Με 16 «ηλεκτρικά» άλογα και δύναμη από χαμηλά
1/8/2023
Πώς δουλεύει η mild hybrid τεχνολογία στα Ford; Γιατί Fiesta, Focus και Puma έχουν πολύ καλό τράβηγμα σε χαμηλές στροφές, πετυχαίνοντας και χαμηλές τιμές κατανάλωσης;
Αποκτήστε το Ford Puma, με Ford Plus: όφελος 1.000¤, 2,99% επιτόκιο πλέον εισφοράς και 8 χρόνια εγγύηση.

3 φορές κινητήρας της χρονιάς ο 1.000άρης EcoBoost
Βασικός λόγος που τα τρία ήπια υβριδικά μοντέλα της Ford ξεχωρίζουν για την λειτουργία τους είναι ο αποδοτικός κινητήρας τους. Και στα τρία mHEV (Fiesta, Focus και Puma) κάτω από το καπό βρίσκεται ο πολυβραβευμένος 1.000άρης EcoBoost. Ένας κινητήρας που έχει αναδειχθεί 3 φορές ως ο Καλύτερος Κινητήρας της Χρονιάς και άλλες 6 ο Καλύτερος Κινητήρας στην κατηγορία 1,0 λίτρου και κάτω. Αποδίδει 125 και 155 άλογα, συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο και 7άρι αυτόματο Powershift κιβώτιο και έχει τη δυνατότητα απενεργοποίησης ενός εκ των 3 κυλίνδρων του.

Η προσθήκη του ήπια υβριδικού κυκλώματος αύξησε την απόδοση του 1.000άρη EcoBoost από τα 140 στα 150 άλογα σε Ford Focus και Ford Puma.
...Δείτε περισσότερα
Τεχνολογία 48V και +16 «ηλεκτρικά» άλογα
Με στόχο να αναβαθμίσει ακόμη περισσότερο την αποδοτικότητά του κινητήρα της, η Ford τοποθέτησε στο μηχανικό σύνολο του 1,0 EcoBoost ήπια υβριδική τεχνολογία των 48 Volt. Όσα μοντέλα έχουν το συγκεκριμένο mild hybrid κύκλωμα διαθέτουν ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) με κίνηση μέσω ιμάντα αντί του στάνταρ εναλλάκτη. Ουσιαστικά μιλάμε για ένα δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 16 ίππων (11,5 kW) και 50 Nm ροπής. Παράλληλα, έχει τοποθετηθεί και μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου 0,38 kWh στην οποία γίνεται ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα του οχήματος.
Ποια πλεονεκτήματα έχουν τα mild hybrid Ford;
Ο 1,0 EcoBoost συνεργάζεται με το σύστημα BISG, το οποίο και μετατρέπεται σε ένα απαλό boost από τις χαμηλές στροφές για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης. Επιπλέον, ένας μετατροπέας τάσης 48-12V DC/DC converter αναλαμβάνει να μετατρέπει την ενέργεια από την μπαταρία σε ενέργεια τροφοδοσίας διαφόρων συστημάτων ισχύος 12V (π.χ. κλιματισμός). Κάπως έτσι, απαλλάσσει το θερμικό μοτέρ από την τροφοδοσία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του αυτοκινήτου, συμβάλλοντας στον περιορισμό της κατανάλωσης και των εκπομπών αέριων ρύπων. Εκτός των παραπάνω, χάρη στην ήπια υβριδική τεχνολογία, οι μηχανικοί της Ford μείωσαν τη σχέση συμπίεσης του 1.000άρη EcoBoost και προσέθεσαν έναν μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή. Έτσι εξηγείται και η αύξηση της ισχύος που αγγίζει τα 155 άλογα (σε Fiesta και Puma). Ταυτόχρονα, μειώνεται η υστέρηση στην απόκριση (turbo-lag) μέσω της παραπανήσιας ροπής του ηλεκτροκινητήρα που περιστρέφει τον κινητήρα ταχύτερα, διατηρώντας ψηλά την πίεση στο τούρμπο.
Πώς δουλεύει η mild hybrid τεχνολογία της Ford;
Με boostάρισμα και καλό τράβηγμα στις χαμηλές στροφές
Έχει έξτρα άλογα και ροπή από μικρό ηλεκτρικό μοτέρ
«Καίει» 4 λτ. στο ταξίδι το χειροκίνητο mild Hybrid Puma (125 PS)
Χωρίς τέλη κυκλοφορίας και περιορισμούς στο Δακτύλιο για το Fiesta
Στριφτερό και mild hybrid όπως τα Ford ή full υβριδικό για ακόμη περισσότερη οικονομία;