Η αγάπη των petrolheads όλου του κόσμου για το
Mitsubishi Lancer Evo είναι δεδομένη. Το αγαπημένο σπορ sedan μετρούσε 24 χρόνια «ζωής» και 10 συνολικά γενιές από το 1992 ως το 2016, όταν μπήκε στις ράγες παραγωγής το τελευταίο μοντέλο. Η
αναβίωση της Ralliart έδωσε ελπίδες για νέες εξελίξεις πάνω στο Evo, με την Mitsubishi να προσανατολίζεται στην επανεμπλοκή της σε αγώνες ταχύτητες. Το παραπάνω γεγονός, ωστόσο,
δεν συνδέεται και με την κατασκευή νέας γενιάς Mitsubishi Lancer Evo. Παρά την μεγάλη επιθυμία ορισμένων μετόχων της, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mitsubishi, Takao Kato, απέκλεισε το συγκεκριμένο ενδεχόμενο.

Το e-car i-MiEV της Mitsubishi (2009) αποτέλεσε ένα από τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα παραγωγής.
Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »
Το
βασικό εμπόδιο έχει να κάνει με τα
διαθέσιμα χρήματα ως προς την ανάπτυξη ενός νέου μοντέλου, καθώς μεγάλο μέρος του μπάτζετ της μάρκας αναμένεται να ξοδευτεί στον
εξηλεκτρισμό της γκάμας της.
«Η μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση κοστίζει πολύ και η εταιρεία εξακολουθεί να μην είναι αρκετά ισχυρή. Είχαμε μεγάλα ελλείμματα από την προηγούμενη χρήση και προτεραιότητά μας είναι να αναζωογονήσουμε πρώτα την εταιρεία και μετά να στραφούμε στα αυτοκίνητα που λατρεύει ο κόσμος», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Kato.
Στόχος της Mitsubishi είναι
έως το 2030 να προσφέρει γκάμα αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων. Εξάλλου, μιλάμε για μία αυτοκινητοβιομηχανία που με το e-car i-MiEV το 2009 και τις υβριδικές εκδόσεις του Outlander έκανε αίσθηση τα προηγούμενα χρόνια με την πρόοδο εξηλεκτρισμού της. Πλέον, ως μέλος της συμμαχίας με Renault και Nissan, η Mitsubishi έχει πρόσβαση και στην ηλεκτρική πλατφόρμα CMF (Nissan Ariya, Renault Megane E-Tech), για αυτό και ετοιμάζει το Mitsubishi Airtech SUV.
Όσον αφορά ένα
πιθανό νέο Mitsubishi Lancer Evo σάς συστήνουμε υπομονή. Σίγουρα πρέπει να περιμένουμε
αρκετά χρόνια για να ξαναδούμε αναβίωση του θρυλικού σπορ sedan, χωρίς να αποκλείεται
να δούμε το όνομα «Evo» σε κάποιο SUV για λόγους marketing, όπως έγινε και με το Eclipse.