Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η Volvo απλοποιεί το λογότυπο της

24/9/2021

Στο πνεύμα της γενικής απλοποίησης των λογοτύπων φαίνεται να εντάχθηκε και η Volvo, εγκαταλείποντας το κλασικό τρισδιάστατο λογότυπο που φαινόταν σαν πραγματικό ακόμα και στις φωτογραφίες. Είναι όμως προσαρμογή στα γενικά δεδομένα της αγοράς, marketing, ή κάτι άλλο;

Το νέο λογότυπο Iron Mark διαθέτει έναν απλοποιημένο δισδιάστατο σχεδιασμό σε μαύρο χρώμα, κάνοντας το έτσι πολύ πιο μινιμαλιστικό σε σχέση με το απερχόμενο τρισδιάστατο σχέδιο, το οποίο ακόμα και στις φωτογραφίες έμοιαζε με ένα πραγματικό σήμα.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Η Volvo επιβεβαίωσε ότι όντως θα χρησιμοποιήσει αυτό το νέο λογότυπο, δεν είναι όμως σαφές το πότε θα γίνει αυτό. Κάποιες πρώτες δημοσιεύσεις από την Paul Tan κατέστησαν πιθανό το ότι το λογότυπο που χρησιμοποιείται σήμερα θα συνεχίσει την πορεία του μέχρι και το 2022 ενώ το ανανεωμένο σχέδιο θα αναλάβει από το 2023 και μετά. Η Volvo χρησιμοποιεί το λογότυπο Iron Mark από το 1930 και όλα αυτά τα χρόνια έχει περάσει από μία σειρά αλλαγών. Πιο γνωστά είναι τα λογότυπα που χρησιμοποιούνται από το 2000 και μετά, όλα με τρισδιάστατη απεικόνιση και τα γράμματα Volvo σε μπλε χρώμα.
 
Η υιοθέτηση αυτού του νέου λογότυπου έρχεται σε μία κομβική στιγμή για τη Volvo με αναφορές ότι η επίσημη δημοσιοποίηση του μπορεί να γίνει κατά τη διάρκεια μιας αρχικής δημόσιας προσφοράς (IPO) η οποία θα μπορούσε να εκτιμήσει την αξία της αυτοκινητοβιομηχανίας σε έως και 30 δισεκατομμύρια δολάρια. Είναι επίσης δεδομένο ότι η Volvo και η Geely βρίσκονται σε συζητήσεις με την Goldman Sachs και την SEB να ηγηθούν αυτής της αρχικής δημόσιας προσφοράς.
 
Τους τελευταίους 18 μήνες αρκετές είναι οι εταιρείες που αναθεώρησαν τα λογότυπα τους, ανάμεσα σε αυτές η Volkswagen, η BMW, η  Nissan, η Renault αλλά και η KIA. Μέσα σε όλα αυτά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι γενικά υπάρχει ένα πνεύμα απλοποίησης των λογοτύπων από όλες τις εταιρείες, με μία από τις πρώτες που απλοποίησαν το λογότυπό τους να είναι η Google το 2015, κάνοντας το ακόμα πιο επίπεδο και χωρίς σκιάσεις. Τα απλά λογότυπα απαιτούν λιγότερη επεξεργασία και γίνονται έτσι πιο εύπεπτα από το αγοραστικό κοινό. Το αγοραστικό κοινό όμως θέλει να αντιμετωπίζεται με αυτό τον τρόπο;
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε