autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Η Porsche παρουσίασε στη Γενεύη την 911 R, την ελαφρύτερη εκδοχή του θρυλικού της μοντέλου, η οποία θα φτιαχτεί σε 991 μόλις «κομμάτια».

Ο 4λιτρος flat-six ατμοσφαιρικός κινητήρας της 911 R αποδίδει 500 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 460 Nm στις 6.250 σ.α.λ.

Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων και διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

Με το βάρος της 911 R να βρίσκεται μόλις στα 1.370 κιλά, δεν είναι περίεργο που χρειάζεται μόνο 3,8 δλ. για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./ώρα

Η Porsche 911 R απευθύνεται στους φίλους της 911 που θέλουν το αυτοκίνητό τους όπως τα «έφτιαχναν παλιά». Στο μέτρο του δυνατού βέβαια, καθώς η 911 ξεχειλίζει από τεχνολογία.

Η μείωση του βάρους επιτεύχθηκε, μέσω των carbon καπό - φτερών, της οροφής μαγνησίου, των πλαστικών πλευρικών και πίσω τζαμιών και της αφαίρεσης μέρους της ηχομόνωσης.

Η νέα Porsche 911 R

3/3/2016

Ατμοσφαιρικός κινητήρας 500 ίππων, μηχανικό κιβώτιο, πίσω κίνηση και μικρότερο βάρος. Αυτά είναι τα συστατικά που κάνουν μοναδική τη νέα Porsche 911 R, η οποία ακολουθεί την απλή, κλασική συνταγή της επιτυχίας.

autoagora Team

Η Porsche παρουσίασε στη Γενεύη την 911 R, την ελαφρύτερη εκδοχή του θρυλικού της μοντέλου, η οποία θα φτιαχτεί σε 991 μόλις «κομμάτια». Ο 4λιτρος flat-six ατμοσφαιρικός κινητήρας της αποδίδει 500 ίππους και συνεργάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, που στέλνει την κίνηση στον πίσω άξονα. Η μέγιστη ισχύς επιτυγχάνεται στις 8.250 σ.α.λ. (!), ενώ η ροπή των 460 Nm στις 6.250 σ.α.λ.

Με το βάρος της 911 R να βρίσκεται μόλις στα 1.370 κιλά -50 λιγότερα από αυτό της 911 GT3 RS- δεν είναι περίεργο που χρειάζεται μόνο 3,8 δλ. για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./ώρα, ούτε πως έχει τελική ταχύτητα 323 χλμ./ώρα. Για όσους νοιάζονται, η μέση κατανάλωση είναι στα 13,3 λτ./100 χλμ.

Η μείωση του βάρους επιτεύχθηκε, μέσω των carbon καπό - φτερών, την οροφή μαγνησίου, των πλαστικών πλευρικών και πίσω τζαμιών και της αφαίρεσης μέρους της ηχομόνωσης.

Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκουν το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και τα κεραμικά φρένα Porsche Ceramic Composite Brakes. Τα τελευταία, έχουν διάμετρο 410 χλστ. μπροστά και 390 χλστ. πίσω. Το Porsche Stability Management έχει αποκτήσει νέες ρυθμίσεις, ενώ με το πάτημα ενός κουμπιού ο εμπρός άξονας σηκώνεται κατά 30 χλστ. ώστε το αυτοκίνητο να περνά από κακοτράχαλους δρόμους.

Δείτε παρακάτω το βίντεο της παρουσίασης της νέας Porsche 911 R: