και Γερμανία σηματοδοτήσει μία «μάχη εξουσίας» μεταξύ των δύο χωρών και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, επηρεάζοντας τις αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη και το σχέδιο της ΕΕ. Για την Γαλλία, πάντως, πιθανή κατάργηση των κινητήρων καύσης ως το 2035 θα ισοδυναμούσε με οικονομική καταστροφή καθώς θα προκαλούσε απώλειες περίπου 100.000 θέσεων εργασίας, ειδικά από την στιγμή που συνολικα η παραγωγή ηλεκτρικών και υδργονοκίνητων οχημάτων είναι σαφώς σε πιο πρώιμο στάδιο σε σχέση με αυτοκίνητα βενζίνης και diesel.

Kοινοποίησε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις